Wel een grote mond over de genomineerden als hij niet genomineerd is. Dan moeten ze zich niet zo aanstellen en het is maar een spelletje en hem boeit het toch ook niet.quote:
Ik ben het in basis met je eens, maar het ligt er natuurlijk aan wat voor iets er gaat gebeuren waarmee ze eraf kunnen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar ze hebben dus moeten nomineren met de wetenschap dat Ashley genomineerd zou zijn. Dan is het toch raar dat er bij haar nu ook nog een vraagteken staat?
De andere genomineerde krijgen nu maar 1
Kans op een vrijstelling. Ashley heeft deze kans al gehad dmv een spel en de kans op een ticket om te shoppen (niet gelukt) en daar een vrijstelling te kopen als ze zou willen.
Ik zal wel Ashley fans over me heen krijgen, maar ik vind dat raar/niet helemaal eerlijk.
Ik denk dat er nog een spel komt voor de genomineerden waarbij ze zich vrij kunnen spelen. En daar heeft Ashley net zo veel recht op als de anderen. Normaal wordt er ook veel later genomineerd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar ze hebben dus moeten nomineren met de wetenschap dat Ashley genomineerd zou zijn. Dan is het toch raar dat er bij haar nu ook nog een vraagteken staat?
De andere genomineerde krijgen nu maar 1
Kans op een vrijstelling. Ashley heeft deze kans al gehad dmv een spel en de kans op een ticket om te shoppen (niet gelukt) en daar een vrijstelling te kopen als ze zou willen.
Ik zal wel Ashley fans over me heen krijgen, maar ik vind dat raar/niet helemaal eerlijk.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een grote mond over de genomineerden als hij niet genomineerd is. Dan moeten ze zich niet zo aanstellen en het is maar een spelletje en hem boeit het toch ook niet.
Maar oh wee als hij zelf op de bank zit. Dan loopt hij over van zelfmedelijden.
Naar mijn mening voert Jimmy ook een beetje een act op, in de hoop zo medelijden bij de kijkers te creërenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Tot zover 'volgende week ben ik weer vrolijk' ..
Het werkt wel. Hij bedelt al weken voor een vliegtuigje en ze hebben het eindelijk bij elkaar kunnen schooienquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn mening voert Jimmy ook een beetje een act op, in de hoop zo medelijden bij de kijkers te creëren
Glenn had meer keus omdat hij de vrijstelling hadquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef danilel het volgende:
is er verschil in stemmen geweest? ik hoor tom tegen glenn zeggen;
Tom; "Dus jullie mochten 2 mensen vrijstellen?"
Glen; "ja"
Tom; "wij mochten maar 1 iemand vrijstellen"
net op beeld toen deze oversprong van Alice die haar tanden ging poetsen naar buiten
Glenn (en Ty) kon uit 5 kiezen (hijzelf er niet bij) en Tom uit 4 (hijzelf er ook bij.)quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef danilel het volgende:
is er verschil in stemmen geweest? ik hoor tom tegen glenn zeggen;
Tom; "Dus jullie mochten 2 mensen vrijstellen?"
Glen; "ja"
Tom; "wij mochten maar 1 iemand vrijstellen"
net op beeld toen deze oversprong van Alice die haar tanden ging poetsen naar buiten
Dat is toch ook apart? Zal ook voor Tyron gelden, dus zoveel verschil maakt het denk ik niet uit, maar tochquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn had meer keus omdat hij de vrijstelling had
Tom moest 3 uit 4 nomineren, dus kiezen tussen Alice en Jim.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:24 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat is toch ook apart? Zal ook voor Tyron gelden, dus zoveel verschil maakt het denk ik niet uit, maar toch
Omdat ze meer keus hadden dan de anderen. Het ging geloof ik ook anders dan anders. Ze moesten iemand redden geloof ik. Waardoor de anderen automatisch genomineerd zouden worden. Dus Glenn en Ty moesten er 2 redden. BB wringt zich in rare bochten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:24 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat is toch ook apart? Zal ook voor Tyron gelden, dus zoveel verschil maakt het denk ik niet uit, maar toch
Duidelijk. Maakt het iets beter te begrijpen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom moest 3 uit 4 nomineren, dus kiezen tussen Alice en Jim.
Die beseft het waarschijnlijk pas over een paar uur..quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die beseft het waarschijnlijk pas over een paar uur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Is Karen genomineerd dan? Is dat al zeker?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die beseft het waarschijnlijk pas over een paar uur..
Met vraagtekens. Maar jimmy kan aan de antidepressiva hiervan en Karen niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Is Karen genomineerd dan? Is dat al zeker?
Ah okay...tnxquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met vraagtekens. Maar jimmy kan aan de antidepressiva hiervan en Karen niet.
Wens, vader, gedachte en zulks?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zal wel Ashley fans over me heen krijgen,
Nu je het zo vraagt moet ik aan @odie22 denkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Is Karen genomineerd dan? Is dat al zeker?
Soort van verticale Randy...quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:49 schreef engine het volgende:
Karen is nu ook pas voor de 2e keer genomineerd. Die heeft het eigenlijk ook heel erg makkelijk gehad. Beetje het slaafje uithangen en overal tussendoor fietsen.
quote:
kom net binnen rennen, wtf, omaigottt, wat is er gebeurdquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu je het zo vraagt moet ik aan @:odie22 denken. Is slachtofferhulp al ingeschakeld?
Ze is er nog hoor. En ze pakt het super op! Je kunt trots op haar zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
kom net binnen rennen, wtf, omaigottt, wat is er gebeurd![]()
Karen krijgt zaterdag misschien een rondleiding in de studio van Geraldien en Taatquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
kom net binnen rennen, wtf, omaigottt, wat is er gebeurd![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is er nog hoor. En ze pakt het super op! Je kunt trots op haar zijn
wat een gelul zeg, hoezo is genomineerd ? is dat al definitief ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Karen krijgt zaterdag misschien een rondleiding in de studio van Geraldien en Taat
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
wat een gelul zeg, hoezo is genomineerd ? is dat al definitief ?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
maar zou er stilletjes aan maar wel vanuit gaan.
Alice is er nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:01 schreef odie22 het volgende:
[..], donkere wolken pakken zich al samen boven mijn huis
In bed praten bedoelen zequote:Op woensdag 27 maart 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen en Ashley gaan tanden poetsen
Ashley wil slapen
Karen nog niet
Effe laten weten dat ze nog niet naar bed is ...quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:20 schreef engine het volgende:
De generaal neemt nog een sinasappel. Komt door de spanning zegt ze.
Die hij dan morgen weer een mes in haar rug kan steken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:28 schreef odie22 het volgende:
jimmy ligt al te wachten op d'r vriendinnetje
Op dat soort moment verlang je naar de eerlijkheid van een Dilanoquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valse Jimmy, een heel ander gesprek dan eerder vanavond met Tom en Alice,
toen snapte hij het heel goed en had alle begrip voor de keuze van Tom .......
af en toequote:
Wie?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:52 schreef FBtje het volgende:
[..]
Op dat soort moment verlang je naar de eerlijkheid van een Dilano
quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:52 schreef engine het volgende:
Jimmy is er echt gewoon een beetje pissig over.
[ afbeelding ]
Dilano.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Moet Karen trouwens niet waken bij Ashley?
bloedsuikerspiegel dingetje volgens haar trillende handjes ... maar ja ze gaat gewoom door op water en brood en pizza en kwark en koffie ...quote:
Lijkt mee te vallenquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:01 schreef Ireth het volgende:
Is er al een ambulance onderweg voor Ashley? Of lijkt het mee te vallen??
niet weer die tuinbroekquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy moet zaterdag gewoon zijn grote jongens broek weer aantrekken ....
3 dacht ik keuze uit 4 of 5quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
Hoeveel moesten ze per persoon nomineren en hoeveel kandidaten waren daarvoor ... ?
Wie had dat dan in de tas ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Druivensuiker voor de Queen Ashley, oops mag niet meer geloof ik ....
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef Ireth het volgende:
Ashley was genomineerd, deed niet mee. Glenn en ty tickets, dus deden niet mee.
Er kon gestemd worden op:
Tom, randy, Alice, Karen en jimmy.
Glenn en ty konden dus uit 5 personen kiezen, de rest uit 4 (5 min hunzelf)
OK dus 3 stemmen op 4.... want Ash is al genomineerd en Glen en Ty vrijgesteld .. dan is er gewoon weinig keuze ...quote:
Hou op. Hij is hartstikke leukquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
dat gebrabbel van Glenn wordt ook steeds vervelender
serieus ? Dus madam gaat piepen dat ze wat wil en voila ... Eerst naar de dokter lijkt me , dan naar de psych en dan kijken we verderquote:
Ach beetje druivensuiker kan geen kwaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
serieus ? Dus madam gaat piepen dat ze wat wil en voila ... Eerst naar de dokter lijkt me , dan naar de psych en dan kijken we verder
en even melden dat tom op jimmy heeft gestemd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaafje Karen brengt de druivensuiker bij Ashley
altijd als hij met karin en/of ashley is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valse Jimmy, een heel ander gesprek dan eerder vanavond met Tom en Alice,
toen snapte hij het heel goed en had alle begrip voor de keuze van Tom .......
Zou wel mooi en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik speculaas nog even er kunnen er zaterdag ook 2 of 3 gaan![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
serieus ? Dus madam gaat piepen dat ze wat wil en voila ... Eerst naar huis, dan naar de dokter lijkt me , dan naar de psych en dan kijken we verder
Ja want Karen heeft niet op Jimmy gestemd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy zou meteen karen er vanaf halen?
Zal niet aan Dilano liggen. Hij heeft het ook nog op een live stream op Instagram gezegd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geloof trouwens ook helemaal niets van die vriendschap met Dilano, die gaat hij nooit meer zien ....
stond ze naakt onder de warme douche?quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley fris en fruitig op stream 2 .....en weg .....
![]()
Ja maar daar meent hij niks van, van de 10 woorden die die galbak zegt zijn er 9 gelogen, wat ben ik blij dat die eruit is zegquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zal niet aan Dilano liggen. Hij heeft het ook nog op een live stream op Instagram gezegd.
Als haar bloedsuikerspiegel telkens daalt verklaart dat veel van haar labiliteit... Dan hoeft niemand lacherig te doen dat ze druivensuiker krijgt. Is gewoon een medisch hulpmiddel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
bloedsuikerspiegel dingetje volgens haar trillende handjes ... maar ja ze gaat gewoom door op water en brood en pizza en kwark en koffie ...
MLP?quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat gehinnik van MLP, dat ze daar niet helemaal moe van wordt .....
ze is toch aan de rooie klatsquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
bloedsuikerspiegel dingetje volgens haar trillende handjes ... maar ja ze gaat gewoom door op water en brood en pizza en kwark en koffie ...
quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
My Little Pony, iemand kwam hier eerder deze week mee, treffend .....
[..]
Ja , maar ik heb geen idee meer hoe serieus ik dr nog moet nemen ... want het is elke dag 6 x iets of iets anders ..quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als haar bloedsuikerspiegel telkens daalt verklaart dat veel van haar labiliteit... Dan hoeft niemand lacherig te doen dat ze druivensuiker krijgt. Is gewoon een medisch hulpmiddel.
Ik zie er de humor ook niet echt van in.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als haar bloedsuikerspiegel telkens daalt verklaart dat veel van haar labiliteit... Dan hoeft niemand lacherig te doen dat ze druivensuiker krijgt. Is gewoon een medisch hulpmiddel.
OMG het is dat ik 100% zeker weet dat mijn ex hier niet zit. Maar anders had ik gedacht dat jij het was! Dat is precies hoe mijn ex het ook zou noemen namelijkquote:
is iets brabantsquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:36 schreef tassie127 het volgende:
[..]
OMG het is dat ik 100% zeker weet dat mijn ex hier niet zit. Maar anders had ik gedacht dat jij het was! Dat is precies hoe mijn ex het ook zou noemen namelijk![]()
[..]
Dat moest er nog eens bij komen zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OOk netjes van Karen dat ze dat niet benoemde
Bij mij kwam het heel anders over. Alsof Jimmy dacht, ik zeg maar niets want ik zit er tussen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik was trouwens verbaasd, te zien vanavond in de uitzending, toen Karen over de "ruzie"" tussen Tom en Jimmy begon, dat Jimmy niets zei, zijn blik zei genoeg, hij weet zelf immers goed genoeg dat hij 2 dagen heeft lopen huilen bij Ash en Karen over Tom. OOk netjes van Karen dat ze dat niet benoemde
Mee eens, ik heb diabetes en als hij onder de 3 is voel je je echt beroerd dan wil je echt hem zo snel mogelijk omhoog halen, druivensuiker of een klein slokje pure limonadesiroop zijn de beste opties, energydrank kan ook en daarna is het ook nodig om wat te eten want de bovenstaande noodgrepen zijn snelle suikers die ook weer snel zijn uitgewerktquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er de humor ook niet echt van in.
Rond tienen de nominaties, en dan wachten tot de live van zaterdag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:25 schreef humpty het volgende:
Maak de bewoners maar wakker BB met een gekke opdracht of zo![]()
Het is bijna half 8 moet kunnen toch.
Voorlopig zie ik een Randy en Ashley in bed liggen en op de andere
stream Jimmy en Alice
Als iemand in het huis bewezen diabetes had dan was had diegene op zeker van BB een voorraadje gekregen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens, ik heb diabetes en als hij onder de 3 is voel je je echt beroerd dan wil je echt hem zo snel mogelijk omhoog halen, druivensuiker of een klein slokje pure limonadesiroop zijn de beste opties, energydrank kan ook en daarna is het ook nodig om wat te eten want de bovenstaande noodgrepen zijn snelle suikers die ook weer snel zijn uitgewerkt
Ja is helaas niet andersquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rond tienen de nominaties, en dan wachten tot de live van zaterdag.
Nominaties weten we toch al...wel met vraagtekens dus daar gaan ze nog wat aan doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rond tienen de nominaties, en dan wachten tot de live van zaterdag.
Ik denk dat die vraagtekens er staan omdat gisteren voor de laatste keer je kon shoppen en in de winkel kan je vrijstellingen enz kopen maar daar hebben ze geen gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Nominaties weten we toch al...wel met vraagtekens dus daar gaan ze nog wat aan doen
Die eerste genomineerden zeggen niets, spelletjes en alles is veranderd, geloof dat ze gisteren definitief hebben genomineerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Nominaties weten we toch al...wel met vraagtekens dus daar gaan ze nog wat aan doen
Ja vandaag kan het niet meer, omdat het dan vast staat wie zijn genomineerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat die vraagtekens er staan omdat gisteren voor de laatste keer je kon shoppen en in de winkel kan je vrijstellingen enz kopen maar daar hebben ze geen gebruik van gemaakt.
Ik denk dat deze nu ook blijven staan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die eerste genomineerden zeggen niets, spelletjes en alles is veranderd, geloof dat ze gisteren definitief hebben genomineerd.
Dat zei BB gisteren ook tegen Alice toen ze ging shoppen dat het de laatste kans was om de extra dingen te kopen en dat was na de nominaties.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja vandaag kan het niet meer, omdat het dan vast staat wie zijn genomineerd.
Zou kunnen dat dat nog veranderd want als iemand in die winkel een vrijstelling heeft gekocht, voor zichzelf of een ander, zou degene dat niet zeggen en wij zouden dat niet gezien hebben want BB is sneaky.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat deze nu ook blijven staan.
Het shoppen was toch te zien? Maar alles kan nog idd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zou kunnen dat dat nog veranderd want als iemand in die winkel een vrijstelling heeft gekocht, voor zichzelf of een ander, zou degene dat niet zeggen en wij zouden dat niet gezien hebben want BB is sneaky.
Goedemorgen
Daar is ook de uitslag al van: Ashley, Karen, Randy en Jimmy. Maar wel met vraagteken dus er gaat nog iets gebeurenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die eerste genomineerden zeggen niets, spelletjes en alles is veranderd, geloof dat ze gisteren definitief hebben genomineerd.
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Het shoppen was toch te zien? Maar alles kan nog idd.
Dan is het dus nog spannend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.
Wij zien echt niet alles ook al is het ff in beeld.
Je ziet iemand binnenkomen en weer vertrekken zonder sl, dus verwacht geen verrassing met dat shoppen..quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.
maar we kunnen nog niet stemmenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja vandaag kan het niet meer, omdat het dan vast staat wie zijn genomineerd.
Ik denk van niet, ik denk wat ik al zei, na de nominaties kon er nog een keer een ticket gekocht worden in de shop zei BB, is geen gebruik van gemaakt dus deze 4 blijven staan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:53 schreef Koos1958 het volgende:
Denk aanbod met geld vertrekken voor 1 van de 4 en de andere 3 genomineerd
ja klopt dus houd wel in dus dat er nog wat te gebeuren staat met die 4quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd direct na de nominaties van vandaag.
waarom staan er dan vraagtekens bij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk wat ik al zei, na de nominaties kon er nog een keer een ticket gekocht worden in de shop zei BB, is geen gebruik van gemaakt dus deze 4 blijven staan.
Omdat dat na het nomineren was, het shoppen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom staan er dan vraagtekens bij?
He gister bij Alice toch heel duidelijk gezegd van de laatste kans op een speciale aanbiedingquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk wat ik al zei, na de nominaties kon er nog een keer een ticket gekocht worden in de shop zei BB, is geen gebruik van gemaakt dus deze 4 blijven staan.
Karen en Ashley zouden nooit geen geld uit de pot halen zeggen ze steedsquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef -river- het volgende:
[..]
het zal straks wel duidelijk worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat dat na het nomineren was, het shoppen.
Zou wel spannend zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:01 schreef basicsaint het volgende:
We weten nog niets, maar wel dat er nog iets gaat gebeuren.
Vandaag de keuze: of 2 eruit of 1 persoon mag met een geldbedrag vertrekken.
Hhmm... volgens mij niet hoor??? Ik dacht dat het shoppen eerst was??? Shoppen was smiddags, nomineren einde van de middag volgens mij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Okee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef -river- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:04 schreef Ireth het volgende:
Uit de streamverslagen..
Eerst shoppen, daarna nomineren.Wat ook logisch is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze nominaties staan vast, en kon nooit daarna meer veranderen.
nee staan nog niet vast, staan vraagtekens en je kan niet stemmen nogquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ook logisch is.
Deze nominaties staan vast, en kon nooit daarna meer veranderen.
8 uur is de normale tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker vroeg wakker, dus komt wel een spel dan
Het binnen lopen en weggaan is bij allen helemaal in beeld geweest van begin tot eind.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Net als toen met Matt. Diegenen die willen in de gameroom. De snelste wint. Matt was toen maar alleen over.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:53 schreef Koos1958 het volgende:
Denk aanbod met geld vertrekken voor 1 van de 4 en de andere 3 genomineerd
Ik weet daar alleen nog maar van dat Matt na het kiezen voor het geld meteen weg moest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Net als toen met Matt. Diegenen die willen in de gameroom. De snelste wint. Matt was toen maar alleen over.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:04 schreef Ireth het volgende:
Uit de streamverslagen..
Eerst shoppen, daarna nomineren.Ohw ja dan weet ik het niet waarom er vraagtekens staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ze hier over kunnen spreken samen. 'Lijkt mij vreselijk als je tussen 2 'vrienden' moet kiezen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
JImmy : Ik neem het je niet kwalijk, maar ik voelde er wel wat bij.
Nah, geloof dat wat Jimmy beweert niet altijd geheel de waarheid is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:39 schreef Ireth het volgende:
Jimmy die zegt naar Tom toe te gaan als hem iets dwars zit en niet achter zijn rug om kletst over Tom
Hij heeft gisterenavond gigantisch over Tom zitten afgeven mbt deze nominaties tegen Karen. Hij had geen goed woord over voor Tomquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, geloof dat wat Jimmy beweert niet altijd geheel de waarheid is.
Eén partij als rechter, jury en beul?quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:15 schreef wolffie het volgende:
De kijkers gaan nomineren, zou wel eens leuk zijn. Ik zou Tom Ty en Alice nomineren. 3 sterke in mijn ogen.
Als die per ongeluk een keer de waarheid spreekt, valt-ie acuut dood neer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, geloof dat wat Jimmy beweert niet altijd geheel de waarheid is.
En een traditionele guillotine voor de koningin.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eén partij als rechter, jury en beul?
Ja erg he die man is 41 en dan zo liegen klagen roddelen kwaadspreken en mensen dingen kwalijk nemen . Dit is echt karakter van hem.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die per ongeluk een keer de waarheid spreekt, valt-ie acuut dood neer.
Dat ging een paar maand geleden helemaal mis in Spanje... de pot was op 3000 na leeg.. Dat hebben ze uiteindelijk wel recht weten te breien door dat bieden ongeldig te verklaren achteraf....quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:42 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Als er geld geboden wordt dan hoop ik dat het via een veiling is, ze starten op 1 en dat gaat stilletjes omhoog tot ene afdrukt met een maximumbedrag van x (dat niet gekend is voor de bewoners) waar het stopt. Wordt het maximumbedrag bereikt dan 2 vertrekkers.
Ja was weer herhaling van zetten bij hem. Als die zichzelf terug ziet moet hij zich toch kapot schamen over hoe hij zich zelf heeft neergezet als leugenaar, enz enzo. Hij eist van zijn vrienden dingen. En die vrienden mogen ook niet bevriend zijn met anderen. Is gewoon nog een 15.jarig ventje en dat wil zich als voorbeeld laten zien voor anderen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond gigantisch over Tom zitten afgeven mbt deze nominaties tegen Karen. Hij had geen goed woord over voor Tom
ja hij loopt altjid zo te mekkeren wanneer hij genomineerd is pffffquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:53 schreef spapaars het volgende:
Jimmy zegt het: als ik was weggestemd, zou ik hier ook niets te zoeken hebben..
Daarom begrijp ik de angst voor nominatie niet, je weet meteen of je een kans maakt of niet.
Door met Dilano te wisselen heeft hij zichzelf al op de proef gesteld om te zien of hij een kans maakt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij loopt altjid zo te mekkeren wanneer hij genomineerd is pffff
sinds wanneer hebben die blauwe maskers hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |