Mja, dat moet je ook maar in willen en kunnen zienquote:Op maandag 25 maart 2024 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werd ook weleens tijd toch?
Lijkt me nu als ouder ook wel vervelend als ze lang blijven hangen en niet hun eigen verantwoordelijkheid nemen
nou ja zal wel een reden voor geweest zijn tochquote:
quote:
Nou ja we worden allemaal een jaartje ouder natuurlijk, maar ik het eerstquote:Op maandag 25 maart 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijven doen als je het leuk vindt
Of kortere ofzo
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vandaag lekker bij tuin geweestik heb altijd een idee wat ik wil gaan doen maar er is altijd iets anders wat belangrijker is. Nu waren het de voegen, want de onkruidhel is alweer begonnen
Crack tuinsnack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja maak te weinig foto's vind ik, is juist leuk om die voortgang en groei te zienquote:
Leukquote:Op maandag 25 maart 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we worden allemaal een jaartje ouder natuurlijk, maar ik het eerst![]()
Zijn wel nadrukkelijk aan het tkijken naar wat we moeten doen om dit zo lang mogelijk vol te kunnnen houden
Ik ben vandaag lekker bij tuin geweestik heb altijd een idee wat ik wil gaan doen maar er is altijd iets anders wat belangrijker is. Nu waren het de voegen, want de onkruidhel is alweer begonnen
Ik heb genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Over een paar weekjes een nachtelijk bezoek van de TCIquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leukja aanpassingen om het haalbaar te houden moet dan maar
zolang je er maar plezier aan blijft houden
En in principe worden we allemaal even snel ouder. Alleen heb jij een voorsprong
Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sommige worden op hun 16e al ouderquote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En in principe worden we allemaal even snel ouder. Alleen heb jij een voorsprong
Ik zie jou er wel voor aan dat je "vier handen op één buik" kijktquote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige worden op hun 16e al ouder
Ik heb het al zo ver dat we niet meer 3 nachten ergens anders gaan slapen. 2 van de 3 nachten op dezelfde plek scheelt al echt heel veelquote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon normaal gaan doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige worden op hun 16e al ouder
Check.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je "vier handen op één buik" kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |