@LTVDKquote:Op maandag 25 maart 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken denk ik helemaal geen Duitse vrouwen?
Wel een aantal mannen en die zijn idd wel leuk
Dat is mooi, kan je gelijk aan tafel.quote:
Grmbl is toch geen Duitser?quote:
Eet je niks?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bijna thuis, dan even een half uurtje op de bank en weer weg.
Hmm, en dan ik 2 vlechtjes en een dirndl zeker?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan hij wel een klein snorretje laten staan of lederhosen dragen?
Ja dat is kutquote:Op maandag 25 maart 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op het onzalige idee om m'n matras om te draaien en ook de molton te vervangen want dat doe ik niet vaak genoeg (understatement). En toen zag ik AL HET STOF onder m'n bed. Kan nooit gezond zijn. Dus matrassen van het bed, lattenbodems eruit. Lattenbodems afgenomen met een nat doekje, de randjes en steunen enzo in het bed zelf schoongemaakt. De plinten helemaal schoongemaakt en de vloer onder het bed gedweild. Lattenbodems erop, matrassen erop. En nu moeten de matrasbeschermer en de schone molton eromheen en dan nog het gewone beddengoed maar nu heb ik geen zin meer. Vooral omdat het elastiek van de molton helemaal naar de klote is.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:28 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland mag je het allemaal niet zeggen, maar hier nu op het nieuws: Criminaliteit per nationaliteit. Met stipt op nummer 1 staan Algarijnen, gevolgd door Roemenen en op de 3e plaats onze Marokkaanse vrienden.
Het goede nieuws is dat ik geen zilvervisjes ben tegengekomen terwijl ik eerst bijna een plaag had.quote:
Hier in nederland hebben we vrij algerijnen dacht ik. Benieuwd waarom ze zwitserland kiezenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:28 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland mag je het allemaal niet zeggen, maar hier nu op het nieuws: Criminaliteit per nationaliteit. Met stipt op nummer 1 staan Algarijnen, gevolgd door Roemenen en op de 3e plaats onze Marokkaanse vrienden.
Vanwege de franse taal denk ik/komen via de franse grens.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in nederland hebben we vrij algerijnen dacht ik. Benieuwd waarom ze zwitserland kiezen
Oh tofquote:Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij krijgt de uitgebreide beschrijving want je kent het vast allemaal welSofia, Plovdiv en Rila Monastery.
Ah ja. Daarom zitten ze ook zoveel in frankrijk. Maar die franse taal geldt natuurlijk ook voor marokkanenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanwege de franse taal denk ik/komen via de franse grens.
Deels, maar deels wonen ze ook gewoon in frankrijk en komen dan hier even stelen en gaan er weer vandoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Maar neem aan dat dat voornamelijk illegalen zijn?
Wat een ratten ookquote:Op maandag 25 maart 2024 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deels, maar deels wonen ze ook gewoon in frankrijk en komen dan hier even stelen en gaan er weer vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |