Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
De mannen horen nu dat ze gisteren gezegd heeft dat Tyron vals speelt door de lootjes die gebruikt werden.
Tyron staat helemaal verbaast.
Ik snap die gedachte sowieso nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat wellicht schijnheilig? Overal een theatershow van maken?
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef Soury het volgende:
Ik neem aan vanavond die ronde tafel stemming. Ben ik wel benieuwd naar.
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nog
Goed punt ook zojuist buiten, Alice won vandaag en die speelt nooit rummikub. Complotje door het putje
Beetje maarquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy Jimmy je praat iets wat tegenstrijdig
ja en zo weer bij haar gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
ssstttttt..... was ikkequote:
Ja en "Schat" zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en zo weer bij haar gaan zitten
En net zat hij nog met haar in de hottub te giechelen en te slijmenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
Nog ff wachten tot volgende weekquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy laten we jou er is uit sturen, kijken hoe dat is ff een weekje zonder Jimmy 😁
jij loopt ietsie voorquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Kijken of Glenn een eigen keuze gaat maken. Maar ik denk het niet.
Glenn doet wat hij zelf wilquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Kijken of Glenn een eigen keuze gaat maken. Maar ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |