Uitzendingen worden in haar voordeel in beeld gebracht jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:46 schreef Thorelf het volgende:
ze willen geen gezeur van Ash meer in beeld...BB is beetje pro ash. dat is met tv ook zegt men..ik kijk geen tv
Ow die had BB er wel in mogen gooienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inclusief polonaise met Ashley vooraan
Er was toch een BB waarbij ze elke ochtend wakker werden gemaakt met muziek, dat vond ik best grappigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow die had BB er wel in mogen gooien
Elke ochtend de polonaise
Kan niet, dan moet Alice zonder make-upquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow die had BB er wel in mogen gooien
Elke ochtend de polonaise
Die van jill jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er was toch een BB waarbij ze elke ochtend wakker werden gemaakt met muziek, dat vond ik best grappig
Geen probleem ik zie haar liever zonder die plamuurlaag, een puur natuur Alicequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan niet, dan moet Alice zonder make-up
En dingeske altijd met een lang gezicht mee dansen... Allez, wie was dat van de big five met haar blonde haar (vriendin van Naomie).quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van jill ja
Week polonaise
En een week klassiek
Liesequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dingeske altijd met een lang gezicht mee dansen... Allez, wie was dat van de big five met haar blonde haar (vriendin van Naomie).
Mooi om te zien dat de andere bewoners (op twee na) ook wel klaar met haar zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
De stagiaires hebben hun portie Ashley wel gehad voor vandaag
daarom kijk ik geen tv... wil het wel zoveel mogelijk eerlijk zienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uitzendingen worden in haar voordeel in beeld gebracht ja
Ja denk het ook opkikkertje voor ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Schijnt een freeze te kopen tussen 19.00 en 20.00 uur.
Denk dat we wel kunnen raden voor wie!
Inderdaad, iedereen krijgt er langzamerhand genoeg van met de vrouw die het spel zo hard wou spelen tot dat ze tegenstand kreegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat de andere bewoners (op twee na) ook wel klaar met haar zijn
toen ze begon te zeuren in de hottub zei Randy ach ja Ashley weer.
Alice en Tyron wilden ook niet horen wat er nu weer met haar was.
Voor die deze week moet vertrekken?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zal toch niet hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
mag hopen niet voor Ash!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bron???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe komen mensen erbij ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als dat zo is, is het natuurlijk voor Ashley. BB is erg zwak geworden en buigt voor de sensatiemaker natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat men oogst zaait men ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:03 schreef Polleke1234 het volgende:
Dit is echt niet normaal hier zoveel geblaat en gehak op een vrouw,gaat nergens over dit.
Kan ze zelf niet gewoon mee danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Als er écht een frees voor Ashley komt gaat ze dat niet volhouden.![]()
Kan ze wel gelijk 2 coins meegeven, dan zijn we van dat gedoe ook weer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel lief zeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Ze is op van de zenuwen. Maar doet het lief
voor bart ook die zusje geholpen heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ze loopt al naar groene kamer, mooie woorden voor ashley
Ook net gemist.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
verdomme net gemist. iemand een filmpje ?
Zei mijn vrouw ook netquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley gelijk vertellen wat ze over Bart haf gezet enzo pffff het gaat niet om jou nu Ash.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net die van Ashley weer.. Haar is ook niks gegund
waar staat dit?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
Hij staat te huilen...
Ik ook![]()
![]()
En ik nu dus ook
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Ashley wil ieder de helft delen met Glenn
Glenn : "Jamaar de mijne is met kip"
Ashley : "ohja"
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef danilel het volgende:
[..]
waar staat dit?
Zie het niet in de insta story
wel ditGemist dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze kon het proberenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Ja stuk korter maar die waren dan ook met 4 daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Leuk voor randy
Korter dan het bezoek van Danny ?
volgens mijn zit ze die toch te eten want Glenn zit te wachten nu op een pizzaquote:
Oma liep niet zo snel...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Leuk voor randy
Korter dan het bezoek van Danny ?
Dat is wel heel leuk aan jimmy die opmerkingenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "In het echt ziet ze er beter uit dan op je onderbroek!"
Ja hij kan erg droog uit de hoek komen qua humor. Net als van de week, dat ze gescheiden waren van jolanthequote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk aan jimmy die opmerkingen
Vind het ook bijzonder dat het op een facebook page rond gaatquote:
Klonk echt alsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
Keek het nog even terug, allemaal leuke woorden naar de andere deelnemers en dan ziet ze Karen nog zitten
'Vrouwtje': "Karen"
Mooi hèquote:
Ja, misschien heeft Randy z'n vriendin iemand op die groep een seintje gegeven , dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook bijzonder dat het op een facebook page rond gaat
Ja, anders had ze Glenn de helft gegeven en dan had hij zijn pizza moeten delen met haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn zit ze die toch te eten want Glenn zit te wachten nu op een pizza
Daar zou van mij wel een heel stuk af mogenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop niet dat Karen zich gaat bemoeien met de baard van Randy
Zelfs Ashley is er van opgeknapt...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi hè
Dat van die kleine dingen zo veel kunnen doen
Of misschien best wel. Geen idee.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop niet dat Karen zich gaat bemoeien met de baard van Randy
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Oo mai kot x 100
Ik werd echt niet goed daaro hoor
Met mond vol eten uiteraard ...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Oo mai kot x 100
Ik werd echt niet goed daaro hoor
De lengte vind ik toch niet zo erg maar hij is te breed....die zijkanten moeten dunner.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zou van mij wel een heel stuk af mogen
Ty is de freeze himself.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
Heeft Ty al een freece gehad????
Heb ik dat nu totaal gemist.....
Ik heb nou ook trek in pizzaquote:
Ik weet iemand die daar een mening over gaat hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze het al over het eten van morgen gehad? Pizza's is nu wel klaar hoor ik Jimmy net zeggen.
De pizza van Glenn heeft Alice gepakt. De bedoeling was dat Ash en Glenn samen konden eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Alice had als eerste pizzaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
De pizza van Glenn heeft Alice gepakt. De bedoeling was dat Ash en Glenn samen konden eten.
Ze werden van te voren door Karin al verteld dat over 10-15 min hun pizza klaar was.
Nee want Alice had er de mozzarella opgedaan die jimmy niet vertrouwde en die eet ze nu opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
De pizza van Glenn heeft Alice gepakt. De bedoeling was dat Ash en Glenn samen konden eten.
Ze werden van te voren door Karin al verteld dat over 10-15 min hun pizza klaar was.
De pizza die Glenn had, was de pizza van Alice.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja maar echt hèquote:
Iemand geturfd???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
En weer gaat het over Bart, zo raar dat iemand anders het over hem heeft.
Baard productenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:39 schreef Angelique61 het volgende:
Wat had ze voor lekker meegenomen de vrouw van randy?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron ging ermee in de hottub, vergeten af te doen
Beter dan die extreem grote plakken courgette(?) de vorige keer.quote:
Geen goed bezig van vriendin randy ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Karen nu ook janken. Geen idee waarom. Ze wilde het ook niet tegen Ashley zeggen.
Ze is inmiddels weggelopen bij de afwas.
Alleen een lullig zwaaihandjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen goed bezig van vriendin randy ?
Denk het ook ja. Het komt er nog wel uit zoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
ja 100% dat dat het is. En geen mooie woorden voor haar
10xquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Het komt er nog wel uit zo
Tis Ashley ook niet gegund vandaag.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Karen nu ook janken. Geen idee waarom. Ze wilde het ook niet tegen Ashley zeggen.
Ze is inmiddels weggelopen bij de afwas.
Tis allemaal complot tegen haarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tis Ashley ook niet gegund vandaag.
Moet ze ook nog alleen de afwas doen
Heeft ze een keer iets voor haar helemaal alleen is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tis Ashley ook niet gegund vandaag.
Moet ze ook nog alleen de afwas doen
Misschien zit er ergens nog wel een stukje kipquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ze een keer iets voor haar helemaal alleen is het weer niet goed
Die zitten er verder niet in echte spelersquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:03 schreef ledn81 het volgende:
Als het voor Ash is, laat ze haar dan meteen mee naar Schagen nemen.
Laatste twee weken is nog voor de echte spelers
Verbranden he van de pizzaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:04 schreef Ireth het volgende:
Waarom lopen ze nou nooit een tandje langzamer? Misschien dat ze dan ook wat minder hijgen tijdens het praten? Ze hebben toch geen haast
karin?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Alice heeft het over iemand die dbk is geweest en huilen en niet vertellen.
Zou best kunnen, ze zei meer tegen de rest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
waarom moest Karen huilen? er is toch niks gebeurd? was het omdat de vriendin van Randy niks tegen haar zei behalve hallo?
Zolang ze het niet zegt is het speculaasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
waarom moest Karen huilen? er is toch niks gebeurd? was het omdat de vriendin van Randy niks tegen haar zei behalve hallo?
ook wel beetje lullig..zeg dan tegen iedereen wat majaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ze zei meer tegen de rest.
Of dat glenn en ka tegelijk moetenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
Zendercheck...
Mogen ze niet zeggen dat je niet met badjas de dbk in mag??
Half werk zie ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ze een keer iets voor haar helemaal alleen is het weer niet goed
RAndy was aan het zeggen wat ie in de DBK had gezegd.. daar kreeg ie check voorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
Zendercheck...
Mogen ze niet zeggen dat je niet met badjas de dbk in mag??
Ah zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
RAndy was aan het zeggen wat ie in de DBK had gezegd.. daar kreeg ie check voor
Zijn nieuwe beste vrienden. Die hebben de overhand nu, dus zijn dat zijn vrienden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy de Windvaan in de tub met Team Toxic?
Team toxic doet niet mee in BB. Nooit een toxic gezienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy de Windvaan in de tub met Team Toxic?
Kijk maar es goed dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Team toxic doet niet mee in BB. Nooit een toxic gezien
Vreselijk hè, het begint nu wel heel barre vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn nieuwe beste vrienden. Die hebben de overhand nu, dus zijn dat zijn vrienden.
Ik snap niet dat ze dat daar niet doorhebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk hè, het begint nu wel heel barre vormen aan te nemen.
Hij dwingt het gewoon afquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy over vliegtuigje, dat ie het niet perse hoeft, maar als iedereen er een heeft gehad, is het toch wel fijn als je er een krijgt.
Hij gaat janken als het gebeurd
Dat ziet het domme volk daar niet. Die zijn te druk met Ashley, Ashley, Ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat daar niet doorhebben.
Er kan ook maar 1 hoofdrolspeler zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ziet het domme volk daar niet. Die zijn te druk met Ashley, Ashley, Ashley.![]()
ik zet haar eens aan om te kijken wat ze roddelt en op welk niveau dat isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:23 schreef jooba het volgende:
Alice kan ook een stukske roddelen. Ik zet de stream af, dit trek ik niet.
Ik merk dat ik minder en minder naar de streams kijk. Nog effe en deze soap is voorbij. Volgend seizoen kijk ik niet meer.
wat zei ze dan want ik hoor nu alleen tom gezellig met alice over thuis en vrienden pratenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:23 schreef jooba het volgende:
Ik merk dat ik minder en minder naar de streams kijk. Nog effe en deze soap is voorbij. Volgend seizoen kijk ik niet meer.
Ik hoor ze praten over uitgaan en Tom praat vooralquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:23 schreef jooba het volgende:
Klopt ik ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoor ze praten over uitgaan en Tom praat vooral
Goed bezig wederomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net thuis, tot 1200 uur staat online inclusief de freeze, de rest volgt ...
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zet haar eens aan om te kijken wat ze roddelt en op welk niveau dat is
vertelde hij dat net?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.
Volgens mij heeft Alice 2 poezen, of het moet een grote kameel zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy heeft 2 tattoos van zijn poezen![]()
Thnx !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tegenwoordig wordt ADHD nogal snel boven gehaald vind ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.
Neen dat vertelde hij niet Het is in ieder geval zo geweest. Hij heeft ook altijd gedacht dat hij op de bank zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:37 schreef danilel het volgende:
[..]
vertelde hij dat net?
volgens mij is dit verhaal geschreven door een gekleurde bril.
En als het echt zo is dan heeft hij zich in zijn voordeel verandert in tegenstelling tot Karen en Asselie
Tom heeft er enkel met ash over gesprokenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt ADHD nogal snel boven gehaald vind ik.
Respect voor al jouw werk, man! Gaat vast veel tijd in zittenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tezamen aan het menstrueren. Komt voor bij best friends heb ik eens gelezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice gaat zich wassen en die meiden dachten dat ze in de hottub ging Alice had pan al opgezet en hun ook 1. En gelijk weer verontwaardigd zijn de tweeling. Karen heeft geen zin in discussie. Ze zijn allebei aan het zuchten en depressief aan het zijn.
De pizza was toch meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:18 schreef Jockari het volgende:
Queen en hofdame gaan nog iets te eten maken.
[ afbeelding ]
Ashley is nooit ongesteld heeft spiraal maar big wel elke week krampenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tezamen aan het menstrueren. Komt voor bij best friends heb ik eens gelezen.
Toevalquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tezamen aan het menstrueren. Komt voor bij best friends heb ik eens gelezen.
Water en brood kunnen ze krijgen. Hottub water that is..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
De pizza was toch meer dan genoeg
Zei ze vanmiddag in de hottub
Zou vast Alice zijn of tomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie horen zeggen dat iemand stookt, stokerij is het.
Gaat het nu over Tom weer?
kan ook zo zijn dat Tom haar dit een keer heeft gezegd, Jimmy haar dat een keer heeft gezegd en nu in de DBK dat nog een keer is gezegd, dat laatste zet haar dan natuurlijk aan het denken/quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
Maarrrr
Stel Tom heeft zoiets gezegd in de dbk
Hoe komt ka daar dan bij ?
Randy wel die ontwijkt confrontatiesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:27 schreef engine het volgende:
Dat zie je wel heel erg bij Randy en Glenn. Niet zo van de confrontaties en zeker niet als het niet hoeft.
Tom heeft gisteren gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:28 schreef danilel het volgende:
[..]
kan ook zo zijn dat Tom haar dit een keer heeft gezegd, Jimmy haar dat een keer heeft gezegd en nu in de DBK dat nog een keer is gezegd, dat laatste zet haar dan natuurlijk aan het denken/
Zegt hij dat ook tegen Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
Randy kan dingen loslaten![]()
Glenn heeft een punt... niet tegen meerdere mensen eerst zeggen maar meteen tegen degene waar het over gaat![]()
weet eigenlijk niet of hij dat wel eens tegen haar heeft gezegd.quote:
Ik weet niet de eerst die wat zei dat kreeg ik niet mee maar JImmy heb het in de DGK verteld waardoor Ka het te horen kreegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:28 schreef danilel het volgende:
[..]
kan ook zo zijn dat Tom haar dit een keer heeft gezegd, Jimmy haar dat een keer heeft gezegd en nu in de DBK dat nog een keer is gezegd, dat laatste zet haar dan natuurlijk aan het denken/
Ih jimmy heeft vanmiddag gezegd tegen karen van uk ben benieuwd hoe je zou zijn zonder ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:22 schreef Ireth het volgende:
Ow ja hoor, kaar is van slag over iets wat Tom, Jimmy en de dbk tegen haar hebben gezegd...
Ja hij was het! Zat te denken wie haar dat nou vandaag gezegd had.. Tom of Jimmy..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ih jimmy heeft vanmiddag gezegd tegen karen van uk ben benieuwd hoe je zou zijn zonder ashley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |