O jammer.quote:
Ja maar ik snap zijn afweging heel goed. Er zit namelijk een gedwongen verhuizing aan te komen, waardoor je weer opnieuw moet gaan investeren, en dan moet je er toch wel weer 10-15 jaar tegenaanquote:
O ja dan zou ik ook overwegen om te stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap zijn afweging heel goed. Er zit namelijk een gedwongen verhuizing aan te komen, waardoor je weer opnieuw moet gaan investeren, en dan moet je er toch wel weer 10-15 jaar tegenaan
Werk ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
uhm ja met het vliegtuig, 70 minuten heen vliegen en 70 minuten terug.
Ik ben sinds vorig jaar met "pensioen" heb mijn eigen bedrijf toen verkocht. Doe nu nog wat freelance opdrachten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh lees net dat je daar een bedrijf hebt/had
Ik ken je nog niet goed maar wat doe je dan freelance ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar met "pensioen" heb mijn eigen bedrijf toen verkocht. Doe nu nog wat freelance opdrachten.
Ik doe consultancy in de luchtvaart.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet goed maar wat doe je dan freelance ?
Hoge Piet dus !quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik doe consultancy in de luchtvaart.
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt, ik geef vooral advies aan bedrijven die een vliegtuig/ of een aandeel in een vliegtuig voor hun onderneming willen aanschaffen.quote:
Toch een beslissend iemand ben jij want ze komen bij jou voor advies.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt, ik geef vooral advies aan bedrijven die een vliegtuig/ of een aandeel in een vliegtuig voor hun onderneming willen aanschaffen.
Maar bijvoorbeeld berkel Rodenrijs, Bleiswijk, Bergschenhoek of hilgersbergquote:
Oh dat mag wel. Daar steekt Vlaardingen met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld berkel Rodenrijs, Bleiswijk, Bergschenhoek of hilgersberg
Hilgersberg reken ik ook tot dorp 🫣
Oehhhh daar heb ik een knap vriendje gehad 😁quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat mag wel. Daar steekt Vlaardingen met kop en schouders bovenuit
quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oehhhh daar heb ik een knap vriendje gehad 😁
Ik ben ook een beslissend iemand. Vandaag voor stoofvlees gekozenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Toch een beslissend iemand ben jij want ze komen bij jou voor advies.
😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook een beslissend iemand. Vandaag voor stoofvlees gekozen
quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
😂
Ik ook ik beslis welke workshops gedaan worden ( moet alleen nog ff 5 weken plannen, oeps)
Ja vanallesquote:
Jij ook koffie en theequote:Op donderdag 28 maart 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Koffie en thee
[ afbeelding ]
en een ontbijtje
[ afbeelding ]
Nee, ik drink geen thee, maar is voor mensen die thee drinken.quote:
Waarmee?quote:
O dat zeg ik wel vaker hoorquote:
Oh nooit opgevallenquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zeg ik wel vaker hoor
Skatties en skeetjes
Al (terug) op het werk.quote:
O dat is zeker niet zo handig, maar je hebt hem nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al (terug) op het werk.
Was op werk aangekomen, maar smartphone vergeten thuis. Heb ik wel nodig op werk voor authenticatie op sommige platformen. Dus terug over en weer. Stom.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker niet zo handig, maar je hebt hem nu
"Alle bewoners naar de voorraadkamer, daar liggen fopspenen klaar, die zuigen beter !"quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen niet zeggen dat de stofzuiger niet goed zuigt van BB
Hoe onmisbaar dat ding is geworden tegenwoordig ..quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al (terug) op het werk.
Was op werk aangekomen, maar smartphone vergeten thuis. Heb ik wel nodig op werk voor authenticatie op sommige platformen. Dus terug over en weer. Stom.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al (terug) op het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |