SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash-XOXO-
Oh ik waardeer gewoon heel erg het linguïstische aspect ervanquote:
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmyquote:Op maandag 25 maart 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh. Je zei net nog dat je aan het gapen was en daarna postte je niet meer
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmy
Moet ze wel ooit student af zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.
Dat is ook wel heel fijn. Maar dan val je inderdaad niet in slaapquote:
Of niet en ze ligt gewoon steeds te slapen op haar bureauquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.
Check.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of niet en ze ligt gewoon steeds te slapen op haar bureau
Cunning linguistische groepswoeps.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik waardeer gewoon heel erg het linguïstische aspect ervan
Waarvoor kijk je daar zo verdrietig bij?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit horloge
https://www.galeria.de/pr(...)anduhr-4035608074036
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmy
ik nietquote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit horloge
https://www.galeria.de/pr(...)anduhr-4035608074036
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarvoor kijk je daar zo verdrietig bij?
zo te zien welquote:Op maandag 25 maart 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.
Hij is er niet op voorraad maar kan hem daar wel laten bezorgen geloof ik, als ik het goed begrijp.quote:
ja, als je hem in je winkelmandje legt krijg je de optie dan die over 3-4 dagen af te halen isquote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is er niet op voorraad maar kan hem daar wel laten bezorgen geloof ik, als ik het goed begrijp.
Oké dat is wel handig, voor dat verschil wil ik er best naartoe rijden en een curryworst eten. Parkeren is daar ook niet zo duur.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je hem in je winkelmandje legt krijg je de optie dan die over 3-4 dagen af te halen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |