Alleen een lullig zwaaihandjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen goed bezig van vriendin randy ?
Denk het ook ja. Het komt er nog wel uit zoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
ja 100% dat dat het is. En geen mooie woorden voor haar
10xquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Het komt er nog wel uit zo
Tis Ashley ook niet gegund vandaag.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Karen nu ook janken. Geen idee waarom. Ze wilde het ook niet tegen Ashley zeggen.
Ze is inmiddels weggelopen bij de afwas.
Tis allemaal complot tegen haarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tis Ashley ook niet gegund vandaag.
Moet ze ook nog alleen de afwas doen
Heeft ze een keer iets voor haar helemaal alleen is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tis Ashley ook niet gegund vandaag.
Moet ze ook nog alleen de afwas doen
Misschien zit er ergens nog wel een stukje kipquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ze een keer iets voor haar helemaal alleen is het weer niet goed
Die zitten er verder niet in echte spelersquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:03 schreef ledn81 het volgende:
Als het voor Ash is, laat ze haar dan meteen mee naar Schagen nemen.
Laatste twee weken is nog voor de echte spelers
Verbranden he van de pizzaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:04 schreef Ireth het volgende:
Waarom lopen ze nou nooit een tandje langzamer? Misschien dat ze dan ook wat minder hijgen tijdens het praten? Ze hebben toch geen haast
karin?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Alice heeft het over iemand die dbk is geweest en huilen en niet vertellen.
Zou best kunnen, ze zei meer tegen de rest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
waarom moest Karen huilen? er is toch niks gebeurd? was het omdat de vriendin van Randy niks tegen haar zei behalve hallo?
Zolang ze het niet zegt is het speculaasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
waarom moest Karen huilen? er is toch niks gebeurd? was het omdat de vriendin van Randy niks tegen haar zei behalve hallo?
ook wel beetje lullig..zeg dan tegen iedereen wat majaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ze zei meer tegen de rest.
Of dat glenn en ka tegelijk moetenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
Zendercheck...
Mogen ze niet zeggen dat je niet met badjas de dbk in mag??
Half werk zie ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ze een keer iets voor haar helemaal alleen is het weer niet goed
RAndy was aan het zeggen wat ie in de DBK had gezegd.. daar kreeg ie check voorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
Zendercheck...
Mogen ze niet zeggen dat je niet met badjas de dbk in mag??
Ah zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
RAndy was aan het zeggen wat ie in de DBK had gezegd.. daar kreeg ie check voor
Zijn nieuwe beste vrienden. Die hebben de overhand nu, dus zijn dat zijn vrienden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy de Windvaan in de tub met Team Toxic?
Team toxic doet niet mee in BB. Nooit een toxic gezienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy de Windvaan in de tub met Team Toxic?
Kijk maar es goed dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Team toxic doet niet mee in BB. Nooit een toxic gezien
Vreselijk hè, het begint nu wel heel barre vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn nieuwe beste vrienden. Die hebben de overhand nu, dus zijn dat zijn vrienden.
Ik snap niet dat ze dat daar niet doorhebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk hè, het begint nu wel heel barre vormen aan te nemen.
Hij dwingt het gewoon afquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy over vliegtuigje, dat ie het niet perse hoeft, maar als iedereen er een heeft gehad, is het toch wel fijn als je er een krijgt.
Hij gaat janken als het gebeurd
Dat ziet het domme volk daar niet. Die zijn te druk met Ashley, Ashley, Ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat daar niet doorhebben.
Er kan ook maar 1 hoofdrolspeler zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ziet het domme volk daar niet. Die zijn te druk met Ashley, Ashley, Ashley.![]()
ik zet haar eens aan om te kijken wat ze roddelt en op welk niveau dat isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:23 schreef jooba het volgende:
Alice kan ook een stukske roddelen. Ik zet de stream af, dit trek ik niet.
Ik merk dat ik minder en minder naar de streams kijk. Nog effe en deze soap is voorbij. Volgend seizoen kijk ik niet meer.
wat zei ze dan want ik hoor nu alleen tom gezellig met alice over thuis en vrienden pratenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:23 schreef jooba het volgende:
Ik merk dat ik minder en minder naar de streams kijk. Nog effe en deze soap is voorbij. Volgend seizoen kijk ik niet meer.
Ik hoor ze praten over uitgaan en Tom praat vooralquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:23 schreef jooba het volgende:
Klopt ik ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoor ze praten over uitgaan en Tom praat vooral
Goed bezig wederomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net thuis, tot 1200 uur staat online inclusief de freeze, de rest volgt ...
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zet haar eens aan om te kijken wat ze roddelt en op welk niveau dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |