Totdat je leert dat Bangkok, en de vaakgebruikte Thaise naam eigenlijk een informele korte naam is en de stad eigenlijk Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit heet.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bangkok, Kuala Lumpur, Hanoi, Singapore, Dahka, New Delhi, Hongkong, Bejing, Tokio, Islamabad, Kabul, Teheran, Baku
Makkie
Ja, dat verhaal ken ik en negeer ik gewoonquote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat je leert dat Bangkok, en de vaakgebruikte Thaise naam eigenlijk een informele korte naam is en de stad eigenlijk Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit heet.
Hahaha ik had dat voor de grap in het reisboekje dat ik voor mijn vrienden had gemaakt gezet toen we naar Thailand gingenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat je leert dat Bangkok, en de vaakgebruikte Thaise naam eigenlijk een informele korte naam is en de stad eigenlijk Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit heet.
Als ik op een kaart kijk, zie ik gewoon één groot stedelijk gebiedquote:
Ik zag het ja, ligt wel verdacht dicht bij elkaar. Pfff, moeilijk doenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op een kaart kijk, zie ik gewoon één groot stedelijk gebied
Sri Jayawardenepura Kotte is located adjacent to the urban area of Sri Lanka's de facto economic, executive, and judicial capital, Colombo.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op een kaart kijk, zie ik gewoon één groot stedelijk gebied
Den Haag is de hoofdstad, maar we doen alsof omdat Amsterdam anders gaat janken.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ligt wel verdacht dicht bij elkaar. Pfff, moeilijk doen
Alhoewel Nederland zelf eigenlijk ook een gekke uitzondering is.
Den Haag is de stad die besluit hoe het geld dat in Rotterdam verdiend is wordt uitgegeven. Amsterdam is de kinderboerderij met drugs en prostitutie voor de toeristen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag is de hoofdstad, maar we doen alsof omdat Amsterdam anders gaat janken.
Ik zou niet willen dat mijn stad de hoofdstad is.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag is de hoofdstad, maar we doen alsof omdat Amsterdam anders gaat janken.
quote:
quote:
Is er iets?quote:
Ja waarom ik geroepen word als het over Duitsers gaatquote:
eeeey macarena!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ik geroepen word als het over Duitsers gaat
Die dingen kosten ook een miljoenmiljard jaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zojuist gezien hoeveel een echte lederhosen kost.
Pardon!!? Doe normaal!!!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijn
Maar ik ben toch geen Duitserquote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ik zei dat ik een aantal Duitse mannen ken en dat die wel leuk zijn
quote:
quote:
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.quote:
De enige Duitser die ik ken is ballie, en dat is ook maar een halvequote:
Oké Guntherquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
Als je nu een hutje op de berg had gezegd dan had ik er misschien nog over na gedachtquote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daarom moet je die lederhosen kopen. Koop een bier stein, een koekoeksklok en een modelbaan en je bent set for life.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon een end opquote:Op maandag 25 maart 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Israël nu maar gewoon moet doorpakken totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Kun je wel op 3/4 zeggen “we stoppen ermee” maar ze zijn nu al zo ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |