Zo das een sterk bakkiequote:Op woensdag 27 maart 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
Zo, zit met een latte gemaakt met dubbelle maling espresso-bonen sterkte 12.
Kom maar op, ik kan er weer tegen.
Geeft niet, heb er al een geopend, is altijd wel iemand die opstaat om het te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik wist niet dat ik de laatste was 🙈
Is er al lang sl ?
Lekker.quote:
Naar zuid-Holland ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand nog een beetje zon deze kant op sturen. Ik heb m'n vest maar weer aangetrokken, vind het koud vandaag.
zandzakjes gooien ofzo 5 op een plank en als je een glazen iets kapot gooide moest je opnieuwquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het een fysiek spel zijn geweest.
Scheelt nogal in prijs, fijn he die aanbiedingenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekker.
En deze week in de reclame
max 5 pakken per keer, heb er al 10.
En het is in de buurt, dus meer volgen.
[ afbeelding ]
Das handig z'n potquote:
Toch zie ik ze spelletjes spelen waarbij je van tevoren weet wie er kan winnen, en wie niet, en dat weten ze bij Febo ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zandzakjes gooien ofzo 5 op een plank en als je een glazen iets kapot gooide moest je opnieuw
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zat gisteren een nieuw seizoen van Below Deck te kijken... nu weet ik waar de opmerking "lik m'n bal " van Sabeau vandaan komt... uit Below Deck...
Thnx Kijk hem later evenquote:
Ja toch, gewoon even je beker/mok er onderhouden en je hebt een bakkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |