Als jij het nou uitprobeert en hier een uitgebreide recensie post...quote:Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Tja, als ik zoiets lees, word ik toch wel nieuwsgierig naar de smaak
Wat hebben de hoeren daar mee te maken?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren Goede vrijdag in Duitsland.
Ze zien je gewoon als een goeie draver voor in het hamsterwiel. Of jij het ook leuk vindt boeit ze geen zakquote:Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik word benaderd door hetzelfde recruitmentbedrijf waar ik vorige week een goed gesprek mee had voor een functie die totaal niet op me aansluit. Zouden ze weten dat je meer kans maakt als je potentiële werknemers meer open benadert?
Dat zijn gewoon limonadeglazen trouwens.quote:
Maar het is van een wodka merk.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon limonadeglazen trouwens.
die kunnen voor een goede vrijdag zorgen?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat hebben de hoeren daar mee te maken?
Dan ben ik blij dat ik er geen verstand van hebquote:
Want anders is t een slechte vrijdag?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kunnen voor een goede vrijdag zorgen?
Het is natuurlijk niet bedoeld om een halve liter wodka in te doen maar wel voor mixdrankjes met wodka.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik er geen verstand van heb
neuh, je kunt ook een goede vrijdag hebben zonder hoerenquote:
Wow!quote:Op maandag 25 maart 2024 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, je kunt ook een goede vrijdag hebben zonder hoeren
Mij wel, met als gevolg dat ik 4 kasten vol glazen hebquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
De juiste drank in het juiste type glas doen is een deel van volwassenheid dat mij nog niet bereikt heeft.
Donders, wat vertel je me nouquote:Op maandag 25 maart 2024 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, je kunt ook een goede vrijdag hebben zonder hoeren
Wat een openbaring ditquote:
sterker nog, ik heb wel vaker een goede vrijdag en daar is nog nooit een hoer bij betrokken geweestquote:
trekken, trok, getrokken is t ook. Ik snap wel dat die hoer je niet snaptquote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb wel vaker een goede vrijdag en daar is nog nooit een hoer bij betrokken geweest
ohwquote:Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef Puala het volgende:
[..]
trekken, trok, getrokken is t ook. Ik snap wel dat die hoer je niet snapt
Als die ander me ook zo benaderd had in plaats van het meer open bericht dat ik kreeg, had ik heel dat gesprek nooit gehad.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zien je gewoon als een goeie draver voor in het hamsterwiel. Of jij het ook leuk vindt boeit ze geen zak
Vanwege die hoeren?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
Nah
Vind ik zomaar een bakje met brownies in de keuken
Wat vervelend
dat overkomt mij nou nooitquote:Op maandag 25 maart 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
Nah
Vind ik zomaar een bakje met brownies in de keuken
Wat vervelend
Raar.quote:
Oh, nee.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanwege die hoeren?
Hangt er vanaf wat je ze vraagt om te doen lijkt me?
Vriend en ik zijn zo sinds vrijdag al met de minikwarktaartjes. We hebben allebei een vreselijk geheugen en vergeten telkens dat ze er zijn. En dan openen we de koelkast en zijn er ineens taartjesquote:Op maandag 25 maart 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Mij gebeurde dit gister ook al.
Is geen haast bij ook geloof ikquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
De juiste drank in het juiste type glas doen is een deel van volwassenheid dat mij nog niet bereikt heeft.
Ja dat klinkt ook heel vervelendquote:Op maandag 25 maart 2024 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vriend en ik zijn zo sinds vrijdag al met de minikwarktaartjes. We hebben allebei een vreselijk geheugen en vergeten telkens dat ze er zijn. En dan openen we de koelkast en zijn er ineens taartjesHeerlijk
Is een uitspraak die ik deels aan @AirwiN te danken heb.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
kan haast geen toeval meer zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Mij gebeurde dit gister ook al.
Top, dan blijf ik gewoon melk in limonadeglazen en appelsap in mokken doen.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de gloeiende hoeren microsoldeer-hel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de gloeiende hoeren microsoldeer-hel.
Melk is wel lekkerder uit een bekerquote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Top, dan blijf ik gewoon melk in limonadeglazen en appelsap in mokken doen.
Ja ik denk ik zoek even aansluiting bij het onderwerp.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit die goede vrijdag hoeren van Beer?
In Duitsland geldt toch een algeheel verbod op plezier hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:24 schreef essnhills het volgende:
Oke ik heb voor mijn vaders verjaardag woensdag 2 kruidenbittertjes (waarvan 1 een literfles is), 2 repen pure chocolade met hele hazelnoten, 2 texels skiller wit, 2 ijbokjes, en chokotoff
Daar kan ie wel weer even mee vooruit denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja is wel verstandig dat je er niet omheen probeert te dansen want:quote:Op maandag 25 maart 2024 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zoek even aansluiting bij het onderwerp.
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fun fact: op goede vrijdag is er in duitsland ook een dansverbod.
Zou ook gek zijn als jij haar pa cadeautjes zou geven.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij geeft voor 1 verjaardag voor je pa al meer dan dat ik de afgelopen 37 jaar heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |