Ook net gemist.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
verdomme net gemist. iemand een filmpje ?
Zei mijn vrouw ook netquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley gelijk vertellen wat ze over Bart haf gezet enzo pffff het gaat niet om jou nu Ash.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net die van Ashley weer.. Haar is ook niks gegund
waar staat dit?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Schijnt een freeze te kopen tussen 19.00 en 20.00 uur.
Denk dat we wel kunnen raden voor wie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
Hij staat te huilen...
Ik ook![]()
![]()
En ik nu dus ook
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Ashley wil ieder de helft delen met Glenn
Glenn : "Jamaar de mijne is met kip"
Ashley : "ohja"
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef danilel het volgende:
[..]
waar staat dit?
Zie het niet in de insta story
wel ditGemist dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ze kon het proberenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Ashley wil ieder de helft delen met Glenn
Glenn : "Jamaar de mijne is met kip"
Ashley : "ohja"
Ja stuk korter maar die waren dan ook met 4 daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Leuk voor randy
Korter dan het bezoek van Danny ?
volgens mijn zit ze die toch te eten want Glenn zit te wachten nu op een pizzaquote:
Oma liep niet zo snel...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Leuk voor randy
Korter dan het bezoek van Danny ?
Dat is wel heel leuk aan jimmy die opmerkingenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "In het echt ziet ze er beter uit dan op je onderbroek!"
Ja hij kan erg droog uit de hoek komen qua humor. Net als van de week, dat ze gescheiden waren van jolanthequote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk aan jimmy die opmerkingen
Vind het ook bijzonder dat het op een facebook page rond gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |