Laatste dag, hoop dat ze voor de rest van de week pizza's krijgen te eten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
BB heeft wat nieuws in zijn winkel, Pitta broodjes en Shoarma
Daar is hij ook niet van gediend. Hij bepaald de regels...quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand probeert te onderhandelen met BB
Mwahquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is hij ook niet van gediend. Hij bepaald de regels...
Weer paprika`s?quote:
Eigen potje dus.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ja tuurlijk neem jij snoep uit de pot, niemand doet dat en zij doet het even
ze hebben nog uien en volgens mij ook nog kip/paprika over van gisterquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:21 schreef Joyce-43 het volgende:
nou veel groente voor op de pizza 2 paprika en chamigons goed gewinkeld meid
schiet ze voor uit dezen pot 30 coins waar ze voor iedereen moet halenquote:
Uit haar eigen potjequote:Op woensdag 27 maart 2024 15:21 schreef kater1 het volgende:
Ze wilde laatst nog groenten en proteïnen zei ze tegen Tyron. Nu laat ze zich verleiden door snoep??
Geen enkel probleem dan toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
schiet ze voor uit dezen pot 30 coins waar ze voor iedereen moet halen
ja hoor, ze had ook nog andere dingen voor die 3 coins kunnen halen maar mevr wil snoepquote:
Jawel, in de winkel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus geen vrijstellingen meer!!!!!
Ash blijft genomineerd.
Heh? Waarom mag ze van jou niet zelf kiezen wat ze doet met haar eigen coins? Ze schiet het alleen voor vanuit een budget wat niet volledig opgemaakt werd, dus die ruimte was er. De groep had verder geen bestellingen meer toch.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hoor, ze had ook nog andere dingen voor die 3 coins kunnen halen maar mevr wil snoep
Nee, eigen coins net zoals de koffie en de eieren. die betalen ze allemaal zelf.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ja tuurlijk neem jij snoep uit de pot, niemand doet dat en zij doet het even
Inderdaad BB zei laatste dagquote:
Als je dat gaat delen blijft er niks van over.quote:
Wat een scam!quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens BB de laatste dag voor de special offers
Ze heeft toch eiwitten en eieren voor haar zelf gekocht.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:21 schreef kater1 het volgende:
Ze wilde laatst nog groenten en proteïnen zei ze tegen Tyron. Nu laat ze zich verleiden door snoep??
Geenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... ben benieuwd hoeveel discussie de koffie van 5 coins in de CoS gaat opleveren die gekocht is met eigen munten van iemand....
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is hij ook niet van gediend. Hij bepaald de regels...
Ze had best nog een kropje sla kunnen kopenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch eiwitten en eieren voor haar zelf gekocht.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... ben benieuwd hoeveel discussie de koffie van 5 coins in de CoS gaat opleveren die gekocht is met eigen munten van iemand....
4 coins over toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze had best nog een kropje sla kunnen kopen
Als alice alles had opgemaakt was het ook niet goedquote:
Ik denk dat hij bedoelde dat het voor Alice de laatste kans was.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er gaat maar 1tje per dag en morgen waren die aanbiedingen weg zei B.B.
Je mag denken wat je wil, maar dat is niet wat BB zei.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat het voor Alice de laatste kans was.
Aanbieding was net zo duur als de gewone prijsquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, zo kwam het niet over......quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat het voor Alice de laatste kans was.
Dus heeft Ashley nu nog geen tasquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice geeft de rode boodschappentas weg aan een giebelhinnikende Karen.
Ook wel logish eigenlijk de genomineerden moeten morgen wel vast staan neem ik aanquote:
Donderdagochtend worden de nominaties altijd bekend gemaakt en kan er online gestemd gaan worden, dus lijkt me niet dat ie morgen idd nog gekocht kan worden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt net zo als anderen ook niet doen. Alleen tyron heb ik zien delen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:35 schreef kiki2024 het volgende:
Alice zal nooit een stukje aan iemand aanbieden.
dat is niet helemaal waar. als Randy iets uit de wall koopt dan gooit hij het kaas letterlijk in haar mond...ook Danny deelde altijd alles. Ty ook..Ash ook met karinquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt net zo als anderen ook niet doen. Alleen tyron heb ik zien delen.
Ja was grappig , maar ik bedoelde eigenlijk de speciale dingen dat uit de pot betaald moest worden. Dat was vandaag de laatste kans.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Aanbieding was net zo duur als de gewone prijs
Ja die vrijstellingen inderdaad wegquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:37 schreef bull-sjitt het volgende:
BB zei letterlijk dat het vandaag de laatste kans was voor de speciale aanbiedingen . morgen zijn ze weg zei ie erachteraan
Ik denk niet dat zij het verschil weetquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice zei, 1 teentje knoflook was ook 1 coin, maar 1 bol knoflook was 1 coin
Ash ook haar krijtjes met iedereenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. als Randy iets uit de wall koopt dan gooit hij het kaas letterlijk in haar mond...ook Danny deelde altijd alles. Ty ook..Ash ook met karin
Jimmy deelt ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:39 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ash ook haar krijtjes met iedereen
Nee joh die zat ze in de groene kamer achter elkaar weg te stouwen, wel karen aangeboden maar die vond ze niet lekker. Vlak erna had ashley het erover dat ze zoveel vocht vast hield en niet wist waardoor dat kwamquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:39 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ash heeft ook dingen gedeeldquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh die zat ze in de groene kamer achter elkaar weg te stouwen, wel karen aangeboden maar die vond ze niet lekker
En meer. Ik heb haar ook met chips rond zien gaan. Volgende RLS ga ik alles turven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:39 schreef yvondenise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
En meer. Ik heb haar ook met chips rond zien gaan. Volgende RLS ga ik alles turven.
Alice is wat dat betreft idd wel een vrekquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
iedereen daar deelt bijna..Alice is de enige die het voor je neus opeet zonder te vragen of je ook een stukje zou willen. moet ze natuurlijk zelf weten maar het siert haar niet
Ze spreken toch voor de tijd af wat ze moet kopen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze had best nog een kropje sla kunnen kopen
Kloptquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
iedereen daar deelt bijna..Alice is de enige die het voor je neus opeet zonder te vragen of je ook een stukje zou willen. moet ze natuurlijk zelf weten maar het siert haar niet
Ze geeft het ook eerlijk toe, ze mogen ruiken maar daar blijft het bij.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice is wat dat betreft idd wel een vrek
Maar het is met alles , ze gebruikt en leent wel graag van anderenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze geeft het ook eerlijk toe, ze mogen ruiken maar daar blijft het bij.
Ook alice heeft dingen gedeeldquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
Ja da is waar, dan moet je dat ook niet doen.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is met alles , ze gebruikt en leent wel graag van anderen
maar ook heel veel chocola niet. Die repen werden netjes in de koelkast bewaard en dan een paar stukjes op een pannenkoek als beleg.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook alice heeft dingen gedeeld
Niet alles
Maar wel eens chocola
Ze kreeg ook regelmatig een reep van den Dannyquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ook heel veel chocola niet. Die repen werden netjes in de koelkast bewaard en dan een paar stukjes op een pannenkoek als beleg.
redelijk krenterig
1 xquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kreeg ook regelmatig een reep van den Danny
Ze had toch geen groene kleding mee?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had toch geen groene kleding mee?
Niet voor alice d’r verjaardag neequote:Op woensdag 27 maart 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee ze hield niet van groen zei ze toen met Alice haar verjaardagquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleur staat wel mooiquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal wat gemoedelijker kanquote:
Rapper, youtuber, ondernemerquote:
quote:
Qua uiterlijk heeft ze mooi koppie maar vind haar zo meningsloos en zo kinderlijk nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:02 schreef Clasientjuh het volgende:
Karen vind ik eigenlijk het knapste dame in het huis maar, ik vind het jammer dat zij zich laat mee slepen dpor die Ashley . Ook vind ik het jammer van Glenn een relax toffe man is hij, maar Ashley zit weer er tussen in jammer.
Ja jammer hequote:Op woensdag 27 maart 2024 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk heeft ze mooi koppie maar vind haar zo meningsloos en zo kinderlijk nog
misschien vinden Karen en Glenn en Ashley elkaar gewoon wel aardigquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:02 schreef Clasientjuh het volgende:
Karen vind ik eigenlijk het knapste dame in het huis maar, ik vind het jammer dat zij zich laat mee slepen door die Ashley . Ook vind ik het jammer van Glenn een relax toffe man is hij, maar Ashley zit weer er tussen in jammer.
Ashley haalt in beide het beste naar boven, that's why.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:02 schreef Clasientjuh het volgende:
Karen vind ik eigenlijk het knapste dame in het huis maar, ik vind het jammer dat zij zich laat mee slepen door die Ashley . Ook vind ik het jammer van Glenn een relax toffe man is hij, maar Ashley zit weer er tussen in jammer.
Ja af en toe gaat Glenn tegen ashley in dat is wel zo.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien vinden Karen en Glenn en Ashley elkaar gewoon wel aardigHet ziet eruit als een leuke vriendschap.
Ik vind Glenn ook niet het type wat zich alsmaar laat meeslepen, die heeft echt wel een eigen mening en durft daar ook voor uit te komen.
Nee hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ashley haalt in beide het beste naar boven, that's why.Zonder haar is it waste of space...
Maar Ashley ook niet zonder hen. Dat is wat een team doet voor elkaar. Het is jammer dat Danny zich gek heeft laten praten door Tyrone en daardoor ineens iemand uit zijn eigen team wou nomineren. Toen viel het uit elkaar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Zonder Ash waren ze echt niet zo ver gekomen.
Ashley is het type ‘pittige dame, grote bek’ die graag veel tegengas wil en onder de duim wil worden gehouden volgens mij. ‘Iemand moet mij wel aankunnen hoor!’, zo’n type. Zulke relaties lijken me zo ultravermoeiend. Constant strijd, onzekerheid, spanning etc. Moet er niet aan denken 😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vind badr een mooie man. Tyron zegt die is gek hoor.
En je ziet Ty nu ook ineens bonden met Ashley, steun uit onverwachte hoek.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Ashley ook niet zonder hen. Dat is wat een team doet voor elkaar. Het is jammer dat Danny zich gek heeft laten praten door Tyrone en daardoor ineens iemand uit zijn eigen team wou nomineren. Toen viel het uit elkaar.
Volgens mij is Bart totaal niet zo en is daar wel een bepaald evenwicht in hun relatiequote:Op woensdag 27 maart 2024 16:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ashley is het type ‘pittige dame, grote bek’ die graag veel tegengas wil en onder de duim wil worden gehouden volgens mij. ‘Iemand moet mij wel aankunnen hoor!’, zo’n type. Zulke relaties lijken me zo ultravermoeiend. Constant strijd, onzekerheid, spanning etc. Moet er niet aan denken 😂
Ik heb geen idee. Weet ook niet of ze een grapje maakte laatst, maar voor mijn gevoel wil ze wel een dominant persoon, anders gaat ze over je heen walsen en etteren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is Bart totaal niet zo en is daar wel een bepaald evenwicht in hun relatie
Ik denk dat je niet alles al te serieus moet nemenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Weet ook niet of ze een grapje maakte laatst, maar voor mijn gevoel wil ze wel een dominant persoon, anders gaat ze over je heen walsen en etteren.
Maar Ty had gewoon gelijk dat hij Danny duidelijk maakte wat Ash haar strategie was.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Ashley ook niet zonder hen. Dat is wat een team doet voor elkaar. Het is jammer dat Danny zich gek heeft laten praten door Tyrone en daardoor ineens iemand uit zijn eigen team wou nomineren. Toen viel het uit elkaar.
Dat doe ik ook niet? Ik vertel gewoon hoe Ashley al bijna 3 maanden op mij overkomt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet alles al te serieus moet nemen
Ho ho dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet? Ik vertel gewoon hoe Ashley al bijna 3 maanden op mij overkomt.
Doet me denken aan een ander helder licht uit BBquote:
Nee Ty heeft Danny gevoed met twijfel. Dat was ook bij niemand anders gelukt dan bij Danny.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maar Ty had gewoon gelijk dat hij Danny duidelijk maakte wat Ash haar strategie was.
ik ga niet weer een kwartier bakkeleien over niets , het is goed , miscommunicatie oidquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heh? Ik zeg toch niet dat jij iets zegt? Deze reactie snap ik niet
Ik zou Ash lekker laten wachten tot ze wortels schietquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:20 schreef humpty het volgende:
Karen zit net te kaarten en Ashley vraagt of ze haar haar wil doen
ik maak alvast een beginnetje hoor zegt Ashley.
Karen gaat toch nog een potje meedoen en dan haar haar krullen
Zo smerig vind ik dat. Loop even naar buiten toequote:Op woensdag 27 maart 2024 16:25 schreef mazaru het volgende:
En weer een ruft van Randy. Dat is geen Rocking Randy meer maar Rufting Randy
Gewoon even lezen wat ik zei, dan zie je dat het niet gek is dat ik je reactie niet snap. Maar coolquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ga niet weer een kwartier bakkeleien over niets , het is goed , miscommunicatie oid
Hoe komen ze er bij dat het volgende week klaar is vraag ik mij afquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice de eerste die eens speculeert of het wellicht langer duurt dan alleen nog volgende week.
Omdat het vorige 2 jaren 12 weken was.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen ze er bij dat het volgende week klaar is vraag ik mij af
Bij Ty begint het nu ook te dagen. Halve finaleweek en finaleweek.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice de eerste die eens speculeert of het wellicht langer duurt dan alleen nog volgende week.
Dacht dat ik net ty en glenn ook iets in die richting hoorde zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow. First dates toch? Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Jim .. je gezicht was wel een stuk smaller.
[ afbeelding ]
5 jaar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wow. First dates toch? Hoe lang geleden?
Van het begin dat het 12.weken zou duren zeiden zequote:Op woensdag 27 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht in de slaapkamer hadden ze het er ook al over. Tyrone en Ashley vonden allebei dat het een domper zou zijn omdat ze nu op de eerdere datum gefocust zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat denken ze, en BB spreekt ze niet tegen, want die zeggen niets.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was toch geen twijfel over mogelijk. Heeft Danny een spiegel voorgehouden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee Ty heeft Danny gevoed met twijfel. Dat was ook bij niemand anders gelukt dan bij Danny.
nopequote:Op woensdag 27 maart 2024 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ashley haalt in beide het beste naar boven, that's why.Zonder haar is it waste of space...
Nope, hij heeft hem in verwarring gebracht. Waarom zou je in hemelsnaam mensen in je eigen team nomineren? Totaal niet logisch! Er was ook geen enkele kans dat hij naar dat andere team kon. Dus dan had hij alleen gestaan en als Glenn was meegegaan in die waanzin dan waren ze met twee geweest en hadden ze helemaal geen kans gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:45 schreef marky het volgende:
[..]
Daar was toch geen twijfel over mogelijk. Heeft Danny een spiegel voorgehouden.
Was geen twijfel dat uiteindelijk zoiets ging gebeuren. En waarom zou Tyron dat niet aangeven. Zichzelf lekker naar de slachtbank laten brengen door het clubje van Ash. Uiteindelijk is het Tom geweest die de boel heeft laten imploderen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, hij heeft hem in verwarring gebracht. Waarom zou je in hemelsnaam mensen in je eigen team nomineren? Totaal niet logisch! Er was ook geen enkele kans dat hij naar dat andere team kon. Dus dan had hij alleen gestaan en als Glenn was meegegaan in die waanzin dan waren ze met twee geweest en hadden ze helemaal geen kans gehad.
Ik zeg ook nergens dat het niet slim van Tyrone was. Het was dom van Danny. Hij had er niet in moeten trappenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Was geen twijfel dat uiteindelijk zoiets ging gebeuren. En waarom zou Tyron dat niet aangeven. Zichzelf lekker naar de slachtbank laten brengen door het clubje van Ash. Uiteindelijk is het Tom geweest die de boel heeft laten imploderen.
Ja natuurlijk mag die nomineren. Zou heel raar zijn als dat niet zo was.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zou die ook mogen nomineren. Andere keer mochten de genomineerde of vrijgestelde niet nomineren.
Maar eens even in de gaten houden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zou die ook mogen nomineren. Andere keer mochten de genomineerde of vrijgestelde niet nomineren.
Zij was al genomineerd toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Is al vaker gebeurt dat het niet mocht hoor. Dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag die nomineren. Zou heel raar zijn als dat niet zo was.
Als hij die zet toen had gedaan zou hij er nu nog inzitten. Hij had zich in een keer losgerukt van Ashley.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet slim van Tyrone was. Het was dom van Danny. Hij had er niet in moeten trappen
Dat wist ik niet. We gaan het zien dan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurt dat het niet mocht hoor. Dus zo raar is dat niet.
Nee is ook niet raar, ik vind de regels momenteel wat vaagquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurt dat het niet mocht hoor. Dus zo raar is dat niet.
het andere groepje, onder leiding van Ty, had hem gewoon glashard op de bank gegooid bij de eerste gelegenheid.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:56 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij die zet toen had gedaan zou hij er nu nog inzitten. Hij had zich in een keer losgerukt van Ashley.
Dat klopt wel. er zijn er nog 5 over die genomineerd kunnen wordenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Paar weken terug konden sommige maar uit 4 personen 3 mensen kiezen. Tyron zegt ook al jullie kunnen maar uit 4 mensen kiezen.
klopt ik hoor het haar nu zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee alleen ashley. Alice zegt ben benieuwd wie er mogen nomineren.
Tuurlijk. Danny was gewoon dom dat hij erin trapte. Hij had Tyron keihard uit moeten lachen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
het andere groepje, onder leiding van Ty, had hem gewoon glashard op de bank gegooid bij de eerste gelegenheid.
last in, first out.
Mooi kan ze wegquote:
Echt?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind je? Werkelijk iedereen overlegt daar met elkaar als het ze uit komt.
Ik denk ook dat die niet sterk staat. En die ploeg gaat sowieso allemaal op Karen stemmen. En dan nog 1 uit de eigen ploeg. Ik denk Jimmyquote:
3 in groen overleggen en 4 buitenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt wel. er zijn er nog 5 over die genomineerd kunnen worden
Klopt gaf ook een reden op.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom had gezegd dat hij op Karen zou gaan vind dat echt vies ook van hem
makeup is lelijk nu bij Alice zeg!
Tom is blij dat hij van haar verlost is, zulke goede vrienden zijn ze niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Lijkt wel of het smelt....quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Kan ze achteraf hen de schuld gevenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:06 schreef kater1 het volgende:
Tyron zegt te weten dat Randy op Karen en Jimmy gaat. Hijzelf gaat op Karen en de ander 'weet hij nog niet'. Alice laat zich door Tyron en Tom adviseren want ze heeft geen idee wat ze moet doen.
Ashely is al genomineerd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef Clowntjes het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wie er immuniteit heeft wh wie zijn er al genomineerd?
Want ze hebben zondag toch ook al genomineerd?
zo, dat is lekker laf van Alicequote:Op woensdag 27 maart 2024 17:06 schreef kater1 het volgende:
Tyron zegt te weten dat Randy op Karen en Jimmy gaat. Hijzelf gaat op Karen en de ander 'weet hij nog niet'. Alice laat zich door Tyron en Tom adviseren want ze heeft geen idee wat ze moet doen.
Hoe zo laf. Ze hebben niet gezegd wie ze moest kiezen en karen heeft ook advies van ashley gevraagd eerder vandaag en nu weer.quote:
Is ook helemaal niet lafquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe zo laf. Ze hebben niet gezegd wie ze moest kiezen en karen heeft ook advies van ashley gevraagd eerder vandaag en nu weer.
omdat ze dan achteraf kan zeggen dat het niet haar schuld wasquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe zo laf. Ze hebben niet gezegd wie ze moest kiezen en karen heeft ook advies van ashley gevraagd eerder vandaag en nu weer.
Kan je altijd een ander de schuld geven, maar uiteindelijk, wat een ander ook zegt, jij spreekt de namen uit van degenen die je wilt nomineren. En als je je laat beïnvloeden, dan is dat je eigen stommiteitquote:
En van karen dan die alles voor gezegd krijgt van ashley. Wat is dat dan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze dan achteraf kan zeggen dat het niet haar schuld was
en ik hoef dat verder niet te vergelijken met Ka of ashle
Mijn mening is dat het redelijk laf is van Alice.
en mijn mening is dat het niet laf is van Alice net zo min dat het laf is van Kaquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze dan achteraf kan zeggen dat het niet haar schuld was
en ik hoef dat verder niet te vergelijken met Ka of ashle
Mijn mening is dat het redelijk laf is van Alice.
Dat geloof ik dus echt niet dat Tyron nog niet weet op wie hij behalve Karen gaat.. hij durft dat alleen niet te zeggen waar Tom bij zit..quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:06 schreef kater1 het volgende:
Ze gaat er vast een heel spektakel van maken in de DBK. Dikke tranen, bibberlipje, uitgelopen mascara en concealerquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je altijd een ander de schuld geven, maar uiteindelijk, wat een ander ook zegt, jij spreekt de namen uit van degenen die je wilt nomineren. En als je je laat beïnvloeden, dan is dat je eigen stommiteit
Ze was er binnen 5 min uit dus zal wel meevallen. Voor drama had je gister de hele dag kunnen zien.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaat er vast een heel spektakel van maken in de DBK. Dikke tranen, bibberlipje, uitgelopen mascara en concealer
Ja en alleen naar Alice en karen krijgt ook advies en daar telt het niet voor.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Een ander de schuld kunnen geven van wie zij zelf nomineerde? Eerst maar eens zien of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, voor nu is dat niks anders dan invullen op basis van door koffiedik bevochtigde vingers de lucht in werpen
Ze moeten iets al 3 x vragen voordat ze het doorheeft. Vandaar veel vragenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ashley: IK krijg altijd veel vragen!
Alsof die andere die vragen niet krijgen muts
Net alsof ze niet wist dat ze voor Jimmy zou gaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was er binnen 5 min uit dus zal wel meevallen. Voor drama had je gister de hele dag kunnen zien.
Wat moet hij anders?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze is wel vaker niet zo slim. Zoals gister met dat beschuldigen van vals spel met die kaartjesquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:14 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley: doe balen dat ze niet op mij kunnen.
Ehhh ze zijn al op jou gegaan hoor , zaterdag.
Was een grapje omdat ze deze keer een keer niet haar naam kunnen noemen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:14 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley: doe balen dat ze niet op mij kunnen.
Ehhh ze zijn al op jou gegaan hoor , zaterdag.
Of randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof ze niet wist dat ze voor Jimmy zou gaan
Hij wil zich niet in de kaarten laten kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet dat Tyron nog niet weet op wie hij behalve Karen gaat.. hij durft dat alleen niet te zeggen waar Tom bij zit..
ze zijn nog met 8-enquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze mogen met 7 stemmen dus iedereen. En moeten er 3 kiezen zegt alice
nou....quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is wel vaker niet zo slim. Zoals gister met dat beschuldigen van vals spel met die kaartjes
laten ze nog in het middenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze mogen met 7 stemmen dus iedereen. En moeten er 3 kiezen zegt alice
Hij heeft altijd gezegd niet op jimmy en alice....veel keuze is er niet, kan niet anders. Dus niets viesquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Tom is blij dat hij van haar verlost is, zulke goede vrienden zijn ze niet meer.
Waar gaat Karen op??quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zijn zijn vrienden dan? ik denk dat hij gewoon van 2 walletjes eet en met allemaal oppervlakkig vriendschappelijk isquote:
Ja, hij is ook stukken vrolijker......kan goed tegen grappen van Tyron en speelt ze terug......quote:
Ik denk dat we wel weten wie dat wordtquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat wordt een dilemma voor Tom.
Kiest hij Alice of Jimmy?
Welnee ,quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
die jimmy is toch echt een vuile vieze .....
puntjes kloppen
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Immiddels weet je toch wel dat als er iemand in de DBK is, dat er altijd maar 1 stream is
Dat is het ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy ziet het goed het is een grote theatershow
Allemaal doen ze hetzelfde, en dat is inclusief Ashley.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
Bah wat een vies groepje. Hoor die Jimmy nou weer. Net nog dikke maatjes met haar. En Alice met haar schijnheilige smelthoofd doen alsof ze niet doorhad dat Ashley geen enkele keus had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |