Nominaties weten we toch al...wel met vraagtekens dus daar gaan ze nog wat aan doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rond tienen de nominaties, en dan wachten tot de live van zaterdag.
Ik denk dat die vraagtekens er staan omdat gisteren voor de laatste keer je kon shoppen en in de winkel kan je vrijstellingen enz kopen maar daar hebben ze geen gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Nominaties weten we toch al...wel met vraagtekens dus daar gaan ze nog wat aan doen
Die eerste genomineerden zeggen niets, spelletjes en alles is veranderd, geloof dat ze gisteren definitief hebben genomineerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Nominaties weten we toch al...wel met vraagtekens dus daar gaan ze nog wat aan doen
Ja vandaag kan het niet meer, omdat het dan vast staat wie zijn genomineerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat die vraagtekens er staan omdat gisteren voor de laatste keer je kon shoppen en in de winkel kan je vrijstellingen enz kopen maar daar hebben ze geen gebruik van gemaakt.
Ik denk dat deze nu ook blijven staan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die eerste genomineerden zeggen niets, spelletjes en alles is veranderd, geloof dat ze gisteren definitief hebben genomineerd.
Dat zei BB gisteren ook tegen Alice toen ze ging shoppen dat het de laatste kans was om de extra dingen te kopen en dat was na de nominaties.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja vandaag kan het niet meer, omdat het dan vast staat wie zijn genomineerd.
Zou kunnen dat dat nog veranderd want als iemand in die winkel een vrijstelling heeft gekocht, voor zichzelf of een ander, zou degene dat niet zeggen en wij zouden dat niet gezien hebben want BB is sneaky.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat deze nu ook blijven staan.
Het shoppen was toch te zien? Maar alles kan nog idd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zou kunnen dat dat nog veranderd want als iemand in die winkel een vrijstelling heeft gekocht, voor zichzelf of een ander, zou degene dat niet zeggen en wij zouden dat niet gezien hebben want BB is sneaky.
Goedemorgen
Daar is ook de uitslag al van: Ashley, Karen, Randy en Jimmy. Maar wel met vraagteken dus er gaat nog iets gebeurenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die eerste genomineerden zeggen niets, spelletjes en alles is veranderd, geloof dat ze gisteren definitief hebben genomineerd.
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Het shoppen was toch te zien? Maar alles kan nog idd.
Dan is het dus nog spannend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.
Wij zien echt niet alles ook al is het ff in beeld.
Je ziet iemand binnenkomen en weer vertrekken zonder sl, dus verwacht geen verrassing met dat shoppen..quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.
Wij zien echt niet alles ook al is het ff in beeld.
maar we kunnen nog niet stemmenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja vandaag kan het niet meer, omdat het dan vast staat wie zijn genomineerd.
Ik denk van niet, ik denk wat ik al zei, na de nominaties kon er nog een keer een ticket gekocht worden in de shop zei BB, is geen gebruik van gemaakt dus deze 4 blijven staan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:53 schreef Koos1958 het volgende:
Denk aanbod met geld vertrekken voor 1 van de 4 en de andere 3 genomineerd
ja klopt dus houd wel in dus dat er nog wat te gebeuren staat met die 4quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd direct na de nominaties van vandaag.
waarom staan er dan vraagtekens bij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk wat ik al zei, na de nominaties kon er nog een keer een ticket gekocht worden in de shop zei BB, is geen gebruik van gemaakt dus deze 4 blijven staan.
Omdat dat na het nomineren was, het shoppen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom staan er dan vraagtekens bij?
He gister bij Alice toch heel duidelijk gezegd van de laatste kans op een speciale aanbiedingquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk wat ik al zei, na de nominaties kon er nog een keer een ticket gekocht worden in de shop zei BB, is geen gebruik van gemaakt dus deze 4 blijven staan.
Karen en Ashley zouden nooit geen geld uit de pot halen zeggen ze steedsquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |