Was een tijdje hier op FOK1 best wel een hype.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat wat?
Heb ik dan helemaal gemist.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een tijdje hier op FOK1 best wel een hype.
Apart wel.quote:
Kan best zijn dat ik het vergeten ben hoorquote:
Er werd in best veel SC over gepost.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik het vergeten ben hoor
Heb vandaag niet zo mijn dag.
Waar was dat te volgend dan op Fok!
Doe ik, klotuh dagen somsquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd in best veel SC over gepost.
Rustig aan met je dag.
Dat is iets wat ik nooit zou doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goed dat je het ook neer tik maar niet je klote dag gebruiken om lelijke dingen tikken hè 😜😘
Euh... Ik ben van werk naar huis gereden, verder weet ik niets. Onderzoek meegevallen ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb net heerlijk geslapen, nog wat gebeurd ?
4 april er was direct geen plek en 8 april uitslagquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Ik ben van werk naar huis gereden, verder weet ik niets. Onderzoek meegevallen ?
Druk op de weg ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Ik ben van werk naar huis gereden, verder weet ik niets. Onderzoek meegevallen ?
In Nederland ook op woensdag rustigerquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Jockari het volgende:
Niet echt. Woensdag is in vlaanderen de dag dat mensen allerlei verlof hebben (ouderschapsverlof en dergelijke), dus iets rustiger.
Moet ook niet ver, een 10-tal kilometer, dus kortelings weer met de fiets op en af ipv auto.
Gezondheidszorg zit bij jullie toch net iets anders ineen dan bij ons.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
4 april er was direct geen plek en 8 april uitslag
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:28 schreef engine het volgende:
[..]
Seizoen 9 van wat?er zijn zoveel verschillende versies van below deck.
Lastig ook dat ze niet allemaal op Netflix te zien zijn. Sommige zoals down under dacht ik op ViaPlay. Maar dacht dat seizoen 10 nu op Star (voorheen Fox) uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]De oorspronkelijke serie
![]()
![]()
Met captain Lee en Sandy die hem toen verving.
Niet de 'down under' 'mediterranean' 'sailing yacht'
Ook wat van gekeken maar weet van die nakomers niet meer wat ik wel en niet gezien heb.
10 jaar terug wist ik dezelfde dag de uitslagquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gezondheidszorg zit bij jullie toch net iets anders ineen dan bij ons.
Zoon heeft een tijdje in Eindhoven gewoon, en zei dat België (vlaanderen) toch interessanter is van gezondheidszorg.
Ja dat maakt het ook lastig maar ik heb ook afleveringen gedownload of gestreamd die ik hier niet bij 'reguliere' aanbieders vondquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lastig ook dat ze niet allemaal op Netflix te zien zijn. Sommige zoals down under dacht ik op ViaPlay. Maar dacht dat seizoen 10 nu op Star (voorheen Fox) uitgezonden wordt.
Op Prime toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook lastig maar ik heb ook afleveringen gedownload of gestreamd die ik hier niet bij 'reguliere' aanbieders vond
nee sites die ik hier niet mag delenquote:
Doe ik ook meestal met series, geen zin om te wachten. Ook al vaak genoeg meegemaakt dat je dan in een serie zit en het vervolg (seizoen(en)) gewoon niet meer op dezelfde aanbieder komt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee sites die ik hier niet mag delen
edit kan best zijn dat het op prime ook heeft gestaan.. maar ik kijk vaak vooruit en wacht niet tot het hier ergens met ondertiteling komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |