Hij heeft gisterenavond gigantisch over Tom zitten afgeven mbt deze nominaties tegen Karen. Hij had geen goed woord over voor Tomquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, geloof dat wat Jimmy beweert niet altijd geheel de waarheid is.
Eén partij als rechter, jury en beul?quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:15 schreef wolffie het volgende:
De kijkers gaan nomineren, zou wel eens leuk zijn. Ik zou Tom Ty en Alice nomineren. 3 sterke in mijn ogen.
Als die per ongeluk een keer de waarheid spreekt, valt-ie acuut dood neer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, geloof dat wat Jimmy beweert niet altijd geheel de waarheid is.
En een traditionele guillotine voor de koningin.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eén partij als rechter, jury en beul?
Ja erg he die man is 41 en dan zo liegen klagen roddelen kwaadspreken en mensen dingen kwalijk nemen . Dit is echt karakter van hem.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die per ongeluk een keer de waarheid spreekt, valt-ie acuut dood neer.
Dat ging een paar maand geleden helemaal mis in Spanje... de pot was op 3000 na leeg.. Dat hebben ze uiteindelijk wel recht weten te breien door dat bieden ongeldig te verklaren achteraf....quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:42 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Als er geld geboden wordt dan hoop ik dat het via een veiling is, ze starten op 1 en dat gaat stilletjes omhoog tot ene afdrukt met een maximumbedrag van x (dat niet gekend is voor de bewoners) waar het stopt. Wordt het maximumbedrag bereikt dan 2 vertrekkers.
Ja was weer herhaling van zetten bij hem. Als die zichzelf terug ziet moet hij zich toch kapot schamen over hoe hij zich zelf heeft neergezet als leugenaar, enz enzo. Hij eist van zijn vrienden dingen. En die vrienden mogen ook niet bevriend zijn met anderen. Is gewoon nog een 15.jarig ventje en dat wil zich als voorbeeld laten zien voor anderen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond gigantisch over Tom zitten afgeven mbt deze nominaties tegen Karen. Hij had geen goed woord over voor Tom
ja hij loopt altjid zo te mekkeren wanneer hij genomineerd is pffffquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:53 schreef spapaars het volgende:
Jimmy zegt het: als ik was weggestemd, zou ik hier ook niets te zoeken hebben..
Daarom begrijp ik de angst voor nominatie niet, je weet meteen of je een kans maakt of niet.
Door met Dilano te wisselen heeft hij zichzelf al op de proef gesteld om te zien of hij een kans maakt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij loopt altjid zo te mekkeren wanneer hij genomineerd is pffff
sinds wanneer hebben die blauwe maskers hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |