Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de gloeiende hoeren microsoldeer-hel.
Melk is wel lekkerder uit een bekerquote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Top, dan blijf ik gewoon melk in limonadeglazen en appelsap in mokken doen.
Ja ik denk ik zoek even aansluiting bij het onderwerp.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?
In Duitsland geldt toch een algeheel verbod op plezier hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
Oke ik heb voor mijn vaders verjaardag woensdag 2 kruidenbittertjes (waarvan 1 een literfles is), 2 repen pure chocolade met hele hazelnoten, 2 texels skiller wit, 2 ijbokjes, en chokotoff
Daar kan ie wel weer even mee vooruit denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja is wel verstandig dat je er niet omheen probeert te dansen want:quote:Op maandag 25 maart 2024 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zoek even aansluiting bij het onderwerp.
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als jij haar pa cadeautjes zou geven.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.
Geen Danskverbod? Denen opbokken.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rtquote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.
Het is ook namens mijn broertjequote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
waar ga je heen?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als jij haar pa cadeautjes zou geven.
Sorry ik moet mezelf echt even afsluiten tot ik vrijdag in dat vliegtuig zit
Ik vind Duitser best plezierige mensen. Misschien omdat ik zelf een beetje Duits benquote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In Duitsland geldt toch een algeheel verbod op plezier hebben?
Duitsers kunnen best leuk zijn jaquote:Op maandag 25 maart 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind Duitser best plezierige mensen. Misschien omdat ik zelf een beetje Duits ben
Jij krijgt de uitgebreide beschrijving want je kent het vast allemaal welquote:
Ik las 2 ijsblokjesquote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
Oke ik heb voor mijn vaders verjaardag woensdag 2 kruidenbittertjes (waarvan 1 een literfles is), 2 repen pure chocolade met hele hazelnoten, 2 texels skiller wit, 2 ijbokjes, en chokotoff
Daar kan ie wel weer even mee vooruit denk ik
Ik denk dat het een heel diverse stad isquote:Op maandag 25 maart 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
Is een Plofdiv een stad die onnatuurlijk snel uit de grond gestampt is?
Hmmm, ik ken denk ik helemaal geen Duitse vrouwen?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitsers kunnen best leuk zijn jaMannen zijn wel meestal leuker dan vrouwen.
Dat weet ik niet, maar het is wel de oudste stad van Europa.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
Is een Plofdiv een stad die onnatuurlijk snel uit de grond gestampt is?
Duitse vrouwen zijn vaak erg strict en/of bitchy.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken denk ik helemaal geen Duitse vrouwen?
Wel een aantal mannen en die zijn idd wel leuk
Hmmmquote:Op maandag 25 maart 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn vaak erg strict en/of bitchy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |