ja zeiden ze de merk niet ook?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen niet zeggen dat de stofzuiger niet goed zuigt van BB
Geen idee eigenlijk.quote:
Nee, ze zeiden alleen stofzuigers... maar ze zijn vast niet moeilijk te vindenquote:
Haha ja zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat er een freeze komt, en 1 van de familieleden lekker off script gaat en zegt: 'ik hoop dat je in de finale zit op 13 april'
Dat zou grappig zijn. En dat ze zich dan de hele dag afvragen of het een grap is of niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha ja zoiets
Maar vermoed dat BB dat nieuws bewaard voor 1 april
..dat snapt geen mens...quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:38 schreef Jockari het volgende:
Waarom zijn Randy en Ty vermomd als smurfen ?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden alleen stofzuigers... maar ze zijn vast niet moeilijk te vindenDie dus niet nemen.
Er zijn er meer ... ook Jimmy ratelt best welquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:43 schreef marky het volgende:
Ashley laat maar weer eens blijken dat ze het spel eigenlijk helemaal niet zo goed aankan. Ze staat stijf van de spanning.
Zou het dan een grap zijn of niet?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha ja zoiets
Maar vermoed dat BB dat nieuws bewaard voor 1 april
Zijn gezichtsmaskersquote:
Ja Jimmy ook maar die geeft nooit echt gedaan alsof hij de grote gamemaster was. Sinds het vertrek van Dilano die een beetje zijn gamebrein was is hij dolende.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn er meer ... ook Jimmy ratelt best wel
Ja dat maakt het het ook ingewikkeld, ze denken nu dat de halve finale zaterdag is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
De verwarring komt ook door de halve finale tickets
Normaal vroeger was de halve finale in de week voor de laatste (finale) uitzending
Nu is dus de halve finale een hele week voor de week van de finale
Is ook niet zo verwonderlijk, je zit daar toch met een doel om te winnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:43 schreef marky het volgende:
Ashley laat maar weer eens blijken dat ze het spel eigenlijk helemaal niet zo goed aankan. Ze staat stijf van de spanning.
Gisteren deden Tom en Alice het, ik weet niet of het noodzakelijk is om het iedere dag te doen met 8 man.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:47 schreef zodeju het volgende:
Dus de badkamer wordt weer niet gedaan??
Gister zouden ashley en karen hem doen. Dag ervoor door tom en alice gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:47 schreef zodeju het volgende:
Dus de badkamer wordt weer niet gedaan??
Nee de finale live staat al ingeboekt in de uitzening agendaquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:45 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Zou het dan een grap zijn of niet?
Ik was even als bewoner aan het denken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee de finale live staat al ingeboekt in de uitzening agenda
En Ashley had er geen zin meer in zei ze gisteren ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister zouden ashley en karen hem doen. Dag ervoor door tom en alice gedaan.
Persoonlijk vind ik van welquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Gisteren deden Tom en Alice het, ik weet niet of het noodzakelijk is om het iedere dag te doen met 8 man.
👍quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:59 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik was even als bewoner aan het denken.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee de finale live staat al ingeboekt in de uitzening agenda
Zijn daar ergens beelden van van die veiling en de eerste reacties en zo ja waar? Dat zou ik wel willen zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ging een paar maand geleden helemaal mis in Spanje... de pot was op 3000 na leeg.. Dat hebben ze uiteindelijk wel recht weten te breien door dat bieden ongeldig te verklaren achteraf....
Maar we gaan het zien hoe en wat
Dat dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de tariefkaart : https://adalliance.nl/inkoopinformatie/tariefkaart-april/
Ja volgens mij is het ze verteldquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Alice het kan zijn dat het week langer is he.
Zei ze gister toch ook al?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Alice het kan zijn dat het week langer is he.
Ja daar speculeren ze allemaal al weken overquote:
En het is volgens mij ook (min of meer) gezegd in de uitzending van afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar speculeren ze allemaal al weken over
Even bijscripten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
BeeldGeen enkele logische verklaring voor de SL.
Zonder enige factcheck, gooi ik deze er gewoon in en geloof dat dit het adres van het BB huis is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Of Karen en Jimmy hebben Tom omgelegd omdat hij hun genomineerd heeft.
Je bent juist precies op tijd.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
YESSS!!!!!
Ashley heeft zich vrijgekocht voor 20K !!!!![]()
![]()
slappe hapquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Ash heeft zich vrijgekocht voor 20.000 euro
Tjeesus...quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Ash heeft zich vrijgekocht voor 20.000 euro
Is het nu al.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef Soury het volgende:
Wat een enorme stunt van haar. Dat gaat nog gezellig worden.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tjeesus...
Waarom dan nu janken. En waarom moet Tom haar nu troosten..
Klotewijf
Deed ze toch al nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
slappe hap
die gaat nooit meer winnen
Welkom om BigBrotherquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef Soury het volgende:
Wat een enorme stunt van haar. Dat gaat nog gezellig worden.
Dat is altijd op het einde van een BB. Dan doen de scriptmasters hun intrede,quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef cat123 het volgende:
Begin steeds meer het idee te krijgen dat dit seizoen gewoon doorgestoken kaart is, en winnaar al vast ligt.
Vrijgekocht voor 20000
Dat sowieso nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:41 schreef kiki2024 het volgende:
HAHAHAHAHAH MET DEZE ACTIE GAAT DE KIJKER ASHLEY NOOIT MEER 1 STEM GEVEN
domste wat ze kon doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
YESSS!!!!!
Ashley heeft zich vrijgekocht voor 20K !!!!![]()
![]()
Nee als ze ze nou mee genomen had naar huis okee maar ze laat de winnaar nu dokken voor haar ego..quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:41 schreef BigBreg83 het volgende:
En die 20.000 is niet eens voor haar?![]()
Geld is niet voor haar gaat gewoon van de pot af.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
domste wat ze kon doen
die gaat never meer winnen
Dat heeft ze iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit ze nu te janken, Wat heeft zij zich laten kennen nu zeg
Juist wel. Dit is zo'n geweldige stunt. Ze heeft al die badgasten liggen daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:41 schreef kiki2024 het volgende:
HAHAHAHAHAH MET DEZE ACTIE GAAT DE KIJKER ASHLEY NOOIT MEER 1 STEM GEVEN
Waarom? Omdat Randy morgen ophoepelt?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een walgelijke actie. Zielig voor karen wel
Ze heeft geen 20 k die gaan alleen van de pot af en zij blijft gewoon.quote:
Daarom wilde ze zo graag winkelen...quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
20 k gepakt voor vrijstelling TRASHLEY
wat een bitch en nu nog de ashley aanhangers zeggen dat ze het spel zo eerlijk speelt
Vanaf nu blijf ik der ook gewoon Trashley noemen
iedereen sprak schande dat Alice 500 pakte en nu pakt ze 20 k om een weekje verder te komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist wel. Dit is zo'n geweldige stunt. Ze heeft al die badgasten liggen daar.
hoop voor een goed doel!quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:41 schreef BigBreg83 het volgende:
En die 20.000 is niet eens voor haar?![]()
Ze kan volgende week misschien nog eens 20 K nemenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
domste wat ze kon doen
die gaat never meer winnen
rotter dan ze haar al behandeld hebben kan het niet wordenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft geen 20 k die gaan alleen van de pot af en zij blijft gewoon.
Die gaat 2 pokke weken tegemoet, ..
En dan straks het excuus dat ze dacht dat ze die 20k mee naar huis kreeg en daarom druktequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee als ze ze nou mee genomen had naar huis okee maar ze laat de winnaar nu dokken voor haar ego..
En leven in de brouwerij,het is geen Lingo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is het spelKan backfiren ... maar wel stoer.
Moeiljik doen om een coin voor eten maar met gemak 20.000 uit de pot pakkenquote:
De echte BB-purist zal dit prachtig vinden Ze heeft de ratjes afgetroefd. Schitterend toch? **O*quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
Nou ashley aanhangers wat een afgang.......
Ze kan het schudden......
zeker wel ze hadden der beter na de winkel kunnen laten gaan , was goedkoper geweest hahahquote:
Neer, dat kan niet, maar er is maar een die enkel en alleen aan zichzelf denkt . Zij heeft het zwaar gehad. En de andere hebben in het paradijs geleefd......quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Hypocriet geneuzel van sommige daar ook. Als of ze zelf allemaal heilige boontjes zijn daar.
Ze heeft mensen van alles toegewenst enzo heb nu voor het eerst van me leven een hekel aan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef marky het volgende:
Hou toch op haar parcour zwaar? Het balletje rolde continu haar kant op.
Die was toch 3000?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zeker wel ze hadden der beter na de winkel kunnen laten gaan , was goedkoper geweest hahah
Ze is zelf een rat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De echte BB-purist zal dit prachtig vinden Ze heeft de ratjes afgetroefd. Schitterend toch? **O*
Ze heeft niet echt moeilijk gedaan om die coinquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeiljik doen om een coin voor eten maar met gemak 20.000 uit de pot pakken
Ze heeft het zwaar gehad 11 weken en dat is heel zwaar geweest voor haar,
ALtijd alles tegen zich gehad
Arm zielig menske is het toch ook
ik ook. dit is echt te ziek voor woorden... ik kan niet geloven dat dit echt isquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft mensen van alles toegewenst enzo heb nu voor het eerst van me leven een hekel aan iemand die ik niet ken.
als Ka er na zaterdag nog isquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
rotter dan ze haar al behandeld hebben kan het niet worden
en ze hebben verder helemaal geen macht hoor, Ash kan gewoon haar tijd uitzitten en het gezellig hebben met Ka en Glenn
Tja dat was Alice.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
iedereen sprak schande dat Alice 500 pakte en nu pakt ze 20 k om een weekje verder te komen
Helemaal niet. Zoveel plottwists waren er nog niet eens in de oudere versies van BB. Beste seizoen tot nu toe.quote:
Dat terugkomen is haar niet gegund door de bewoners, maar door BBquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Vrijstelling en dan nog slachtoffertje spelen
Ze wil niet alleen zijn Tom en Glenn moeten mee
Iedereen ervaart zijn parcours en ik heb alles tegen gehad, nooit heeft iemand iets voor mij gekozen
Euhhhh dame je was al thuis geweest het is je gegund dat je terug kon komen.
Als je het BB-spel wil spelen, moet je meedogenloos over lijken gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef Willewa het volgende:
Wowwww wtf. Wat een egoïsme. Voor een fucking vrijstelling.
Ik vindt het een bagger seizoen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zoveel plottwists waren er nog niet eens in de oudere versies van BB. Beste seizoen tot nu toe.
Kan maar ga dan niet als een kleinkind janken en jezelf schoonpratenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben geen groot fan van Ashley ... maar ik vind deze twist geweldig.
zo intens gemeen is ze. walgelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zei het hier net nog , als ze door heeft dat ze finale niet gaat halen gaat ze zorgen dat de pot naar beneden gaat
Waarschijnlijk hebben ze bij de eerste streamlock te horen gekregen dat het een week later duurt
En is ze na gaan denken dat ze de finale niet gaat redden
quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben geen groot fan van Ashley ... maar ik vind deze twist geweldig.
Deugkneusquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deugkneus die Jimmy. Die is ook AF.
Ja... waarom 2 streams op buiten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ik was na de verklaring van Ash aan luisteren
Grote jongensbroek aan.quote:
Hear hear. Over lijken gaan. Je zit niet bij Heel Holland Bakt god dammit!quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee lul, als je een echte speler bent doe je er alles aan om te winnen.
Als enige, verder heeft niemand die 11 weken volggemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Ah het bekende zware parcours wat ze heeft afgelegd
Ohquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze krijgt het geld niet toch? het is alleen een vrijstelling dacht ik
Eeuwige roze brilquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee lul, als je een echte speler bent doe je er alles aan om te winnen.
Je kan van Jimmy zeggen wat je wil maar Ash is door de mand gevallenquote:
Heb je gelijk in hoor.Maar er is weer leven in de tent.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan van Jimmy zeggen wat je wil maar Ash is door de mand gevallen
wie vond het saai whahhahahahhaaquote:
Een paar kijkers hier misschien maar heel veel kijkers nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Janken om medeleven op te wekken.![]()
Ben ik benieuwd wie er in trappen.
Ik lees hier dat bewoners boos zijn maar dat zal een half uurtje duren daarna gaan die lafaards haar zeggen dat ze het begrijpen etc etc
Hij heeft nu 100% gelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nee Jimmy jij mag niks zeggen ssssst
ja ik heb ook het idee dat ze angst heeft om naar huis te gaan. ze weet dat ze niet gaat winnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef marky het volgende:
Ze is de Monique van van BB6 ze durft niet naar huis.
Dagen? weken lang !!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Verida het volgende:
Ik vind het een goeie stunt
zijn ze dagenlang bezig geweest om haar op die bank te houden en uit het winkeltje te houden en dat is nu gewoon mislukt
Voorlopig heeft ze het weer voor elkaar dat er morgen weer een van het vijandige kamp gaat vertrekken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als je vanaf dag 1 letterlijk schreeuwt iedereen wel even weg te spelen maak je jezelf gewoon een target.
Iets met oogsten en zaaien.
Op 1 zijn zequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik de streams aan doe zie ik de jankerd en de lafaards die haar omarmen.![]()
Ik wil de boze bewoners zien en horen..
ja zijn vriendinnen heus nog wel moet alleen inzinkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gooit gewoon karen voor de wagen. Karen gaat haar nog verdedigen ook
Ik zie het als moeilijk doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt moeilijk gedaan om die coinZe had alleen liever geen kip en bewaarde liever een twee coins voor haar kinderen.
Een vega pizza was ook voldoende, want daar had ze wel gewoon coins voor ingeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |