Klopt ik ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoor ze praten over uitgaan en Tom praat vooral
Goed bezig wederomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net thuis, tot 1200 uur staat online inclusief de freeze, de rest volgt ...
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zet haar eens aan om te kijken wat ze roddelt en op welk niveau dat is
vertelde hij dat net?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.
Volgens mij heeft Alice 2 poezen, of het moet een grote kameel zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy heeft 2 tattoos van zijn poezen![]()
Thnx !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tegenwoordig wordt ADHD nogal snel boven gehaald vind ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Tom was wel blij in de tijd dat de rest hem daar uitkotste dat hij door Ash en Ka werd opgevangen. Ash probeerde hem ook een beetje te helpen om de andere te zeggen dat ze eens moesten spreken met hem dat er wel een rede zou zijn dat hij zich zo gedroeg. (ADHD) Hij wilde zelf dat groepje uitroeien Alice hoorde daar niet bij. Jim had een hekel aan Alice en die moest er toen ook op wat Tom niet wilde.
Neen dat vertelde hij niet Het is in ieder geval zo geweest. Hij heeft ook altijd gedacht dat hij op de bank zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:37 schreef danilel het volgende:
[..]
vertelde hij dat net?
volgens mij is dit verhaal geschreven door een gekleurde bril.
En als het echt zo is dan heeft hij zich in zijn voordeel verandert in tegenstelling tot Karen en Asselie
Tom heeft er enkel met ash over gesprokenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt ADHD nogal snel boven gehaald vind ik.
Respect voor al jouw werk, man! Gaat vast veel tijd in zittenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tezamen aan het menstrueren. Komt voor bij best friends heb ik eens gelezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice gaat zich wassen en die meiden dachten dat ze in de hottub ging Alice had pan al opgezet en hun ook 1. En gelijk weer verontwaardigd zijn de tweeling. Karen heeft geen zin in discussie. Ze zijn allebei aan het zuchten en depressief aan het zijn.
De pizza was toch meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:18 schreef Jockari het volgende:
Queen en hofdame gaan nog iets te eten maken.
[ afbeelding ]
Ashley is nooit ongesteld heeft spiraal maar big wel elke week krampenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tezamen aan het menstrueren. Komt voor bij best friends heb ik eens gelezen.
Toevalquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tezamen aan het menstrueren. Komt voor bij best friends heb ik eens gelezen.
Water en brood kunnen ze krijgen. Hottub water that is..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
De pizza was toch meer dan genoeg
Zei ze vanmiddag in de hottub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |