Dat terugkomen is haar niet gegund door de bewoners, maar door BBquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Vrijstelling en dan nog slachtoffertje spelen
Ze wil niet alleen zijn Tom en Glenn moeten mee
Iedereen ervaart zijn parcours en ik heb alles tegen gehad, nooit heeft iemand iets voor mij gekozen
Euhhhh dame je was al thuis geweest het is je gegund dat je terug kon komen.
Als je het BB-spel wil spelen, moet je meedogenloos over lijken gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef Willewa het volgende:
Wowwww wtf. Wat een egoïsme. Voor een fucking vrijstelling.
Ik vindt het een bagger seizoen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zoveel plottwists waren er nog niet eens in de oudere versies van BB. Beste seizoen tot nu toe.
Kan maar ga dan niet als een kleinkind janken en jezelf schoonpratenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben geen groot fan van Ashley ... maar ik vind deze twist geweldig.
zo intens gemeen is ze. walgelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zei het hier net nog , als ze door heeft dat ze finale niet gaat halen gaat ze zorgen dat de pot naar beneden gaat
Waarschijnlijk hebben ze bij de eerste streamlock te horen gekregen dat het een week later duurt
En is ze na gaan denken dat ze de finale niet gaat redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |