Zo das een sterk bakkiequote:Op woensdag 27 maart 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
Zo, zit met een latte gemaakt met dubbelle maling espresso-bonen sterkte 12.
Kom maar op, ik kan er weer tegen.
Geeft niet, heb er al een geopend, is altijd wel iemand die opstaat om het te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik wist niet dat ik de laatste was 🙈
Is er al lang sl ?
Lekker.quote:
Naar zuid-Holland ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand nog een beetje zon deze kant op sturen. Ik heb m'n vest maar weer aangetrokken, vind het koud vandaag.
zandzakjes gooien ofzo 5 op een plank en als je een glazen iets kapot gooide moest je opnieuwquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het een fysiek spel zijn geweest.
Scheelt nogal in prijs, fijn he die aanbiedingenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekker.
En deze week in de reclame
max 5 pakken per keer, heb er al 10.
En het is in de buurt, dus meer volgen.
[ afbeelding ]
Das handig z'n potquote:
Toch zie ik ze spelletjes spelen waarbij je van tevoren weet wie er kan winnen, en wie niet, en dat weten ze bij Febo ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zandzakjes gooien ofzo 5 op een plank en als je een glazen iets kapot gooide moest je opnieuw
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zat gisteren een nieuw seizoen van Below Deck te kijken... nu weet ik waar de opmerking "lik m'n bal " van Sabeau vandaan komt... uit Below Deck...
Thnx Kijk hem later evenquote:
Ja toch, gewoon even je beker/mok er onderhouden en je hebt een bakkiequote:
Wat leuk! Ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over B&B Vol Liefde gesproken, zag dat oa. Caroline en Debbie uit het eerste seizoen meedoen met een nieuw programma dat binnenkort begint:
[ afbeelding ]
'Daar gaan ze weer'
Ja daar hoop ik ook nog op, nog een EJVJL.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga hier maar kletsen ... de onzin die ik weer in de CoS zie staan
Ik hoop zelf dat ze ooit nog weer een EJVJL gaan doen. Of gewoon live streams bij de bondgenoten.
Ja valt nog een beetje tegen die temperatuur. Al is het volgens mij wel het gemiddelde van jaren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand nog een beetje zon deze kant op sturen. Ik heb m'n vest maar weer aangetrokken, vind het koud vandaag.
Toch als ik hem hier hoor praten en tijdens live BB, denk ik toch dat hij een rol aanneemt in BB live.quote:
Oh hahahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik zat gisteren een nieuw seizoen van Below Deck te kijken... nu weet ik waar de opmerking "lik m'n bal " van Sabeau vandaan komt... uit Below Deck...
Ik van de herhalingen. Een aflevering bestaat voor 50 procent ofzo uit stukjes uit vorige afleveringen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hahaha
Heb ik ook nog een tijd gekeken.
Maar ik word helemaal dol van de piepjes
Dat is storend ja!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik van de herhalingen. Een aflevering bestaat voor 50 procent ofzo uit stukjes uit vorige afleveringen.
Ja dat ook iddquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik van de herhalingen. Een aflevering bestaat voor 50 procent ofzo uit stukjes uit vorige afleveringen.
Ik programmeer alles wat ik wil zien zodat ik die dingen en reclame door kan spoelenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk programma... maar net wat jij zegt... maar d'r zijn ook zoveel goede series, documentaires niet normaal.. je komt tijd tekort ... ja dat was een uitspraak van Sabeau een rare trouwens. Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind/vond ik zo leuk om te kijken maar er is zoveel van dat ik lang niet alles gezien heb. Die uitspraak van lik m'n bal ken ik dan ook niet.
Lijkt me ook wel geinig jaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat leuk! Ga ik zeker kijken.
En oja, Ik vertrek, het roer om idd kijk ik ook
SPOILER: promo van instaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Piepjes...?? hahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hahaha
Heb ik ook nog een tijd gekeken.
Maar ik word helemaal dol van de piepjes
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel geinig jaLeuk... ik hou zo van dit soort programma's...SPOILER: promo van instaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Er komen er te veel, je ziet niet meer anders. Net als praatprogramma'squote:Op woensdag 27 maart 2024 11:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk... ik hou zo van dit soort programma's...
Panelshowsquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen er te veel, je ziet niet meer anders. Net als praatprogramma's
Alle "grove" woorden worden weggepiept.quote:
Snap dat hele wegpiepen eigenlijk niet, het is makkelijk in te vullen wat ze zeggen en je legt er alleen maar meer de nadruk opquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alle "grove" woorden worden weggepiept.
En volgens mij gooien ze er ook nog onnodige door om te doen alsof
Oooh zo haha, dat is mij eigenijk nooit zo opgevallen of ik hoor het niet meer...quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alle "grove" woorden worden weggepiept.
En volgens mij gooien ze er ook nog onnodige door om te doen alsof
ohh waar zie je die staan? tot seizoen 9 gekeken nu.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik was er mee begonnen vanmorgen, maar gestopt toen het tweede huwelijk begon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhhhh aflevering 1 van MAFS Australië gekeken !
Deze gaat echt erg worden 🫣
Seizoen 9 van wat?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh waar zie je die staan? tot seizoen 9 gekeken nu.
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat wat?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:28 schreef engine het volgende:
[..]
Seizoen 9 van wat?er zijn zoveel verschillende versies van below deck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |