Klonk echt alsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
Keek het nog even terug, allemaal leuke woorden naar de andere deelnemers en dan ziet ze Karen nog zitten
'Vrouwtje': "Karen"
Mooi hèquote:
Ja, misschien heeft Randy z'n vriendin iemand op die groep een seintje gegeven , dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook bijzonder dat het op een facebook page rond gaat
Ja, anders had ze Glenn de helft gegeven en dan had hij zijn pizza moeten delen met haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn zit ze die toch te eten want Glenn zit te wachten nu op een pizza
Daar zou van mij wel een heel stuk af mogenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop niet dat Karen zich gaat bemoeien met de baard van Randy
Zelfs Ashley is er van opgeknapt...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi hè
Dat van die kleine dingen zo veel kunnen doen
Of misschien best wel. Geen idee.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop niet dat Karen zich gaat bemoeien met de baard van Randy
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Oo mai kot x 100
Ik werd echt niet goed daaro hoor
Met mond vol eten uiteraard ...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Oo mai kot x 100
Ik werd echt niet goed daaro hoor
De lengte vind ik toch niet zo erg maar hij is te breed....die zijkanten moeten dunner.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zou van mij wel een heel stuk af mogen
Ty is de freeze himself.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
Heeft Ty al een freece gehad????
Heb ik dat nu totaal gemist.....
Ik heb nou ook trek in pizzaquote:
Ik weet iemand die daar een mening over gaat hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze het al over het eten van morgen gehad? Pizza's is nu wel klaar hoor ik Jimmy net zeggen.
De pizza van Glenn heeft Alice gepakt. De bedoeling was dat Ash en Glenn samen konden eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Ashley wil ieder de helft delen met Glenn
Glenn : "Jamaar de mijne is met kip"
Ashley : "ohja"
Alice had als eerste pizzaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
De pizza van Glenn heeft Alice gepakt. De bedoeling was dat Ash en Glenn samen konden eten.
Ze werden van te voren door Karin al verteld dat over 10-15 min hun pizza klaar was.
Nee want Alice had er de mozzarella opgedaan die jimmy niet vertrouwde en die eet ze nu opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
De pizza van Glenn heeft Alice gepakt. De bedoeling was dat Ash en Glenn samen konden eten.
Ze werden van te voren door Karin al verteld dat over 10-15 min hun pizza klaar was.
De pizza die Glenn had, was de pizza van Alice.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja maar echt hèquote:
Iemand geturfd???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
En weer gaat het over Bart, zo raar dat iemand anders het over hem heeft.
Baard productenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:39 schreef Angelique61 het volgende:
Wat had ze voor lekker meegenomen de vrouw van randy?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron ging ermee in de hottub, vergeten af te doen
Beter dan die extreem grote plakken courgette(?) de vorige keer.quote:
Geen goed bezig van vriendin randy ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Karen nu ook janken. Geen idee waarom. Ze wilde het ook niet tegen Ashley zeggen.
Ze is inmiddels weggelopen bij de afwas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |