Iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe onmisbaar dat ding is geworden tegenwoordig ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze er in de COS al een paar keer ingegooid,quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Alle bewoners naar de voorraadkamer, daar liggen fopspenen klaar, die zuigen beter !"
Blijf het vreemd vinden dat mensen niet hier gezellig willen kletsen tijdens een SLquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt erop dat we hier weer de CoS mogen gaan verwelkomen. Zal wel weer een lange SL worden.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Ik moest bij deze cap van @:odie22 even aan Elsje Helewaut denken (vroegere vlaamse zangeres)
[ afbeelding ]
Zonder kom ik m'n bed niet eens uitquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe onmisbaar dat ding is geworden tegenwoordig ..
Op X en FB gaan ze helemaal loco.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Het gaat nu zo worden alsof bij vele cossers 20K van hun rekening af is
Moet daar echt om lachen 🤣quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op X en FB gaan ze helemaal loco.
Tis gewoon een geweldige stunt !quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
Ik kan niet kijken maar vermaak me prima met het meelezen![]()
En m'n broodjes
Eetsmakkelijk !quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
Ik kan niet kijken maar vermaak me prima met het meelezen![]()
En m'n broodjes
Ja is ook een mooie stunt. Dat er nog geld uit die pot zou gaan wist eigenlijk iedereen wel maar dit had ik niet verwachtquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tis gewoon een geweldige stunt !
Alleen moeten mensen het niet te serieus nemen want het is een spel programma.
Het is wel vervelend voor haar kids dat het zo opgeblazen wordt dus mss dat bb het zo gaat draaien dat ze 20 K mag meenemen naar huis en 1 van de bank halen….bescherming voor haar kids want dat mensen buiten het spel zo flippen is haast eng.
Eindelijk heeft iemand zijn ware aard laten zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Ebinas het volgende:
Goedemiddag
Zo even bij gelezen. Wat een gedoe in BB land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |