quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef Ireth het volgende:
Ashley was genomineerd, deed niet mee. Glenn en ty tickets, dus deden niet mee.
Er kon gestemd worden op:
Tom, randy, Alice, Karen en jimmy.
Glenn en ty konden dus uit 5 personen kiezen, de rest uit 4 (5 min hunzelf)
OK dus 3 stemmen op 4.... want Ash is al genomineerd en Glen en Ty vrijgesteld .. dan is er gewoon weinig keuze ...quote:
Hou op. Hij is hartstikke leukquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
dat gebrabbel van Glenn wordt ook steeds vervelender
serieus ? Dus madam gaat piepen dat ze wat wil en voila ... Eerst naar de dokter lijkt me , dan naar de psych en dan kijken we verderquote:
Ach beetje druivensuiker kan geen kwaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
serieus ? Dus madam gaat piepen dat ze wat wil en voila ... Eerst naar de dokter lijkt me , dan naar de psych en dan kijken we verder
en even melden dat tom op jimmy heeft gestemd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaafje Karen brengt de druivensuiker bij Ashley
altijd als hij met karin en/of ashley is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valse Jimmy, een heel ander gesprek dan eerder vanavond met Tom en Alice,
toen snapte hij het heel goed en had alle begrip voor de keuze van Tom .......
Zou wel mooi en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik speculaas nog even er kunnen er zaterdag ook 2 of 3 gaan![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
serieus ? Dus madam gaat piepen dat ze wat wil en voila ... Eerst naar huis, dan naar de dokter lijkt me , dan naar de psych en dan kijken we verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |