SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash-XOXO-
Oh ik waardeer gewoon heel erg het linguïstische aspect ervanquote:
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmyquote:Op maandag 25 maart 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh. Je zei net nog dat je aan het gapen was en daarna postte je niet meer
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmy
Moet ze wel ooit student af zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.
Dat is ook wel heel fijn. Maar dan val je inderdaad niet in slaapquote:
Of niet en ze ligt gewoon steeds te slapen op haar bureauquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.
Check.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of niet en ze ligt gewoon steeds te slapen op haar bureau
Cunning linguistische groepswoeps.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik waardeer gewoon heel erg het linguïstische aspect ervan
Waarvoor kijk je daar zo verdrietig bij?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit horloge
https://www.galeria.de/pr(...)anduhr-4035608074036
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmy
ik nietquote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit horloge
https://www.galeria.de/pr(...)anduhr-4035608074036
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarvoor kijk je daar zo verdrietig bij?
zo te zien welquote:Op maandag 25 maart 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.
Hij is er niet op voorraad maar kan hem daar wel laten bezorgen geloof ik, als ik het goed begrijp.quote:
ja, als je hem in je winkelmandje legt krijg je de optie dan die over 3-4 dagen af te halen isquote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is er niet op voorraad maar kan hem daar wel laten bezorgen geloof ik, als ik het goed begrijp.
Oké dat is wel handig, voor dat verschil wil ik er best naartoe rijden en een curryworst eten. Parkeren is daar ook niet zo duur.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je hem in je winkelmandje legt krijg je de optie dan die over 3-4 dagen af te halen is
Voor 110 euro kan je wel naar Duitsland rijden.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Scheelt 110 euro met ZalandoMaar als hij kapot gaat moet ik wel weer terug naar Duitsland.
Kan die niet naar jou? Ken de winkel wel paar keer met stiefmonster gewenstquote:Op maandag 25 maart 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.
Nee volgens mij verzenden ze niet naar het buitenland, maar Nederlanders kunnen wel dingen naar een bepaald filiaal laten sturen.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan die niet naar jou? Ken de winkel wel paar keer met stiefmonster gewenst
Alles geschlossen! Heb het idee dat ze nu al vakantie hebben, parkeerplaats bij de McDonald's stond vol met Duitsers toen ik er vanmiddag langs fietste.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren Goede vrijdag in Duitsland.
Zijn er andere mensen bij?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:30 schreef McGrath het volgende:
Ik heb straks een zware training, ik ben zelfs nerveus
Ooh dan geen stress, gewoon lief voor jezelf zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, alleen de druk die ik mezelf opleg
Bij trainen kan je niet altijd lief voor jezelf zijn jammer genoeg.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh dan geen stress, gewoon lief voor jezelf zijn
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft er hier al iemand bacon van bananenschil gemaakt? En is het een aanrader? https://www.metronieuws.n(...)anaan-recept-viraal/
Wat in de vegan is ditquote:Op maandag 25 maart 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft er hier al iemand bacon van bananenschil gemaakt? En is het een aanrader? https://www.metronieuws.n(...)anaan-recept-viraal/
Tja, als ik zoiets lees, word ik toch wel nieuwsgierig naar de smaakquote:
Als jij het nou uitprobeert en hier een uitgebreide recensie post...quote:Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Tja, als ik zoiets lees, word ik toch wel nieuwsgierig naar de smaak
Wat hebben de hoeren daar mee te maken?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren Goede vrijdag in Duitsland.
Ze zien je gewoon als een goeie draver voor in het hamsterwiel. Of jij het ook leuk vindt boeit ze geen zakquote:Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik word benaderd door hetzelfde recruitmentbedrijf waar ik vorige week een goed gesprek mee had voor een functie die totaal niet op me aansluit. Zouden ze weten dat je meer kans maakt als je potentiële werknemers meer open benadert?
Dat zijn gewoon limonadeglazen trouwens.quote:
Maar het is van een wodka merk.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon limonadeglazen trouwens.
die kunnen voor een goede vrijdag zorgen?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat hebben de hoeren daar mee te maken?
Dan ben ik blij dat ik er geen verstand van hebquote:
Want anders is t een slechte vrijdag?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kunnen voor een goede vrijdag zorgen?
Het is natuurlijk niet bedoeld om een halve liter wodka in te doen maar wel voor mixdrankjes met wodka.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik er geen verstand van heb
neuh, je kunt ook een goede vrijdag hebben zonder hoerenquote:
Wow!quote:Op maandag 25 maart 2024 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, je kunt ook een goede vrijdag hebben zonder hoeren
Mij wel, met als gevolg dat ik 4 kasten vol glazen hebquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
De juiste drank in het juiste type glas doen is een deel van volwassenheid dat mij nog niet bereikt heeft.
Donders, wat vertel je me nouquote:Op maandag 25 maart 2024 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, je kunt ook een goede vrijdag hebben zonder hoeren
Wat een openbaring ditquote:
sterker nog, ik heb wel vaker een goede vrijdag en daar is nog nooit een hoer bij betrokken geweestquote:
trekken, trok, getrokken is t ook. Ik snap wel dat die hoer je niet snaptquote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb wel vaker een goede vrijdag en daar is nog nooit een hoer bij betrokken geweest
ohwquote:Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef Puala het volgende:
[..]
trekken, trok, getrokken is t ook. Ik snap wel dat die hoer je niet snapt
Als die ander me ook zo benaderd had in plaats van het meer open bericht dat ik kreeg, had ik heel dat gesprek nooit gehad.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zien je gewoon als een goeie draver voor in het hamsterwiel. Of jij het ook leuk vindt boeit ze geen zak
Vanwege die hoeren?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
Nah
Vind ik zomaar een bakje met brownies in de keuken
Wat vervelend
dat overkomt mij nou nooitquote:Op maandag 25 maart 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
Nah
Vind ik zomaar een bakje met brownies in de keuken
Wat vervelend
Raar.quote:
Oh, nee.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanwege die hoeren?
Hangt er vanaf wat je ze vraagt om te doen lijkt me?
Vriend en ik zijn zo sinds vrijdag al met de minikwarktaartjes. We hebben allebei een vreselijk geheugen en vergeten telkens dat ze er zijn. En dan openen we de koelkast en zijn er ineens taartjesquote:Op maandag 25 maart 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Mij gebeurde dit gister ook al.
Is geen haast bij ook geloof ikquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
De juiste drank in het juiste type glas doen is een deel van volwassenheid dat mij nog niet bereikt heeft.
Ja dat klinkt ook heel vervelendquote:Op maandag 25 maart 2024 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vriend en ik zijn zo sinds vrijdag al met de minikwarktaartjes. We hebben allebei een vreselijk geheugen en vergeten telkens dat ze er zijn. En dan openen we de koelkast en zijn er ineens taartjesHeerlijk
Is een uitspraak die ik deels aan @AirwiN te danken heb.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
kan haast geen toeval meer zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Mij gebeurde dit gister ook al.
Top, dan blijf ik gewoon melk in limonadeglazen en appelsap in mokken doen.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de gloeiende hoeren microsoldeer-hel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de gloeiende hoeren microsoldeer-hel.
Melk is wel lekkerder uit een bekerquote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Top, dan blijf ik gewoon melk in limonadeglazen en appelsap in mokken doen.
Ja ik denk ik zoek even aansluiting bij het onderwerp.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?
In Duitsland geldt toch een algeheel verbod op plezier hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
Oke ik heb voor mijn vaders verjaardag woensdag 2 kruidenbittertjes (waarvan 1 een literfles is), 2 repen pure chocolade met hele hazelnoten, 2 texels skiller wit, 2 ijbokjes, en chokotoff
Daar kan ie wel weer even mee vooruit denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja is wel verstandig dat je er niet omheen probeert te dansen want:quote:Op maandag 25 maart 2024 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zoek even aansluiting bij het onderwerp.
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als jij haar pa cadeautjes zou geven.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.
Geen Danskverbod? Denen opbokken.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rtquote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.
Het is ook namens mijn broertjequote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
waar ga je heen?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als jij haar pa cadeautjes zou geven.
Sorry ik moet mezelf echt even afsluiten tot ik vrijdag in dat vliegtuig zit
Ik vind Duitser best plezierige mensen. Misschien omdat ik zelf een beetje Duits benquote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In Duitsland geldt toch een algeheel verbod op plezier hebben?
Duitsers kunnen best leuk zijn jaquote:Op maandag 25 maart 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind Duitser best plezierige mensen. Misschien omdat ik zelf een beetje Duits ben
Jij krijgt de uitgebreide beschrijving want je kent het vast allemaal welquote:
Ik las 2 ijsblokjesquote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
Oke ik heb voor mijn vaders verjaardag woensdag 2 kruidenbittertjes (waarvan 1 een literfles is), 2 repen pure chocolade met hele hazelnoten, 2 texels skiller wit, 2 ijbokjes, en chokotoff
Daar kan ie wel weer even mee vooruit denk ik
Ik denk dat het een heel diverse stad isquote:Op maandag 25 maart 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
Is een Plofdiv een stad die onnatuurlijk snel uit de grond gestampt is?
Hmmm, ik ken denk ik helemaal geen Duitse vrouwen?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitsers kunnen best leuk zijn jaMannen zijn wel meestal leuker dan vrouwen.
Dat weet ik niet, maar het is wel de oudste stad van Europa.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
Is een Plofdiv een stad die onnatuurlijk snel uit de grond gestampt is?
Duitse vrouwen zijn vaak erg strict en/of bitchy.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken denk ik helemaal geen Duitse vrouwen?
Wel een aantal mannen en die zijn idd wel leuk
Hmmmquote:Op maandag 25 maart 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn vaak erg strict en/of bitchy.
Hmm, de kans dat ik het ga proberen is wel aanwezig, nog niemand die het me afgeraden heeftquote:Op maandag 25 maart 2024 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij het nou uitprobeert en hier een uitgebreide recensie post...
Was je samplesize een fetish club?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Just the way i like itquote:
@LTVDKquote:Op maandag 25 maart 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken denk ik helemaal geen Duitse vrouwen?
Wel een aantal mannen en die zijn idd wel leuk
Dat is mooi, kan je gelijk aan tafel.quote:
Grmbl is toch geen Duitser?quote:
Eet je niks?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bijna thuis, dan even een half uurtje op de bank en weer weg.
Hmm, en dan ik 2 vlechtjes en een dirndl zeker?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan hij wel een klein snorretje laten staan of lederhosen dragen?
Ja dat is kutquote:Op maandag 25 maart 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op het onzalige idee om m'n matras om te draaien en ook de molton te vervangen want dat doe ik niet vaak genoeg (understatement). En toen zag ik AL HET STOF onder m'n bed. Kan nooit gezond zijn. Dus matrassen van het bed, lattenbodems eruit. Lattenbodems afgenomen met een nat doekje, de randjes en steunen enzo in het bed zelf schoongemaakt. De plinten helemaal schoongemaakt en de vloer onder het bed gedweild. Lattenbodems erop, matrassen erop. En nu moeten de matrasbeschermer en de schone molton eromheen en dan nog het gewone beddengoed maar nu heb ik geen zin meer. Vooral omdat het elastiek van de molton helemaal naar de klote is.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:28 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland mag je het allemaal niet zeggen, maar hier nu op het nieuws: Criminaliteit per nationaliteit. Met stipt op nummer 1 staan Algarijnen, gevolgd door Roemenen en op de 3e plaats onze Marokkaanse vrienden.
Het goede nieuws is dat ik geen zilvervisjes ben tegengekomen terwijl ik eerst bijna een plaag had.quote:
Hier in nederland hebben we vrij algerijnen dacht ik. Benieuwd waarom ze zwitserland kiezenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:28 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland mag je het allemaal niet zeggen, maar hier nu op het nieuws: Criminaliteit per nationaliteit. Met stipt op nummer 1 staan Algarijnen, gevolgd door Roemenen en op de 3e plaats onze Marokkaanse vrienden.
Vanwege de franse taal denk ik/komen via de franse grens.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in nederland hebben we vrij algerijnen dacht ik. Benieuwd waarom ze zwitserland kiezen
Oh tofquote:Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij krijgt de uitgebreide beschrijving want je kent het vast allemaal welSofia, Plovdiv en Rila Monastery.
Ah ja. Daarom zitten ze ook zoveel in frankrijk. Maar die franse taal geldt natuurlijk ook voor marokkanenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanwege de franse taal denk ik/komen via de franse grens.
Deels, maar deels wonen ze ook gewoon in frankrijk en komen dan hier even stelen en gaan er weer vandoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Maar neem aan dat dat voornamelijk illegalen zijn?
Wat een ratten ookquote:Op maandag 25 maart 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deels, maar deels wonen ze ook gewoon in frankrijk en komen dan hier even stelen en gaan er weer vandoor.
@LTVDKquote:Op maandag 25 maart 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, en dan ik 2 vlechtjes en een dirndl zeker?
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:cherrylips je kunt het maar beter nu gewoon even afmaken, dan ben je er vanaf
Random dit, maar ik vond laatst ineens een soldeerbout in de kabeldoos op werk. We zijn een app agency en doen niets met hardwarequote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
Uit de microsoldeerhel ontsnapt en op naar huis.
Dat is een hintquote:Op maandag 25 maart 2024 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Random dit, maar ik vond laatst ineens een soldeerbout in de kabeldoos op werk. We zijn een app agency en doen niets met hardware
Ja wel mee eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sowieso erg onderschat buiten Rotterdam
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de andere kant, ik ben wel heel slecht met hints dus wie weet.
skip.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht ik ga de Aziatische hoofdsteden leren, maar ik heb spijtSri Jayawardenepura Kotte, Bandar Seri Begawan, Naypyidaw.
Ulaanbaatarquote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht ik ga de Aziatische hoofdsteden leren, maar ik heb spijtSri Jayawardenepura Kotte, Bandar Seri Begawan, Naypyidaw.
Bangkok, Kuala Lumpur, Hanoi, Singapore, Dahka, New Delhi, Hongkong, Bejing, Tokio, Islamabad, Kabul, Teheran, Bakuquote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ja die wist ik gelukkig welquote:
Sri Lanka zou een stukkie gemakkelijker zijn als ze gewoon Colombo zouden gebruiken als hoofdstad.quote:
Dhaka*quote:Op maandag 25 maart 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bangkok, Kuala Lumpur, Hanoi, Singapore, Dahka, New Delhi, Hongkong, Bejing, Tokio, Islamabad, Kabul, Teheran, Baku
Makkie
Inderdaad, die kende ik welquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sri Lanka zou een stukkie gemakkelijker zijn als ze gewoon Colombo zouden gebruiken als hoofdstad.
Colombo is toch ook de hoofdstad?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sri Lanka zou een stukkie gemakkelijker zijn als ze gewoon Colombo zouden gebruiken als hoofdstad.
Halve puntenquote:Sri Jayawardhenapura Kotte is de hoofdstad en Colombo is de commerciële hoofdstad
Totdat je leert dat Bangkok, en de vaakgebruikte Thaise naam eigenlijk een informele korte naam is en de stad eigenlijk Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit heet.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bangkok, Kuala Lumpur, Hanoi, Singapore, Dahka, New Delhi, Hongkong, Bejing, Tokio, Islamabad, Kabul, Teheran, Baku
Makkie
Ja, dat verhaal ken ik en negeer ik gewoonquote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat je leert dat Bangkok, en de vaakgebruikte Thaise naam eigenlijk een informele korte naam is en de stad eigenlijk Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit heet.
Hahaha ik had dat voor de grap in het reisboekje dat ik voor mijn vrienden had gemaakt gezet toen we naar Thailand gingenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat je leert dat Bangkok, en de vaakgebruikte Thaise naam eigenlijk een informele korte naam is en de stad eigenlijk Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit heet.
Als ik op een kaart kijk, zie ik gewoon één groot stedelijk gebiedquote:
Ik zag het ja, ligt wel verdacht dicht bij elkaar. Pfff, moeilijk doenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op een kaart kijk, zie ik gewoon één groot stedelijk gebied
Sri Jayawardenepura Kotte is located adjacent to the urban area of Sri Lanka's de facto economic, executive, and judicial capital, Colombo.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op een kaart kijk, zie ik gewoon één groot stedelijk gebied
Den Haag is de hoofdstad, maar we doen alsof omdat Amsterdam anders gaat janken.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ligt wel verdacht dicht bij elkaar. Pfff, moeilijk doen
Alhoewel Nederland zelf eigenlijk ook een gekke uitzondering is.
Den Haag is de stad die besluit hoe het geld dat in Rotterdam verdiend is wordt uitgegeven. Amsterdam is de kinderboerderij met drugs en prostitutie voor de toeristen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag is de hoofdstad, maar we doen alsof omdat Amsterdam anders gaat janken.
Ik zou niet willen dat mijn stad de hoofdstad is.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag is de hoofdstad, maar we doen alsof omdat Amsterdam anders gaat janken.
quote:
quote:
Is er iets?quote:
Ja waarom ik geroepen word als het over Duitsers gaatquote:
eeeey macarena!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ik geroepen word als het over Duitsers gaat
Die dingen kosten ook een miljoenmiljard jaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zojuist gezien hoeveel een echte lederhosen kost.
Pardon!!? Doe normaal!!!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijn
Maar ik ben toch geen Duitserquote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijn
quote:
quote:
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.quote:
De enige Duitser die ik ken is ballie, en dat is ook maar een halvequote:
Oké Guntherquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedachtquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon een end opquote:Op maandag 25 maart 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Israël nu maar gewoon moet doorpakken totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Kun je wel op 3/4 zeggen “we stoppen ermee” maar ze zijn nu al zo ver.
Euh ik moet weg uit mijn topic?quote:
Het is feitelijk de hoofdstadquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat mijn stad de hoofdstad is.
Vind je nog wel een snackje hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Begin er met de minuut slechter uit te zien
Hutje op de berg op de modelbaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedacht
Dat is de leeftijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
oh dat gaat rapquote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Heb je geprobeerd je ogen dicht te doen? Dan zie je het nietquote:
Heb je wel iedereen ondergehoest die vervelend was?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
nee het hoesten s er niet maar zoveel snotquote:Op maandag 25 maart 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel iedereen ondergehoest die vervelend was?
Wat een uitgebreide travelsnackquote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Moet je net gewoon vervellen?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het hoesten s er niet maar zoveel snot
Dan maar met volgesnoten zakdoekjes rond gaan strooienquote:Op maandag 25 maart 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het hoesten s er niet maar zoveel snot
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je net gewoon vervellen?
Even opnieuw de frituur in?quote:
Ja, veel gedaan, veel gezien, veel beleefd, dus veel te vertellenquote:
Blijven doen als je het leuk vindtquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, veel gedaan, veel gezien, veel beleefd, dus veel te vertellen![]()
Wel gekkenwerk hoor, ik weet niet of ik dit nog heel lang volhoud
mooie reis flesquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geleden met m'n zus en ouders een paar dagen naar Volendam geweest. Zowel m'n zus als ik hadden de disneykinkhoest opgelopen en liepen te blaffen. M'n ouders? Helemaal niks. Niet aangestoken. Die bejaarden hebben een beter immuunsysteem dan wij.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:02 schreef Crack_ het volgende:
'zo besmet je iedereen![]()
' hoorde ik nog
maar dat was echt na 1,5 uur, das toch al te laat joh
Bitterburritoquote:Op maandag 25 maart 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
ga mijn denk ik zo oprollen in de dekens als een wrap
Je bent wel erg negatief over station Breda hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look mom, I'm on TV, of nou ja, m'n voorhoofd.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Ik vind die enkele keer dat ik het doe na een vakantie al veel werk, jij maakt 38 van die verslagen in een jaar, dan snap ik wel dat je er een beetje gek van wordtquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar gaat die onbegrip over?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net terug van m’n ouders. Kan tegenwoordig stuk beter met ze praten maar af en toe zit er wel nog wat oud zeer of onbegrip.
klinkt goedquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geleden met m'n zus en ouders een paar dagen naar Volendam geweest. Zowel m'n zus als ik hadden de disneykinkhoest opgelopen en liepen te blaffen. M'n ouders? Helemaal niks. Niet aangestoken. Die bejaarden hebben een beter immuunsysteem dan wij.
Dacht al dat jij dat wasquote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Look mom, I'm on TV, of nou ja, m'n voorhoofd.
Oh wat fijnquote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net terug van m’n ouders. Kan tegenwoordig stuk beter met ze praten maar af en toe zit er wel nog wat oud zeer of onbegrip.
Fijn dat het iets beter gaat danquote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
van jouw kant>quote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die bejaardenlongen zijn verzadigd met de asbest, loodbenzinedampen, ongefilterde nicotine en kolenstof van vroeger. Ieder virus sterft ter plekke.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geleden met m'n zus en ouders een paar dagen naar Volendam geweest. Zowel m'n zus als ik hadden de disneykinkhoest opgelopen en liepen te blaffen. M'n ouders? Helemaal niks. Niet aangestoken. Die bejaarden hebben een beter immuunsysteem dan wij.
Die virussen komen daar binnen en proberen meteen luidschreeuwend weer naar buiten te ontsnappenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bejaardenlongen zijn verzadigd met de asbest, loodbenzinedampen, ongefilterde nicotine en kolenstof van vroeger. Ieder virus sterft ter plekke.
Manier waarop ik uit huis gingquote:
Nu is het allemaal geen probleem. Weer beter contact, dat is aantal jaren iets minder geweest.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat fijnlaatste blijft jammer natuurlijk. Komt dat nog met tijd denk je?
Aah ja. Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Manier waarop ik uit huis ging
[..]
Nu is het allemaal geen probleem. Weer beter contact, dat is aantal jaren iets minder geweest.
fijnquote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Nu is het allemaal geen probleem. Weer beter contact, dat is aantal jaren iets minder geweest.
Ess houdt van Duitse mannenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ik geroepen word als het over Duitsers gaat
Werd ook weleens tijd toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Aber ich bin keine Deutscherquote:
Mja, dat moet je ook maar in willen en kunnen zienquote:Op maandag 25 maart 2024 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werd ook weleens tijd toch?
Lijkt me nu als ouder ook wel vervelend als ze lang blijven hangen en niet hun eigen verantwoordelijkheid nemen
nou ja zal wel een reden voor geweest zijn tochquote:
quote:
Nou ja we worden allemaal een jaartje ouder natuurlijk, maar ik het eerstquote:Op maandag 25 maart 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijven doen als je het leuk vindt
Of kortere ofzo
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vandaag lekker bij tuin geweestik heb altijd een idee wat ik wil gaan doen maar er is altijd iets anders wat belangrijker is. Nu waren het de voegen, want de onkruidhel is alweer begonnen
Crack tuinsnack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja maak te weinig foto's vind ik, is juist leuk om die voortgang en groei te zienquote:
Leukquote:Op maandag 25 maart 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we worden allemaal een jaartje ouder natuurlijk, maar ik het eerst![]()
Zijn wel nadrukkelijk aan het tkijken naar wat we moeten doen om dit zo lang mogelijk vol te kunnnen houden
Ik ben vandaag lekker bij tuin geweestik heb altijd een idee wat ik wil gaan doen maar er is altijd iets anders wat belangrijker is. Nu waren het de voegen, want de onkruidhel is alweer begonnen
Ik heb genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Over een paar weekjes een nachtelijk bezoek van de TCIquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leukja aanpassingen om het haalbaar te houden moet dan maar
zolang je er maar plezier aan blijft houden
En in principe worden we allemaal even snel ouder. Alleen heb jij een voorsprong
Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sommige worden op hun 16e al ouderquote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En in principe worden we allemaal even snel ouder. Alleen heb jij een voorsprong
Ik zie jou er wel voor aan dat je "vier handen op één buik" kijktquote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige worden op hun 16e al ouder
Ik heb het al zo ver dat we niet meer 3 nachten ergens anders gaan slapen. 2 van de 3 nachten op dezelfde plek scheelt al echt heel veelquote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon normaal gaan doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige worden op hun 16e al ouder
Check.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je "vier handen op één buik" kijkt
16 and pregnant op mtvquote:Op maandag 25 maart 2024 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je "vier handen op één buik" kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |