quote:
quote:
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.quote:
De enige Duitser die ik ken is ballie, en dat is ook maar een halvequote:
Oké Guntherquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedachtquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijn
Of je tyft gewoon een end opquote:Op maandag 25 maart 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Israël nu maar gewoon moet doorpakken totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Kun je wel op 3/4 zeggen “we stoppen ermee” maar ze zijn nu al zo ver.
Euh ik moet weg uit mijn topic?quote:
Het is feitelijk de hoofdstadquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat mijn stad de hoofdstad is.
Vind je nog wel een snackje hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Begin er met de minuut slechter uit te zien
Hutje op de berg op de modelbaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedacht
Dat is de leeftijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
oh dat gaat rapquote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Heb je geprobeerd je ogen dicht te doen? Dan zie je het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |