Zo das een sterk bakkiequote:Op woensdag 27 maart 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
Zo, zit met een latte gemaakt met dubbelle maling espresso-bonen sterkte 12.
Kom maar op, ik kan er weer tegen.
Geeft niet, heb er al een geopend, is altijd wel iemand die opstaat om het te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik wist niet dat ik de laatste was 🙈
Is er al lang sl ?
Lekker.quote:
Naar zuid-Holland ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand nog een beetje zon deze kant op sturen. Ik heb m'n vest maar weer aangetrokken, vind het koud vandaag.
zandzakjes gooien ofzo 5 op een plank en als je een glazen iets kapot gooide moest je opnieuwquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het een fysiek spel zijn geweest.
Scheelt nogal in prijs, fijn he die aanbiedingenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekker.
En deze week in de reclame
max 5 pakken per keer, heb er al 10.
En het is in de buurt, dus meer volgen.
[ afbeelding ]
Das handig z'n potquote:
Toch zie ik ze spelletjes spelen waarbij je van tevoren weet wie er kan winnen, en wie niet, en dat weten ze bij Febo ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zandzakjes gooien ofzo 5 op een plank en als je een glazen iets kapot gooide moest je opnieuw
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zat gisteren een nieuw seizoen van Below Deck te kijken... nu weet ik waar de opmerking "lik m'n bal " van Sabeau vandaan komt... uit Below Deck...
Thnx Kijk hem later evenquote:
Ja toch, gewoon even je beker/mok er onderhouden en je hebt een bakkiequote:
Wat leuk! Ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over B&B Vol Liefde gesproken, zag dat oa. Caroline en Debbie uit het eerste seizoen meedoen met een nieuw programma dat binnenkort begint:
[ afbeelding ]
'Daar gaan ze weer'
Ja daar hoop ik ook nog op, nog een EJVJL.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga hier maar kletsen ... de onzin die ik weer in de CoS zie staan
Ik hoop zelf dat ze ooit nog weer een EJVJL gaan doen. Of gewoon live streams bij de bondgenoten.
Ja valt nog een beetje tegen die temperatuur. Al is het volgens mij wel het gemiddelde van jaren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand nog een beetje zon deze kant op sturen. Ik heb m'n vest maar weer aangetrokken, vind het koud vandaag.
Toch als ik hem hier hoor praten en tijdens live BB, denk ik toch dat hij een rol aanneemt in BB live.quote:
Oh hahahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zat gisteren een nieuw seizoen van Below Deck te kijken... nu weet ik waar de opmerking "lik m'n bal " van Sabeau vandaan komt... uit Below Deck...
Ik van de herhalingen. Een aflevering bestaat voor 50 procent ofzo uit stukjes uit vorige afleveringen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hahaha
Heb ik ook nog een tijd gekeken.
Maar ik word helemaal dol van de piepjes
Dat is storend ja!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik van de herhalingen. Een aflevering bestaat voor 50 procent ofzo uit stukjes uit vorige afleveringen.
Ja dat ook iddquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik van de herhalingen. Een aflevering bestaat voor 50 procent ofzo uit stukjes uit vorige afleveringen.
Ik programmeer alles wat ik wil zien zodat ik die dingen en reclame door kan spoelenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk programma... maar net wat jij zegt... maar d'r zijn ook zoveel goede series, documentaires niet normaal.. je komt tijd tekort ... ja dat was een uitspraak van Sabeau een rare trouwens. Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind/vond ik zo leuk om te kijken maar er is zoveel van dat ik lang niet alles gezien heb. Die uitspraak van lik m'n bal ken ik dan ook niet.
Lijkt me ook wel geinig jaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat leuk! Ga ik zeker kijken.
En oja, Ik vertrek, het roer om idd kijk ik ook
SPOILER: promo van instaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Piepjes...?? hahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hahaha
Heb ik ook nog een tijd gekeken.
Maar ik word helemaal dol van de piepjes
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel geinig jaLeuk... ik hou zo van dit soort programma's...SPOILER: promo van instaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Er komen er te veel, je ziet niet meer anders. Net als praatprogramma'squote:Op woensdag 27 maart 2024 11:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk... ik hou zo van dit soort programma's...
Panelshowsquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen er te veel, je ziet niet meer anders. Net als praatprogramma's
Alle "grove" woorden worden weggepiept.quote:
Snap dat hele wegpiepen eigenlijk niet, het is makkelijk in te vullen wat ze zeggen en je legt er alleen maar meer de nadruk opquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alle "grove" woorden worden weggepiept.
En volgens mij gooien ze er ook nog onnodige door om te doen alsof
Oooh zo haha, dat is mij eigenijk nooit zo opgevallen of ik hoor het niet meer...quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alle "grove" woorden worden weggepiept.
En volgens mij gooien ze er ook nog onnodige door om te doen alsof
ohh waar zie je die staan? tot seizoen 9 gekeken nu.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik was er mee begonnen vanmorgen, maar gestopt toen het tweede huwelijk begon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhhhh aflevering 1 van MAFS Australië gekeken !
Deze gaat echt erg worden 🫣
Seizoen 9 van wat?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh waar zie je die staan? tot seizoen 9 gekeken nu.
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat wat?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:28 schreef engine het volgende:
[..]
Seizoen 9 van wat?er zijn zoveel verschillende versies van below deck.
Was een tijdje hier op FOK1 best wel een hype.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat wat?
Heb ik dan helemaal gemist.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een tijdje hier op FOK1 best wel een hype.
Apart wel.quote:
Kan best zijn dat ik het vergeten ben hoorquote:
Er werd in best veel SC over gepost.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik het vergeten ben hoor
Heb vandaag niet zo mijn dag.
Waar was dat te volgend dan op Fok!
Doe ik, klotuh dagen somsquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd in best veel SC over gepost.
Rustig aan met je dag.
Dat is iets wat ik nooit zou doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goed dat je het ook neer tik maar niet je klote dag gebruiken om lelijke dingen tikken hè 😜😘
Euh... Ik ben van werk naar huis gereden, verder weet ik niets. Onderzoek meegevallen ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net heerlijk geslapen, nog wat gebeurd ?
4 april er was direct geen plek en 8 april uitslagquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Ik ben van werk naar huis gereden, verder weet ik niets. Onderzoek meegevallen ?
Druk op de weg ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Ik ben van werk naar huis gereden, verder weet ik niets. Onderzoek meegevallen ?
In Nederland ook op woensdag rustigerquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Jockari het volgende:
Niet echt. Woensdag is in vlaanderen de dag dat mensen allerlei verlof hebben (ouderschapsverlof en dergelijke), dus iets rustiger.
Moet ook niet ver, een 10-tal kilometer, dus kortelings weer met de fiets op en af ipv auto.
Gezondheidszorg zit bij jullie toch net iets anders ineen dan bij ons.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
4 april er was direct geen plek en 8 april uitslag
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:28 schreef engine het volgende:
[..]
Seizoen 9 van wat?er zijn zoveel verschillende versies van below deck.
Lastig ook dat ze niet allemaal op Netflix te zien zijn. Sommige zoals down under dacht ik op ViaPlay. Maar dacht dat seizoen 10 nu op Star (voorheen Fox) uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]De oorspronkelijke serie
![]()
![]()
Met captain Lee en Sandy die hem toen verving.
Niet de 'down under' 'mediterranean' 'sailing yacht'
Ook wat van gekeken maar weet van die nakomers niet meer wat ik wel en niet gezien heb.
10 jaar terug wist ik dezelfde dag de uitslagquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gezondheidszorg zit bij jullie toch net iets anders ineen dan bij ons.
Zoon heeft een tijdje in Eindhoven gewoon, en zei dat België (vlaanderen) toch interessanter is van gezondheidszorg.
Ja dat maakt het ook lastig maar ik heb ook afleveringen gedownload of gestreamd die ik hier niet bij 'reguliere' aanbieders vondquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lastig ook dat ze niet allemaal op Netflix te zien zijn. Sommige zoals down under dacht ik op ViaPlay. Maar dacht dat seizoen 10 nu op Star (voorheen Fox) uitgezonden wordt.
Op Prime toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook lastig maar ik heb ook afleveringen gedownload of gestreamd die ik hier niet bij 'reguliere' aanbieders vond
nee sites die ik hier niet mag delenquote:
Doe ik ook meestal met series, geen zin om te wachten. Ook al vaak genoeg meegemaakt dat je dan in een serie zit en het vervolg (seizoen(en)) gewoon niet meer op dezelfde aanbieder komt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee sites die ik hier niet mag delen
edit kan best zijn dat het op prime ook heeft gestaan.. maar ik kijk vaak vooruit en wacht niet tot het hier ergens met ondertiteling komt.
Kamp Waes mij heel goed gekend. B&B en die andere die je opnoemt etc.. ken en volg ik niet. Wij hebben hier ook nog Boer zoekt vrouw met de geweldig mooie Dina Tersago als presentatrice.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het aanbod hier best tegenvallen. Als er dan eens wat aardigs is, krijg je een overvloed aan eenzelfde soort programma's. Om er eens 2 te noemen die in Vlaanderen ook bekend zijn:
- B&B Vol Liefde (B&B Zoekt Lief), dan komen andere zenders met 'Ik ga op reis en neem mee' of 'Onderweg naar liefde' en een winter spin-off op de oorspronkelijke zender: Winter Vol Liefde.
- Kamp van Koningsbrugge (Kamp Waes), krijg je 'Special Forces' (en dan daar weer VIPS versies van), en 'No Way Back'.
En in het laatste geval liepen die 3 programma's zelfs in dezelfde periode..
Was ook een leuke serie over de fixerquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal met series, geen zin om te wachten. Ook al vaak genoeg meegemaakt dat je dan in een serie zit en het vervolg (seizoen(en)) gewoon niet meer op dezelfde aanbieder komt.
Ray Donovan bijvoorbeeld. Als het nieuwe seizoen op Showtime uit kwam, verscheen het vorige seizoen meestal rond dezelfde tijd hier op Netflix, maar dat stopte na een paar seizoenen gewoon. Geloof dat je het nu wel elders (Prime dacht ik) kan kijken, maar goed, wel bagger
Is denk ik leuker.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jammer dat ik zaterdag niet kan kijken naar bb
Maar ik ga wel gezellig met 2 collega’s/vriendinnen uit eten
Is toch veel beter. Die hele live stelt niet zoveel voor. En als je tegen 21 uur ff naar toilet vlucht kan je lezen wie er uit moest 🤣quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Doen wij ook graag uit eten gaan. Meestal nemen wij een verrassingsmenu. Altijd een verrassing dus ;-)quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als je in de kempen in Antwerpen komt, kan ik je zo een paar adresjes geven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doen wij ook graag uit eten gaan. Meestal nemen wij een verrassingsmenu. Altijd een verrassing dus ;-)
Wil je jezelf een adres gevenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je in de kempen in Antwerpen komt, kan ik je zo een paar adresjes geven.
Dat is 10 keer beter dan naar BB streams kijken. Je bent zo weer bij als je even door de Cos scrollt of op X kijkt. Het echte leven gaat altijd voor.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sowieso, de keren dat ik live kon kijken viel de stream me na de live best tegen. Wachten, wachten, wachten, en dan komt er wat en dan valt het zwaar tegen (of SL's)quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is 10 keer beter dan naar BB streams kijken. Je bent zo weer bij als je even door de Cos scrollt of op X kijkt. Het echte leven gaat altijd voor.
Ik kijk het vaak terug bij programma gemist. Dan kun je de reclame doorspoelen. Vorige week was ik ook uit eten. Dat is toch echt stukken gezelliger dan de Cos en de livestreamquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso, de keren dat ik live kon kijken viel de stream me na de live best tegen. Wachten, wachten, wachten, en dan komt er wat en dan valt het zwaar tegen (of SL's)
Wij/ik ga graag uit eten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doen wij ook graag uit eten gaan. Meestal nemen wij een verrassingsmenu. Altijd een verrassing dus ;-)
Wij boeken meestal een plekje van te voren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
We weten alleen nog niet waar we gaan…..zoveel keus !
Wij ook maar er is altijd wel ergens plek.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij boeken meestal een plekje van te voren.
Ja dat is hier ook. Als je de hoek omloopt heb je weer een restaurant. Maar je hebt altijd je voorkeur. En waar wij gaan eten is het heel vaak vol, zeker in het weekend.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wij ook maar er is altijd wel ergens plek.
Voorkeur op fiets afstand want dan kan ik lekker een wijntje drinken 😂 en anders lekker meerijden 😁quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook. Als je de hoek omloopt heb je weer een restaurant. Maar je hebt altijd je voorkeur. En waar wij gaan eten is het heel vaak vol, zeker in het weekend.
Goed bekeken!quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Voorkeur op fiets afstand want dan kan ik lekker een wijntje drinken 😂 en anders lekker meerijden 😁
'even' naar Duitsland?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen even naar Duitsland voor een afspraak en vrijdag voor de laatste keer gehaktballen maken.
Hoezo voor de laatste keer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen even naar Duitsland voor een afspraak en vrijdag voor de laatste keer gehaktballen maken.
O jammer.quote:
Ja maar ik snap zijn afweging heel goed. Er zit namelijk een gedwongen verhuizing aan te komen, waardoor je weer opnieuw moet gaan investeren, en dan moet je er toch wel weer 10-15 jaar tegenaanquote:
O ja dan zou ik ook overwegen om te stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap zijn afweging heel goed. Er zit namelijk een gedwongen verhuizing aan te komen, waardoor je weer opnieuw moet gaan investeren, en dan moet je er toch wel weer 10-15 jaar tegenaan
Werk ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
uhm ja met het vliegtuig, 70 minuten heen vliegen en 70 minuten terug.
Ik ben sinds vorig jaar met "pensioen" heb mijn eigen bedrijf toen verkocht. Doe nu nog wat freelance opdrachten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh lees net dat je daar een bedrijf hebt/had
Ik ken je nog niet goed maar wat doe je dan freelance ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar met "pensioen" heb mijn eigen bedrijf toen verkocht. Doe nu nog wat freelance opdrachten.
Ik doe consultancy in de luchtvaart.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet goed maar wat doe je dan freelance ?
Hoge Piet dus !quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik doe consultancy in de luchtvaart.
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt, ik geef vooral advies aan bedrijven die een vliegtuig/ of een aandeel in een vliegtuig voor hun onderneming willen aanschaffen.quote:
Toch een beslissend iemand ben jij want ze komen bij jou voor advies.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt, ik geef vooral advies aan bedrijven die een vliegtuig/ of een aandeel in een vliegtuig voor hun onderneming willen aanschaffen.
Maar bijvoorbeeld berkel Rodenrijs, Bleiswijk, Bergschenhoek of hilgersbergquote:
Oh dat mag wel. Daar steekt Vlaardingen met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld berkel Rodenrijs, Bleiswijk, Bergschenhoek of hilgersberg
Hilgersberg reken ik ook tot dorp 🫣
Oehhhh daar heb ik een knap vriendje gehad 😁quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat mag wel. Daar steekt Vlaardingen met kop en schouders bovenuit
quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oehhhh daar heb ik een knap vriendje gehad 😁
Ik ben ook een beslissend iemand. Vandaag voor stoofvlees gekozenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Toch een beslissend iemand ben jij want ze komen bij jou voor advies.
😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook een beslissend iemand. Vandaag voor stoofvlees gekozen
quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
😂
Ik ook ik beslis welke workshops gedaan worden ( moet alleen nog ff 5 weken plannen, oeps)
Ja vanallesquote:
Jij ook koffie en theequote:Op donderdag 28 maart 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Koffie en thee
[ afbeelding ]
en een ontbijtje
[ afbeelding ]
Nee, ik drink geen thee, maar is voor mensen die thee drinken.quote:
Waarmee?quote:
O dat zeg ik wel vaker hoorquote:
Oh nooit opgevallenquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zeg ik wel vaker hoor
Skatties en skeetjes
Al (terug) op het werk.quote:
O dat is zeker niet zo handig, maar je hebt hem nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al (terug) op het werk.
Was op werk aangekomen, maar smartphone vergeten thuis. Heb ik wel nodig op werk voor authenticatie op sommige platformen. Dus terug over en weer. Stom.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker niet zo handig, maar je hebt hem nu
"Alle bewoners naar de voorraadkamer, daar liggen fopspenen klaar, die zuigen beter !"quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen niet zeggen dat de stofzuiger niet goed zuigt van BB
Hoe onmisbaar dat ding is geworden tegenwoordig ..quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al (terug) op het werk.
Was op werk aangekomen, maar smartphone vergeten thuis. Heb ik wel nodig op werk voor authenticatie op sommige platformen. Dus terug over en weer. Stom.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al (terug) op het werk.
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe onmisbaar dat ding is geworden tegenwoordig ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze er in de COS al een paar keer ingegooid,quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Alle bewoners naar de voorraadkamer, daar liggen fopspenen klaar, die zuigen beter !"
Blijf het vreemd vinden dat mensen niet hier gezellig willen kletsen tijdens een SLquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt erop dat we hier weer de CoS mogen gaan verwelkomen. Zal wel weer een lange SL worden.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Ik moest bij deze cap van @:odie22 even aan Elsje Helewaut denken (vroegere vlaamse zangeres)
[ afbeelding ]
Zonder kom ik m'n bed niet eens uitquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe onmisbaar dat ding is geworden tegenwoordig ..
Op X en FB gaan ze helemaal loco.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Het gaat nu zo worden alsof bij vele cossers 20K van hun rekening af is
Moet daar echt om lachen 🤣quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op X en FB gaan ze helemaal loco.
Tis gewoon een geweldige stunt !quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
Ik kan niet kijken maar vermaak me prima met het meelezen![]()
En m'n broodjes
Eetsmakkelijk !quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
Ik kan niet kijken maar vermaak me prima met het meelezen![]()
En m'n broodjes
Ja is ook een mooie stunt. Dat er nog geld uit die pot zou gaan wist eigenlijk iedereen wel maar dit had ik niet verwachtquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tis gewoon een geweldige stunt !
Alleen moeten mensen het niet te serieus nemen want het is een spel programma.
Het is wel vervelend voor haar kids dat het zo opgeblazen wordt dus mss dat bb het zo gaat draaien dat ze 20 K mag meenemen naar huis en 1 van de bank halen….bescherming voor haar kids want dat mensen buiten het spel zo flippen is haast eng.
Eindelijk heeft iemand zijn ware aard laten zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Ebinas het volgende:
Goedemiddag
Zo even bij gelezen. Wat een gedoe in BB land
Ik welquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie stunt. Dat er nog geld uit die pot zou gaan wist eigenlijk iedereen wel maar dit had ik niet verwacht
Nou echt wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk heeft iemand zijn ware aard laten zien
Ik had er eentje verwacht om jezelf uit te kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie stunt. Dat er nog geld uit die pot zou gaan wist eigenlijk iedereen wel maar dit had ik niet verwacht
Het schijnt meer de manier te zijn waarop ze het gedaan heeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou echt wel.
En genieten dat ze doet nu, hoe kan je jezelf zo in de weg zitten steeds.
Alles gemist. Ik dacht er gebeurd toch geen ene reet, ik kan wel even een spelletje racen op de xboxquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk heeft iemand zijn ware aard laten zien
Ja ik las het. Maar ik las het over Karen en die is ook niet altijd helemaal betrouwbaar in haar kijk op dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt meer de manier te zijn waarop ze het gedaan heeft
Die heeft zichzelf al die weken denk ik als winnaar gezien
Ben nu vooral benieuwd hoe de bewoners met haar om gaan
Ja ik ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles gemist. Ik dacht er gebeurd toch geen ene reet, ik kan wel even een spelletje racen op de xboxMaar dat van die aard wist ik toch al
Het was niet alleen Karen die dat zei, Jimmy en Randy zeiden hetzelfde los van Karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik las het. Maar ik las het over Karen en die is ook niet altijd helemaal betrouwbaar in haar kijk op dingen.
De uitzending zal duidelijkheid geven.
En wat moet je als bewoners daar nu nog in deze fase.
Ik zou het niet weten.
Ja nomineren de volgende keer
Ach ja, er zijn er in ieder geval weer een paar blij mee op Fokquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Was een heel gedoe net in het huis, veel over de rooie. Karen was ook helemaal van slag
En madam is gelijk afgezonderd gaan zitten en later in der nest gaan liggen.
Oh thanks!quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was niet alleen Karen die dat zei, Jimmy en Randy zeiden hetzelfde los van Karen
Jij moet zo nodig geld verdienen..quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel jammer dat alle drama precies vandaag is.
Zit hier dus in een Lounge op mijn iPadje naar BB te kijken.
Te wachten voor mijn afspraak die zo begint
En in BB gooit iemand het weg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij moet zo nodig geld verdienen..
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo lang het niet van mijn rekening afgaat zie ik geen problemen.
Ze wilde daar een experiment en mensen wilde kijken naar een experiment nou dit doet het dus met je.
Zelfs de experts snappen het niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hé hé !!!
De crypto zou enorm gaan zakken !
Ik mijn geld eraf gaattie vanmiddag weer stijgen……zo flauw…..
Niet te hard hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Fijne middag allemaal ik ga weer even werken 👋👋👋
Werksequote:Op donderdag 28 maart 2024 13:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Fijne middag allemaal ik ga weer even werken 👋👋👋
Goedemiddag,quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal even je mailadres na laten kijken
https://www.politie.nl/ni(...)dt-van-phishing.html
Gedaan, ik ben safequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal even je mailadres na laten kijken
https://www.politie.nl/ni(...)dt-van-phishing.html
Ik heb ook gecheckt en geen bericht terug gehad gelukkig. Nu valt er bij mij ook niet veel te halen maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Ik zag het ook op teletext staan. na een check heb ik geen berichtje gehad dus ik heb geen last.
Weet niet of dit mag ? maar ik heb mijn telefoon en pc en laptop beschermd met malwarebytes. Zijn 2 versies van betaald en gratis. Dit wordt door veel it en cyber beveiligings specialisten aanbevolen.
https://nl.malwarebytes.com/
Zo dan die Ashley (ik lees net bij) Ik vind het een erg domme zet van haar.
Fijne middag allen.
Misschien is het goed nagemaakte website van de politie, en zijn jullie gegevens nu ook gejat ;-)quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook gecheckt en geen bericht terug gehad gelukkig. Nu valt er bij mij ook niet veel te halen maar je weet maar nooit
www.politie.nl en klik daar op nieuwsquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien is het goed nagemaakte website van de politie, en zijn jullie gegevens nu ook gejat ;-)
Nee, is safe Jock, met politie.nl kun je niet op iets anders komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien is het goed nagemaakte website van de politie, en zijn jullie gegevens nu ook gejat ;-)
Jij besodemietert de boelquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:09 schreef Jockari het volgende:
Dit is toch een veel handigere link. Probeer maar even
www.politie.nl/nieuws
Ja dat snap ik ook nooit. zal nooit zo maar geld overmaken als ik het niet zeker weetquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:27 schreef Iceage het volgende:
Er gaan Miljarden om in die hack en scams.
Ook onbegrijpelijk bij de whatsapp scams als mensen een apje krijgen van bv vrienden of familie met nieuw tel nr om geld, dat ze dan niet even bellen met het vertrouwde nummer wat ze hebben of het wel klopt.
Wat een gif sfeer hangt daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijd om de CoS op slot te gooien.... wat een gezeik
Echt .. iedereen moet z'n gelijk hebben .. zo vermoeiend ... het kan ook allebei een beetje waar zijn.quote:
Ook dat ja , het is nu vooral meningen spuien ipv posten wat wordt gezegd. Ik heb er geen zin meer inquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt .. iedereen moet z'n gelijk hebben .. zo vermoeiend ... het kan ook allebei een beetje waar zijn.
Ja een groot, voor die banner van Ashley morgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou @:kodiak100 al een vliegtuig verkocht hebben?
Ik ook niet, maar veel oudere mensen (75+) zijn minder handig met computerzaken en worden op deze manier opgelicht.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit. zal nooit zo maar geld overmaken als ik het niet zeker weet
Kijk eens aan wat een service had hem redelijk leeg gereden vanmiddagquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke,schoon en volle tank hoor.
[ afbeelding ]
Wat had je gedaan? las iets over je kaak?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:50 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff proberen een bordje havermout naar binnen te lepelen...
Resultaat van tandartsbezoek ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:50 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff proberen een bordje havermout naar binnen te lepelen...
Dieptereiniging gehad van de wortels linkerkant kaak. Afgelopen dinsdag al rechts gebeurtquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat had je gedaan? las iets over je kaak?
Yep... voelde met net een bouvier die een bak vanillevla leeg slobberdequote:
ahhhhhhh jij liever dan ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dieptereiniging gehad van de wortels linkerkant kaak. Afgelopen dinsdag al rechts gebeurt
Ik hoop op die behandeling in mei, want anders moet de tand chirurgisch in ziekenhuis verwijderd worden. Zo zie je maar hoe je bekijkt natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dieptereiniging gehad van de wortels linkerkant kaak. Afgelopen dinsdag al rechts gebeurt
Ik krijg dit sowieso 1x soms zelfs 2x pj. Heb pockets van 12 en heb dus heel veel tandsteen onder mijn tandvlees.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop op die behandeling in mei, want anders moet de tand chirurgisch in ziekenhuis verwijderd worden. Zo zie je maar hoe je bekijkt natuurlijk.
Aantrekken en afstoten is zeer gekend bij mensen die het etiket Borderline hebben. Kan hier ook wel eens spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:45 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Vergeet niet de slachtofferrol, gashlighting, krokodillentranen, het aantrekken en afstoten, emotionele manipulatie, egoïsme, charisma, gemaakte emoties inzetten om empathie op te wekken, etc.
Ik heb de weer instap melding op 45.000 gezet nu hopen dat die die toch echt gaat zakken 🤞quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs de experts snappen het niet.
temptation is ook dikke pulp die ik altijd graag keekquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja temptation Island ja
Geordie shores
Dat niveau
( niet dat het veel hoger is , maar wel iets )
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:51 schreef Ireth het volgende:
De 1 aprilgrap van een basisschool![]()
[ afbeelding ]
Stond vandaag al op 64.000.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb de weer instap melding op 45.000 gezet nu hopen dat die die toch echt gaat zakken 🤞
Nou zo snel gaat niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou @:kodiak100 al een vliegtuig verkocht hebben?
300 is toch lekker? Dat bedrag kun je misschien gebruiken om nieuw te kopen. Dan is alles winst.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Had ik het nou maar laten staan…..
Ik doe het met een klein bedrag hoor maar had 300¤ winst toen dacht wegwezen !
Maar ja…..gewoon weer ff wachten
Ja dat is wel de bedoeling maar dan moet het wel ff 20.000 zakkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
300 is toch lekker? Dat bedrag kun je misschien gebruiken om nieuw te kopen. Dan is alles winst.
Schrapt @Kissingbird nu uit zijn vriendenlijstquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
temptation is ook dikke pulp die ik altijd graag keek![]()
Hoe doe je dat dan? Hoe koop en verkoop je ze en hoe zie je wanneer je ze moet verkopen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling maar dan moet het wel ff 20.000 zakken
Ik zit bij revolutquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Hoe koop en verkoop je ze en hoe zie je wanneer je ze moet verkopen?
Daar ga ik eens naar kijken. Doe je dat allemaal via 1 app?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zit bij revolut
En mijn zoon helpt mij en mijn man 😉
En via die bank kan ik zelf ook zien wanneer hij zakt en omhoog gaat.
Als ik niet zou werken zou ik heel de dag geld kunnen verdienen met kopen en verkopen.
Tis leuk om te doen.
Ja het is een bankquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ga ik eens naar kijken. Doe je dat allemaal via 1 app?
Ik ga morgen eens op mijn gemak kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Je kan bij die bank ook dingen vragen.
Dan leggen ze het een beetje uit.
LOL er gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb ook peaks dan beleg je met je wisselgeld.
Die heb ik weer via mijn dochter.
Was voor mij ook allemaal nieuw en nu is het een hobby 😁quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL er gaat een wereld voor me open
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Schrapt @:kissingbird nu uit zijn vriendenlijst
Ga ik ook zeker niet doen. Eerst even uitproberen met een klein bedrag. Dan zie ik vanzelf wel hoe het gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was voor mij ook allemaal nieuw en nu is het een hobby 😁
Ik leg niet veel in hoor
Crypto nu ff niet hè die staat nu veel te hoog !quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker niet doen. Eerst even uitproberen met een klein bedrag. Dan zie ik vanzelf wel hoe het gaat.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Crypto nu ff niet hè die staat nu veel te hoog !
Zo lekker slapen joh, Ik ga zo ook lekker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet helemaal scherp meer
Succes!quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo lekker slapen joh, Ik ga zo ook lekker.
Morgen vanaf 7:15 tot 17:15 voluit aanstaan dat verwachten kids 😉
En dat op Goede Vrijdagquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo lekker slapen joh, Ik ga zo ook lekker.
Morgen vanaf 7:15 tot 17:15 voluit aanstaan dat verwachten kids 😉
Zo blij dat ik geen hond heb !quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Succes!
Ik moet nog even, de hond moet nog uit
Ik heb goede oppasquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen hond heb !
Wij zijn nu een paar jaar huisdier vrij dus we kunnen nu altijd tas inpakken en ff een paar dagen weg.
Ja scholen zijn dicht en ouders moeten werken.quote:
Ouders willen hun koters dus ook al me pasen kwijtquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja scholen zijn dicht en ouders moeten werken.
Kreeg vandaag 2 x de vraag of we ook 2de paasdag open zijn 😵💫
Ik ben ook doggiesitter. Best gezellig om af en toe zo'n schatje als loge te hebben.quote:
Wat heb je voor bedrijf?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja scholen zijn dicht en ouders moeten werken.
Kreeg vandaag 2 x de vraag of we ook 2de paasdag open zijn 😵💫
Goeie baan! En daar is altijd wel werk in te vinden. Er is een groot tekort aan goede kinderopvangquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik werk voor partou kinderopvang.
Goeie baas 😉
Vandaar dat de salarissen zo goed zijn en een goed caoquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goeie baan! En daar is altijd wel werk in te vinden. Er is een groot tekort aan goede kinderopvang
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vandaar dat de salarissen zo goed zijn en een goed cao
Respect! Ik heb een hekel aan kinderen, zou het nog geen 60 seconden volhoudenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik werk voor partou kinderopvang.
Goeie baas 😉
LOL ik weet er nog één.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Respect! Ik heb een hekel aan kinderen, zou het nog geen 60 seconden volhouden
Ik heb er geen hekel aan, maar ze moeten wel luisterenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben en blijf gewoon PM’er hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]Dan kun je ook eisen stellen. Goed bekeken.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Onze locatie (team) zijn ook van de regels en dat gaat goed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar ze moeten wel luisteren
Ik vind ze zo verwend tegenwoordig. Even jengelen en ze krijgen hun zin. Als ik vroeger ging jengelen kreeg ik een zwieperquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Onze locatie (team) zijn ook van de regels en dat gaat goed.
Veel vinden het ook fijn om bij ons in te vallen.
3 kids, te duur huis, te dure auto en 3x op vakantie en het liefst ver weg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb het idee dat kinderen, voor sommige een accessoire zijn geworden
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar nu moet ik echt naar bed !!!
👋👋👋 😘
Dan is mijn werkplek ook niks voor jequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat een skeetjesquote:
Morguh Ebiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:44 schreef Ebinas het volgende:
Mogguhh
En @:Dotteke er staan 2 "verkeerde" posts in SV, dat wordt cashen voor je
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebi
O jee, ik ga gelijk kijken en de tikkies versturen, makkelijk rijk worden op deze manier
Dochter knapt weer redelijk op. Henk ook minder moe. En ik rol gewoon doorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:50 schreef Ebinas het volgende:
Hoe gaat het verder? Met jou, met dochter, je mannetje?
Nou ja de hele boel weer een stijgende lijn. Ik hoop dat jij ook weer wat soepeler "rolt".quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dochter knapt weer redelijk op. Henk ook minder moe. En ik rol gewoon door
En bij jou?
Ja gelukkig wel, alleen maakt Henk zich zorgen iets.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja de hele boel weer een stijgende lijn. Ik hoop dat jij ook weer wat soepeler "rolt".
Ik mag niet klagen, een stuk minder heftig allemaal.
Maar ik weet nog steeds niet of het vanaf nu ook een stijgende lijn is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |