@LTVDKquote:Op maandag 25 maart 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, en dan ik 2 vlechtjes en een dirndl zeker?
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:cherrylips je kunt het maar beter nu gewoon even afmaken, dan ben je er vanaf
Random dit, maar ik vond laatst ineens een soldeerbout in de kabeldoos op werk. We zijn een app agency en doen niets met hardwarequote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
Uit de microsoldeerhel ontsnapt en op naar huis.
Dat is een hintquote:Op maandag 25 maart 2024 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Random dit, maar ik vond laatst ineens een soldeerbout in de kabeldoos op werk. We zijn een app agency en doen niets met hardware
Ja wel mee eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sowieso erg onderschat buiten Rotterdam
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de andere kant, ik ben wel heel slecht met hints dus wie weet.
skip.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht ik ga de Aziatische hoofdsteden leren, maar ik heb spijtSri Jayawardenepura Kotte, Bandar Seri Begawan, Naypyidaw.
Ulaanbaatarquote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht ik ga de Aziatische hoofdsteden leren, maar ik heb spijtSri Jayawardenepura Kotte, Bandar Seri Begawan, Naypyidaw.
Bangkok, Kuala Lumpur, Hanoi, Singapore, Dahka, New Delhi, Hongkong, Bejing, Tokio, Islamabad, Kabul, Teheran, Bakuquote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ja die wist ik gelukkig welquote:
Sri Lanka zou een stukkie gemakkelijker zijn als ze gewoon Colombo zouden gebruiken als hoofdstad.quote:
Dhaka*quote:Op maandag 25 maart 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bangkok, Kuala Lumpur, Hanoi, Singapore, Dahka, New Delhi, Hongkong, Bejing, Tokio, Islamabad, Kabul, Teheran, Baku
Makkie
Inderdaad, die kende ik welquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sri Lanka zou een stukkie gemakkelijker zijn als ze gewoon Colombo zouden gebruiken als hoofdstad.
Colombo is toch ook de hoofdstad?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sri Lanka zou een stukkie gemakkelijker zijn als ze gewoon Colombo zouden gebruiken als hoofdstad.
Halve puntenquote:Sri Jayawardhenapura Kotte is de hoofdstad en Colombo is de commerciële hoofdstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |