Uitzendingen worden in haar voordeel in beeld gebracht jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:46 schreef Thorelf het volgende:
ze willen geen gezeur van Ash meer in beeld...BB is beetje pro ash. dat is met tv ook zegt men..ik kijk geen tv
Ow die had BB er wel in mogen gooienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inclusief polonaise met Ashley vooraan
Er was toch een BB waarbij ze elke ochtend wakker werden gemaakt met muziek, dat vond ik best grappigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow die had BB er wel in mogen gooien
Elke ochtend de polonaise
Kan niet, dan moet Alice zonder make-upquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow die had BB er wel in mogen gooien
Elke ochtend de polonaise
Die van jill jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er was toch een BB waarbij ze elke ochtend wakker werden gemaakt met muziek, dat vond ik best grappig
Geen probleem ik zie haar liever zonder die plamuurlaag, een puur natuur Alicequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan niet, dan moet Alice zonder make-up
En dingeske altijd met een lang gezicht mee dansen... Allez, wie was dat van de big five met haar blonde haar (vriendin van Naomie).quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van jill ja
Week polonaise
En een week klassiek
Liesequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dingeske altijd met een lang gezicht mee dansen... Allez, wie was dat van de big five met haar blonde haar (vriendin van Naomie).
Mooi om te zien dat de andere bewoners (op twee na) ook wel klaar met haar zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
De stagiaires hebben hun portie Ashley wel gehad voor vandaag
daarom kijk ik geen tv... wil het wel zoveel mogelijk eerlijk zienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uitzendingen worden in haar voordeel in beeld gebracht ja
Ja denk het ook opkikkertje voor ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Schijnt een freeze te kopen tussen 19.00 en 20.00 uur.
Denk dat we wel kunnen raden voor wie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |