ja zeiden ze de merk niet ook?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen niet zeggen dat de stofzuiger niet goed zuigt van BB
Geen idee eigenlijk.quote:
Nee, ze zeiden alleen stofzuigers... maar ze zijn vast niet moeilijk te vindenquote:
Haha ja zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat er een freeze komt, en 1 van de familieleden lekker off script gaat en zegt: 'ik hoop dat je in de finale zit op 13 april'
Dat zou grappig zijn. En dat ze zich dan de hele dag afvragen of het een grap is of niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha ja zoiets
Maar vermoed dat BB dat nieuws bewaard voor 1 april
..dat snapt geen mens...quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:38 schreef Jockari het volgende:
Waarom zijn Randy en Ty vermomd als smurfen ?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden alleen stofzuigers... maar ze zijn vast niet moeilijk te vindenDie dus niet nemen.
Er zijn er meer ... ook Jimmy ratelt best welquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:43 schreef marky het volgende:
Ashley laat maar weer eens blijken dat ze het spel eigenlijk helemaal niet zo goed aankan. Ze staat stijf van de spanning.
Zou het dan een grap zijn of niet?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha ja zoiets
Maar vermoed dat BB dat nieuws bewaard voor 1 april
Zijn gezichtsmaskersquote:
Ja Jimmy ook maar die geeft nooit echt gedaan alsof hij de grote gamemaster was. Sinds het vertrek van Dilano die een beetje zijn gamebrein was is hij dolende.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn er meer ... ook Jimmy ratelt best wel
Ja dat maakt het het ook ingewikkeld, ze denken nu dat de halve finale zaterdag is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
De verwarring komt ook door de halve finale tickets
Normaal vroeger was de halve finale in de week voor de laatste (finale) uitzending
Nu is dus de halve finale een hele week voor de week van de finale
Is ook niet zo verwonderlijk, je zit daar toch met een doel om te winnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:43 schreef marky het volgende:
Ashley laat maar weer eens blijken dat ze het spel eigenlijk helemaal niet zo goed aankan. Ze staat stijf van de spanning.
Gisteren deden Tom en Alice het, ik weet niet of het noodzakelijk is om het iedere dag te doen met 8 man.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:47 schreef zodeju het volgende:
Dus de badkamer wordt weer niet gedaan??
Gister zouden ashley en karen hem doen. Dag ervoor door tom en alice gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:47 schreef zodeju het volgende:
Dus de badkamer wordt weer niet gedaan??
Nee de finale live staat al ingeboekt in de uitzening agendaquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:45 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Zou het dan een grap zijn of niet?
Ik was even als bewoner aan het denken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee de finale live staat al ingeboekt in de uitzening agenda
En Ashley had er geen zin meer in zei ze gisteren ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister zouden ashley en karen hem doen. Dag ervoor door tom en alice gedaan.
Persoonlijk vind ik van welquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Gisteren deden Tom en Alice het, ik weet niet of het noodzakelijk is om het iedere dag te doen met 8 man.
👍quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:59 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik was even als bewoner aan het denken.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee de finale live staat al ingeboekt in de uitzening agenda
Zijn daar ergens beelden van van die veiling en de eerste reacties en zo ja waar? Dat zou ik wel willen zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ging een paar maand geleden helemaal mis in Spanje... de pot was op 3000 na leeg.. Dat hebben ze uiteindelijk wel recht weten te breien door dat bieden ongeldig te verklaren achteraf....
Maar we gaan het zien hoe en wat
Dat dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de tariefkaart : https://adalliance.nl/inkoopinformatie/tariefkaart-april/
Ja volgens mij is het ze verteldquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Alice het kan zijn dat het week langer is he.
Zei ze gister toch ook al?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Alice het kan zijn dat het week langer is he.
Ja daar speculeren ze allemaal al weken overquote:
En het is volgens mij ook (min of meer) gezegd in de uitzending van afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar speculeren ze allemaal al weken over
Even bijscripten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
BeeldGeen enkele logische verklaring voor de SL.
Zonder enige factcheck, gooi ik deze er gewoon in en geloof dat dit het adres van het BB huis is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Of Karen en Jimmy hebben Tom omgelegd omdat hij hun genomineerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |