het zal straks wel duidelijk worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat dat na het nomineren was, het shoppen.
Zou wel spannend zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:01 schreef basicsaint het volgende:
We weten nog niets, maar wel dat er nog iets gaat gebeuren.
Vandaag de keuze: of 2 eruit of 1 persoon mag met een geldbedrag vertrekken.
Hhmm... volgens mij niet hoor??? Ik dacht dat het shoppen eerst was??? Shoppen was smiddags, nomineren einde van de middag volgens mij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Okee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:59 schreef -river- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:04 schreef Ireth het volgende:
Uit de streamverslagen..
Eerst shoppen, daarna nomineren.Wat ook logisch is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze nominaties staan vast, en kon nooit daarna meer veranderen.
nee staan nog niet vast, staan vraagtekens en je kan niet stemmen nogquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ook logisch is.
Deze nominaties staan vast, en kon nooit daarna meer veranderen.
8 uur is de normale tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker vroeg wakker, dus komt wel een spel dan
Het binnen lopen en weggaan is bij allen helemaal in beeld geweest van begin tot eind.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het binnen lopen, de hele winkel doorlopen en de winkel weer uit. Het hele proces? Ik denk van niet.
Wij zien echt niet alles ook al is het ff in beeld.
Dat denk ik ook. Net als toen met Matt. Diegenen die willen in de gameroom. De snelste wint. Matt was toen maar alleen over.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:53 schreef Koos1958 het volgende:
Denk aanbod met geld vertrekken voor 1 van de 4 en de andere 3 genomineerd
Ik weet daar alleen nog maar van dat Matt na het kiezen voor het geld meteen weg moest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Net als toen met Matt. Diegenen die willen in de gameroom. De snelste wint. Matt was toen maar alleen over.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:04 schreef Ireth het volgende:
Uit de streamverslagen..
Eerst shoppen, daarna nomineren.Ohw ja dan weet ik het niet waarom er vraagtekens staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ze hier over kunnen spreken samen. 'Lijkt mij vreselijk als je tussen 2 'vrienden' moet kiezen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
JImmy : Ik neem het je niet kwalijk, maar ik voelde er wel wat bij.
Nah, geloof dat wat Jimmy beweert niet altijd geheel de waarheid is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:39 schreef Ireth het volgende:
Jimmy die zegt naar Tom toe te gaan als hem iets dwars zit en niet achter zijn rug om kletst over Tom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |