quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben geen groot fan van Ashley ... maar ik vind deze twist geweldig.
Deugkneusquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deugkneus die Jimmy. Die is ook AF.
Ja... waarom 2 streams op buiten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ik was na de verklaring van Ash aan luisteren
Grote jongensbroek aan.quote:
Hear hear. Over lijken gaan. Je zit niet bij Heel Holland Bakt god dammit!quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee lul, als je een echte speler bent doe je er alles aan om te winnen.
Als enige, verder heeft niemand die 11 weken volggemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Ah het bekende zware parcours wat ze heeft afgelegd
Ohquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze krijgt het geld niet toch? het is alleen een vrijstelling dacht ik
Eeuwige roze brilquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee lul, als je een echte speler bent doe je er alles aan om te winnen.
Je kan van Jimmy zeggen wat je wil maar Ash is door de mand gevallenquote:
Heb je gelijk in hoor.Maar er is weer leven in de tent.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan van Jimmy zeggen wat je wil maar Ash is door de mand gevallen
wie vond het saai whahhahahahhaaquote:
Een paar kijkers hier misschien maar heel veel kijkers nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Janken om medeleven op te wekken.![]()
Ben ik benieuwd wie er in trappen.
Ik lees hier dat bewoners boos zijn maar dat zal een half uurtje duren daarna gaan die lafaards haar zeggen dat ze het begrijpen etc etc
Hij heeft nu 100% gelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nee Jimmy jij mag niks zeggen ssssst
ja ik heb ook het idee dat ze angst heeft om naar huis te gaan. ze weet dat ze niet gaat winnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef marky het volgende:
Ze is de Monique van van BB6 ze durft niet naar huis.
Dagen? weken lang !!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Verida het volgende:
Ik vind het een goeie stunt
zijn ze dagenlang bezig geweest om haar op die bank te houden en uit het winkeltje te houden en dat is nu gewoon mislukt
Voorlopig heeft ze het weer voor elkaar dat er morgen weer een van het vijandige kamp gaat vertrekken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als je vanaf dag 1 letterlijk schreeuwt iedereen wel even weg te spelen maak je jezelf gewoon een target.
Iets met oogsten en zaaien.
Op 1 zijn zequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik de streams aan doe zie ik de jankerd en de lafaards die haar omarmen.![]()
Ik wil de boze bewoners zien en horen..
ja zijn vriendinnen heus nog wel moet alleen inzinkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gooit gewoon karen voor de wagen. Karen gaat haar nog verdedigen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |