quote:
quote:
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.quote:
De enige Duitser die ik ken is ballie, en dat is ook maar een halvequote:
Oké Guntherquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedachtquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijn
Of je tyft gewoon een end opquote:Op maandag 25 maart 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Israël nu maar gewoon moet doorpakken totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Kun je wel op 3/4 zeggen “we stoppen ermee” maar ze zijn nu al zo ver.
Euh ik moet weg uit mijn topic?quote:
Het is feitelijk de hoofdstadquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat mijn stad de hoofdstad is.
Vind je nog wel een snackje hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Begin er met de minuut slechter uit te zien
Hutje op de berg op de modelbaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedacht
Dat is de leeftijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
oh dat gaat rapquote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Heb je geprobeerd je ogen dicht te doen? Dan zie je het nietquote:
Heb je wel iedereen ondergehoest die vervelend was?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
nee het hoesten s er niet maar zoveel snotquote:Op maandag 25 maart 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel iedereen ondergehoest die vervelend was?
Wat een uitgebreide travelsnackquote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Moet je net gewoon vervellen?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het hoesten s er niet maar zoveel snot
Dan maar met volgesnoten zakdoekjes rond gaan strooienquote:Op maandag 25 maart 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het hoesten s er niet maar zoveel snot
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je net gewoon vervellen?
Even opnieuw de frituur in?quote:
Ja, veel gedaan, veel gezien, veel beleefd, dus veel te vertellenquote:
Blijven doen als je het leuk vindtquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, veel gedaan, veel gezien, veel beleefd, dus veel te vertellen![]()
Wel gekkenwerk hoor, ik weet niet of ik dit nog heel lang volhoud
mooie reis flesquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geleden met m'n zus en ouders een paar dagen naar Volendam geweest. Zowel m'n zus als ik hadden de disneykinkhoest opgelopen en liepen te blaffen. M'n ouders? Helemaal niks. Niet aangestoken. Die bejaarden hebben een beter immuunsysteem dan wij.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:02 schreef Crack_ het volgende:
'zo besmet je iedereen![]()
' hoorde ik nog
maar dat was echt na 1,5 uur, das toch al te laat joh
Bitterburritoquote:Op maandag 25 maart 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
ga mijn denk ik zo oprollen in de dekens als een wrap
Je bent wel erg negatief over station Breda hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look mom, I'm on TV, of nou ja, m'n voorhoofd.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Ik vind die enkele keer dat ik het doe na een vakantie al veel werk, jij maakt 38 van die verslagen in een jaar, dan snap ik wel dat je er een beetje gek van wordtquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar gaat die onbegrip over?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net terug van m’n ouders. Kan tegenwoordig stuk beter met ze praten maar af en toe zit er wel nog wat oud zeer of onbegrip.
klinkt goedquote:Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geleden met m'n zus en ouders een paar dagen naar Volendam geweest. Zowel m'n zus als ik hadden de disneykinkhoest opgelopen en liepen te blaffen. M'n ouders? Helemaal niks. Niet aangestoken. Die bejaarden hebben een beter immuunsysteem dan wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |