Ik welquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie stunt. Dat er nog geld uit die pot zou gaan wist eigenlijk iedereen wel maar dit had ik niet verwacht
Nou echt wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk heeft iemand zijn ware aard laten zien
Ik had er eentje verwacht om jezelf uit te kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie stunt. Dat er nog geld uit die pot zou gaan wist eigenlijk iedereen wel maar dit had ik niet verwacht
Het schijnt meer de manier te zijn waarop ze het gedaan heeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou echt wel.
En genieten dat ze doet nu, hoe kan je jezelf zo in de weg zitten steeds.
Alles gemist. Ik dacht er gebeurd toch geen ene reet, ik kan wel even een spelletje racen op de xboxquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk heeft iemand zijn ware aard laten zien
Ja ik las het. Maar ik las het over Karen en die is ook niet altijd helemaal betrouwbaar in haar kijk op dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt meer de manier te zijn waarop ze het gedaan heeft
Die heeft zichzelf al die weken denk ik als winnaar gezien
Ben nu vooral benieuwd hoe de bewoners met haar om gaan
Ja ik ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles gemist. Ik dacht er gebeurd toch geen ene reet, ik kan wel even een spelletje racen op de xboxMaar dat van die aard wist ik toch al
Het was niet alleen Karen die dat zei, Jimmy en Randy zeiden hetzelfde los van Karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik las het. Maar ik las het over Karen en die is ook niet altijd helemaal betrouwbaar in haar kijk op dingen.
De uitzending zal duidelijkheid geven.
En wat moet je als bewoners daar nu nog in deze fase.
Ik zou het niet weten.
Ja nomineren de volgende keer
Ach ja, er zijn er in ieder geval weer een paar blij mee op Fokquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Was een heel gedoe net in het huis, veel over de rooie. Karen was ook helemaal van slag
En madam is gelijk afgezonderd gaan zitten en later in der nest gaan liggen.
Oh thanks!quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was niet alleen Karen die dat zei, Jimmy en Randy zeiden hetzelfde los van Karen
Jij moet zo nodig geld verdienen..quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel jammer dat alle drama precies vandaag is.
Zit hier dus in een Lounge op mijn iPadje naar BB te kijken.
Te wachten voor mijn afspraak die zo begint
En in BB gooit iemand het weg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jij moet zo nodig geld verdienen..
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo lang het niet van mijn rekening afgaat zie ik geen problemen.
Ze wilde daar een experiment en mensen wilde kijken naar een experiment nou dit doet het dus met je.
Zelfs de experts snappen het niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hé hé !!!
De crypto zou enorm gaan zakken !
Ik mijn geld eraf gaattie vanmiddag weer stijgen……zo flauw…..
Niet te hard hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Fijne middag allemaal ik ga weer even werken 👋👋👋
Werksequote:Op donderdag 28 maart 2024 13:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Fijne middag allemaal ik ga weer even werken 👋👋👋
Goedemiddag,quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal even je mailadres na laten kijken
https://www.politie.nl/ni(...)dt-van-phishing.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |