Ik ga morgen eens op mijn gemak kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Je kan bij die bank ook dingen vragen.
Dan leggen ze het een beetje uit.
LOL er gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb ook peaks dan beleg je met je wisselgeld.
Die heb ik weer via mijn dochter.
Was voor mij ook allemaal nieuw en nu is het een hobby 😁quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL er gaat een wereld voor me open
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Schrapt @:kissingbird nu uit zijn vriendenlijst
Ga ik ook zeker niet doen. Eerst even uitproberen met een klein bedrag. Dan zie ik vanzelf wel hoe het gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was voor mij ook allemaal nieuw en nu is het een hobby 😁
Ik leg niet veel in hoor
Crypto nu ff niet hè die staat nu veel te hoog !quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker niet doen. Eerst even uitproberen met een klein bedrag. Dan zie ik vanzelf wel hoe het gaat.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Crypto nu ff niet hè die staat nu veel te hoog !
Zo lekker slapen joh, Ik ga zo ook lekker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet helemaal scherp meer
Succes!quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo lekker slapen joh, Ik ga zo ook lekker.
Morgen vanaf 7:15 tot 17:15 voluit aanstaan dat verwachten kids 😉
En dat op Goede Vrijdagquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo lekker slapen joh, Ik ga zo ook lekker.
Morgen vanaf 7:15 tot 17:15 voluit aanstaan dat verwachten kids 😉
Zo blij dat ik geen hond heb !quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Succes!
Ik moet nog even, de hond moet nog uit
Ik heb goede oppasquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen hond heb !
Wij zijn nu een paar jaar huisdier vrij dus we kunnen nu altijd tas inpakken en ff een paar dagen weg.
Ja scholen zijn dicht en ouders moeten werken.quote:
Ouders willen hun koters dus ook al me pasen kwijtquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja scholen zijn dicht en ouders moeten werken.
Kreeg vandaag 2 x de vraag of we ook 2de paasdag open zijn 😵💫
Ik ben ook doggiesitter. Best gezellig om af en toe zo'n schatje als loge te hebben.quote:
Wat heb je voor bedrijf?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja scholen zijn dicht en ouders moeten werken.
Kreeg vandaag 2 x de vraag of we ook 2de paasdag open zijn 😵💫
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |