Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
De mannen horen nu dat ze gisteren gezegd heeft dat Tyron vals speelt door de lootjes die gebruikt werden.
Tyron staat helemaal verbaast.
Ik snap die gedachte sowieso nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat wellicht schijnheilig? Overal een theatershow van maken?
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef Soury het volgende:
Ik neem aan vanavond die ronde tafel stemming. Ben ik wel benieuwd naar.
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nog
Goed punt ook zojuist buiten, Alice won vandaag en die speelt nooit rummikub. Complotje door het putje
Beetje maarquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy Jimmy je praat iets wat tegenstrijdig
ja en zo weer bij haar gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
ssstttttt..... was ikkequote:
Ja en "Schat" zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en zo weer bij haar gaan zitten
En net zat hij nog met haar in de hottub te giechelen en te slijmenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
Nog ff wachten tot volgende weekquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy laten we jou er is uit sturen, kijken hoe dat is ff een weekje zonder Jimmy 😁
jij loopt ietsie voorquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Kijken of Glenn een eigen keuze gaat maken. Maar ik denk het niet.
Glenn doet wat hij zelf wilquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat blijkt inderdaad...quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.
Ze vroegen zich enkel af óf Ashley mocht stemmen..quote:
Nou ja! Op wie moet Glenn dan stemmen? Op Karen zeker waar hij al vanaf het begin goed mee is. Wat een onzin weerquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijkquote:
hoe krijgt hij het zijn strot uit, wat een galbak ook die Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, ze hopen dat ze niet mag stemmen anders verandert de uitslag zei Tyronquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad...
[..]
Ze vroegen zich enkel af óf Ashley mocht stemmen..
Voor wat mijn comment betreft. Het is gewoon een feit dat Ashley gisteren aan het jammeren was over die lootjes. Daar stond de cos mee vol.
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja! Op wie moet Glenn dan stemmen? Op Karen zeker waar hij al vanaf het begin goed mee is. Wat een onzin weer
Onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijk
Nee ik reageer op de uitspraak van Randy. Die ruft dit keer gewoon uit zijn mond.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.
mag ik niet zeggen hierquote:
Glenn doet Tom Alice en jimmy en anders ipv Alice kan hij randy doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijken hoelang het duurt voordat Karen hints gaat geven.
ach ze doen er alles aan om ashley daar te houden achter. het is wat het is. nu opeens 3 mensen nominerenquote:
Ik zie liever Alice of Jimmy gaan. Tom is ook prima.quote:
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen heeft al een keer mogen stemmen, zou raar zijn als Ashley nu niet meer mag
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen heeft al een keer mogen stemmen, zou raar zijn als Ashley nu niet meer mag
Dat die uit haar voorhoofd naar onder haar ogen zakken kan dat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Het duurde even voordat het kwartje bij mij viel, maar die wallen van Ashley kunnen best eens komen door haar siliconen implantaten, (en nee dit is geen kritiek)
..... Tyron was hier niet eens bij:quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze hopen dat ze niet mag stemmen anders verandert de uitslag zei Tyron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Karige pizza vanavondquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
goed boodschappen gedaan he Jimmy door Alice
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
..... Tyron was hier niet eens bij:Dan was het Tom Jimmy die dat zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ja dahaag, nog even en Lenie heeft er een nieuw liedje over geschreven.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dahaag, nog even en Lenie heeft er een nieuw liedje over geschreven.
Je zit al jaren niet in de regie, dit jaar ook niet.quote:
Jimmy: dan dan dan kan ik de uitslag ook vertellen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee je ziet soms dat mensen met siliconen implantaten, wallen krijgen als reactie van hun lichaam op de implantaten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppen
[..]
Dat die uit haar voorhoofd naar onder haar ogen zakken kan dat.
Schreef Lenie liedjes?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lenie is zanger, die ook nog eens zijn eigen liedjes schreef.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schreef Lenie liedjes?
Wat een rare naam voor een man trouwens.
Ik geloof dat _wij_ deze maar even moeten uitzitten.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze leeft voor BB zei ze daarstraks nog, leuk voor d'r gezinnetje
Het zou heel raar als ze wel mocht stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Muffins van haar eigen coins, maar ze was wel afgeleid door al het lekkers wat ze zagquote:
Oh nou, laat hem maar terugkomen dan in de laatste week. Ik ben benieuwd naar hem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lenie is zanger, die ook nog eens zijn eigen liedjes schreef.
Hij wil daarmee de woonwagencultuur doorgeven oid
In haar voorhooft gaat Botox, dit heeft niets te maken met fillers!quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppen
[..]
Dat die uit haar voorhoofd naar onder haar ogen zakken kan dat.
Hoezo, ook zij kan dezelfde aantal personen kiezen als de restquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zou heel raar als ze wel mocht stemmen.
Zij is nu genomineerd, dan mag je zelf je tegenstanders kiezen![]()
het is al bizar dat ze er zo over mag konkelen met de anderen
ze had alleen potgeld bij haar en daar uit heeft ze de muffins voorgeschoten voor der zelf dus daarom kon ze dan minder besteden voor het eten, blijft een feitquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Muffins van haar eigen coins, maar ze was wel afgeleid door al het lekkers wat ze zag
Zou het ook wel gek vindenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo, ook zij kan dezelfde aantal personen kiezen als de rest
Joh ik heb er geen verstand van ik las onder haar ogen die wallen dat het komt door spul in haar gezicht. Heb haar horen zeggen spul in haar voorhoofd en spul in haar lippenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In haar voorhooft gaat Botox, dit heeft niets te maken met fillers!
er zaten nog meer dan genoeg coins in die pot mee terugquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had alleen potgeld bij haar en daar uit heeft ze de muffins voorgeschoten voor der zelf dus daarom kon ze dan minder besteden voor het eten, blijft een feit
hij zei ook doe maar wat groente nog, aubergine zei ze ook nog niet genomen en nogmaals muffins voorgeschoten uit pot dus niet nog eigen coinsquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eigen coins en paprika en champignons gekocht dat was het lijstje
Wat je wil is goed hoor Alice is heel slecht mensquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei ook doe maar wat groente nog, aubergine zei ze ook nog niet genomen en nogmaals muffins voorgeschoten uit pot dus niet nog eigen coins
als anders om was geweest en het was Ash haha was cos 5x te snel gegaan hierzoquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat je wil is goed hoor Alice is heel slecht mens
Jimmy had er gisteren een prachtig randje van gemaaktquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die pizzabodem lukken ook steeds beter
Ziet er goed hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die pizzabodem lukken ook steeds beter
wat heeft ze verkeerd gedaan dan? ze mag haar eigen coins toch besteden aan wat ze wil? andere wilde koffie en eieren van hun eigen coins. er zaten nog genoeg coins in de pot toen ze klaar was met shoppen dus het is niet zo dat ze iets voor de groep heeft moeten laten omdat ze brownies had gekochtquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als anders om was geweest en het was Ash haha was cos 5x te snel gegaan hierzo
Dat klopt niet wat je zegt......ook de koffie en eieren zijn bij de bewoners die dat wilde hebben voor geschoten en hebben het allemaal terug betaald na de boodschappenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei ook doe maar wat groente nog, aubergine zei ze ook nog niet genomen en nogmaals muffins voorgeschoten uit pot dus niet nog eigen coins
Glazen bol?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk :
Jimmy 5 stemmen
Karen 5 stemmen
Tom 4 stemmen
Randy 4 stemmen
Alice 3 stemmen.
Gelukkig maken hun zelf de regels op en hebben dit zo besloten...over de boodschappen niemand maakt een probleem .quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als anders om was geweest en het was Ash haha was cos 5x te snel gegaan hierzo
Die hadden wel vooraf de coins meegegeven. Maar ik weet niet hoeveel er over waren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt......ook de koffie en eieren zijn bij de bewoners die dat wilde hebben voor geschoten en hebben het allemaal terug betaald na de boodschappen
Ze gunnen mij ook niksquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ashley met een bak koffie, en de andere hebben niets, schandaaalig!!!
En Glenn lacht haar hard uitquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
Ash:' Hey jongens ik word echt niet geroepen he"'
Misschien moet ze ff op de knop drukkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
Ash:' Hey jongens ik word echt niet geroepen he"'
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pfffffff Jimmy wat ben je toch een vals mannetje……
Mag ook wel wat vaker vind ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vanavond een freeze komt
eentje voor Jimmy met allemaal Dragsquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
Randy blijkt altijd in freeze te staan/hangen. Daarstraks nog een gif zien passeren hier. Iedereen dacht dat Randy in freeze stond.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
ja ok zal wel fout hebben danquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt......ook de koffie en eieren zijn bij de bewoners die dat wilde hebben voor geschoten en hebben het allemaal terug betaald na de boodschappen
ja zeker dacht hetzelfde netquote:
Ik heb toch echt een stream met pizza bakkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:55 schreef Witborst het volgende:
Ik kijk weer een keer en gelijk me tv vol gezeken.
Twee streams op as pfff.
Vreselijk wat iritant wijf.
Gelukkig zit er een uit knop op de stream.
En houden we niet allemaal van hetzelfde.
Jezus wat een mokkel zeg die as.
Die hebben lekkere humor onderlingquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
Karen steekt de draak met Asley.
Ah maai er wordt u echt niets gegund hoor
Ze is idd weer vandaag HET gesprek van de dag hier en daarquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:55 schreef Witborst het volgende:
Ik kijk weer een keer en gelijk me tv vol gezeken.
Twee streams op as pfff.
Vreselijk wat iritant wijf.
Gelukkig zit er een uit knop op de stream.
En houden we niet allemaal van hetzelfde.
Jezus wat een mokkel zeg die as.
ok. maar dan wisten ze hoeveel het koste van te voren anders wordt het een zooitje De eieren en koffie wisten ze de prijs van vorige dag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden wel vooraf de coins meegegeven. Maar ik weet niet hoeveel er over waren.
Is gewoon verdeeld met degenen die koffiecups hebben gekocht, wat is er dan niet eerlijk aan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ashley met een bak koffie, en de andere hebben niets, schandaaalig!!!
Dat heb je nou eenmaal met sterspelersquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is idd weer vandaag HET gesprek van de dag hier en daar [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Hoezo vreemd ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tom dus op Karen gestemd ?
Zo ja……vreemd
Backstabber 1st class.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Had hij al veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Verbaast me helemaal niets.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Precies, leven in de brouwerijquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal met sterspelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |