quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet je direct waar jij mag posten @:Paul :-)
Hier verder herenquote:
Hey Paulquote:
Voor jou extra patat.quote:
Dat is toch uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul![]()
Nog gezellig naar Wilma het weekend?
Jammie en een klodder frietsaus/mayoquote:
Jemig ook nog een kennisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week de vader van Soul en een kennis van mijn Familie.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul![]()
Nog gezellig naar Wilma het weekend?
ja zondag hee, het is niet uit heequote:
Wordt steeds korter nu nog maar 1 dagje in de week?quote:
Dat was een een hele lieve man.Hij kon heel goed koken en deed dat met liefde voor veel mensen.Zorgde ook dat mijn vader goed te eten had.Hij werd 64.2 kanjers van dochters die het nu zonder hun heit moeten redden.quote:
Ghe ghe.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt steeds korter nu nog maar 1 dagje in de week?
Dat is wel heel erg jong. Sterkte met het verlies.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een een hele lieve man.Hij kon heel goed koken en deed dat met liefde voor veel mensen.Zorgde ook dat mijn vader goed te eten had.Hij werd 64.2 kanjers van dochters die het nu zonder hun heit moeten redden.
Hoop dat er een hemel is waar ze samen eenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg jong. Sterkte met het verlies.
Zeg je dat weer mooiquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat er een hemel is waar ze samen eendrinken en streams kijken van ons leven.
Dat is een fijne gedachtequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat er een hemel is waar ze samen eendrinken en streams kijken van ons leven.
Hier alles op een leptopscherm. Fok op een groot venster links. streams twee onder elkaar rechts.quote:
quote:
Leuke setup wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb die kleine niet altijd aan, af en toe
Nee nee patat zijn gesneden reepjes van een aardappelquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met FRIET(EN), toch niet patat... Krijgen we er niet ingepompt bij sommige nederlanders ?
Dit is ne patat
[ afbeelding ]
En van die patat maak je gesneden frieten
[ afbeelding ]
How @Dotteke mooi uitgerust. En dan die bolide nog in de garage.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb die kleine niet altijd aan, af en toe
Brrrrrrrrr....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nee patat zijn gesneden reepjes van een aardappel
Ben het helemaal met je eens, maar denk dat sommigen van die Nederlands niet te overtuigen zijn zolang jullie het woord poepen anders blijven gebruiken dan wijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met FRIET(EN), toch niet patat... Krijgen we er niet ingepompt bij sommige nederlanders ?
Dit is ne patat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat filmpje ken ikquote:
Ja die niet te vergeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
How @:dotteke mooi uitgerust. En dan die bolide nog in de garage.
Mij boeit het niet hoe mensen het noemen. Als het maar smaakt 🤣quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is ne patat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook volgens mij. Zegt ze niet. In mijn poep?quote:
jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij. Zegt ze niet. In mijn poep?
Tutututututuduuu!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog zo laptop naast. Was de kleine meid baby sharp aan het kijken 🤣🤣🤣
Ik heb toen zo gelachen.quote:
Jij kent het 🤣quote:
TikTok Tammo ook.quote:
Al iets van 5 jaar.quote:
Ja afbeeldingen van poepen gaan we hier achterwege laten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, maar denk dat sommigen van die Nederlands niet te overtuigen zijn zolang jullie het woord poepen anders blijven gebruiken dan wij
Complimenten voor je verduidelijkingsplaatjes, ik denk dat ik zulks in mijn antwoord beter achterwege laat om voor zichzelf sprekende redenen
Ja ik vind het ook wel grappigquote:
Het was en is misschien nog wel steeds de meest bekeken video op youtube.quote:
Kleindochter is er gek op. En ze zingt de hele dag…… zag twee beren broodjes smeren helemaal. zonder een woordje te vergeten. Ze is net tweequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel grappig
[..]
Het was en is misschien nog wel steeds de meest bekeken video op youtube.
Zou best kunnen,heb geen ideequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Je uhm keek het zelf ook veel?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tik Tak Tammo komt bij mij uit Groningen weg he, dit is zn laatste hit, ik ging stukquote:
Ga ik even checken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tik Tak Tammo komt bij mij uit Groningen weg he, dit is zn laatste hit, ik ging stuk
Ik kom zojuist tot de ontdekking dat het fucking videoland logo in het scherm van mijn telefoon is ingebrand!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ouwe Samsung telefoon naast me op de leuning van de bank...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom zojuist tot de ontdekking dat het fucking videoland logo in het scherm van mijn telefoon is ingebrand!![]()
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..Kan inderdaad gebeuren.. hoe lang heb je de streams aan op de telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
[..]
Ik kom zojuist tot de ontdekking dat het fucking videoland logo in het scherm van mijn telefoon is ingebrand!![]()
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..ohhhhh jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Paar uur per dagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan inderdaad gebeuren.. hoe lang heb je de streams aan op de telefoon?
24/7 Ireth kennende.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan inderdaad gebeuren.. hoe lang heb je de streams aan op de telefoon?
[..]
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf maar eens te beweren dat je geen videoland kijkt, haha!
'Vroegah' was zoiets in sommige gevallen te verhelpen door een tijdlang een screensaver (of iets waardoor verschillende kleuren over het ingebrande stuk gaan) te laten lopen, kon wel echt lang duren. Geen idee of dat voor telefoonschermen ook werkt eigenlijk.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja je gaat er niet snel vanuit dat het kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paar uur per dag![]()
Nou is dit gelukkig een oude reserve back-up toestelletje. Maar schrok wel ff
[..]
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..O dat is raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..Wist niet dat dit kan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps ! Klinkt niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
Henk is vanmiddag gebeld door de arts. Hij heeft toch een stil hartinfarct gehad. Dat verklaard ook dat hij nu zo moe is.
Is al de tweede keer. Vind het wel eng worden.quote:
Wauw. Dat is veel. Hoe komt dat?quote:
Had snel even in de krant gelezen. Erg hoor.quote:
Ja,en wat een drama weer in de wereld.quote:
Heb nog geen kranten gelezen vanmorgen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en wat een drama weer in de wereld.
Kate Middleton haar verhaal dat ze kanker heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog geen kranten gelezen vanmorgen eigenlijk
O ja dat had ik gisteren allemaal al op tv gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kate Middleton haar verhaal dat ze kanker heeft.
En terreur in een Russische schouwburg
Tot zover ben ik..
GMquote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat had ik gisteren allemaal al op tv gezien.
Ja dat gedoe met Rusland maakt mij niet blij.
Het drijft volgens mij Poetin nog meer tot waanzin
Hey Spapaarsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
IS claimt de aanslag, dus zal het te doen hebben met de Russische aanwezigheid in Syrië.
Hoe dan ook, ontzettend laf weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Spapaars
Lees net dat de VS op de hoogte was, hopelijk hebben ze dat dan wel gemeld anders krijg je daar weer gedoe over.
Amerikaanse functionarissen hebben vrijdag bevestigd dat de aanslag is uitgevoerd door IS. Volgens Amerikaanse functionarissen verzamelden de Verenigde Staten in maart informatie dat een Afghaanse tak van IS genaamd ISIS-K een aanslag in Moskou plande.
Bron de Telegraaf
Ja ik vind dat ook heel erg laf.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ontzettend laf weer.
En net als wat Hamas deed, een aanslag plegen op jonge onschuldige mensen.
En dan nog in de naam van het geloof.
Was dat ooit niet een TV programma?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook heel erg laf.
De hele wereld lijkt wel aan het doordraaien.
Goedemorgen Ebi.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:59 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen
Jemig @:Dotteke ik lees net van Henk![]()
Gaan ze nu nog meer doen of is het (wederom) herstellen/revalideren?
Nu al zin in de live.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen Fresh![]()
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ja die bleek ook door te draaien af en toequote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat ooit niet een TV programma?
Morgen Ebinasquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:59 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen
Jemig @:Dotteke ik lees net van Henk![]()
Gaan ze nu nog meer doen of is het (wederom) herstellen/revalideren?
Heftig hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen Ebinas
Geen idee of ze daar verder iets aan kunnen doen. Revalideren zeker en herstellen.
Hij moet 11 april hier in Zutphen naar de cardioloogquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heftig hoor.
Wanneer hoort hij meer, of weten jullie dat nog niet?
Het is bijna Pasen dus ik dacht aan gevulde eitjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zekers, ook heel benieuwd of het er 2 zijn
Ga je weer wat lekkers halen?
Leuk hoe de zorg werkt in ons landje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet 11 april hier in Zutphen naar de cardioloog
Is wat he opgenomen in Deventer, daar een cardioloog, dan geholpen in Zwolle door een cardioloog en nu naar Zutphen naar een Cardioloog
Ja en de een vergeet de ander door te geven dat..................quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk hoe de zorg werkt in ons landje.
Tjonge jonge, wat een toestanden. Ik durf bijna geen goedemorgen te zeggen, maar doe het toch maar:quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de een vergeet de ander door te geven dat..................
Was ook met het wegbrengen vanuit Zwolle ze wisten niet waar hij naar toe moest. Hij zei doe maar zutphen dan, nee zegt die broeder dat mogen wij niet wij mogen maar tot Deventer dan moet Deventer bellen voor een ambu uit Zutphen
Toen hij in Deventer aankwam wisten ze niet eens dat hij terug zou komen.![]()
Ze belde naar Zutphen of ze hem konden ophalen, maar toen bleek weer dat in Zutphen geen hartbewaking zat
Het is allemaal ellende
Wij hoorde van de broeder van de ambu dat er hier al een meisje van 24 was overleden omdat er afdelingen in Zutphen, waarom onder de speodeisende hulp vanaf 20 uur in de avond gesloteh zijn. Er is ook nog maar een ambu dus als ze bij een spoedmelding zijn er komt er nog een dan is er geen ambu. Dat heeft een 24 jarige meisje al het leven gekost
Is echt heel triest.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook met het wegbrengen vanuit Zwolle ze wisten niet waar hij naar toe moest. Hij zei doe maar zutphen dan, nee zegt die broeder dat mogen wij niet wij mogen maar tot Deventer dan moet Deventer bellen voor een ambu uit Zutphen
Ze belde naar Zutphen of ze hem konden ophalen, maar toen bleek weer dat in Zutphen geen hartbewaking zat
Het is allemaal ellende
Wij hoorde van de broeder van de ambu dat er hier al een meisje van 24 was overleden omdat er afdelingen in Zutphen, waarom onder de speodeisende hulp vanaf 20 uur in de avond gesloteh zijn. Er is ook nog maar een ambu dus als ze bij een spoedmelding zijn er komt er nog een dan is er geen ambu. Dat heeft een 24 jarige meisje al het leven gekost
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een toestanden. Ik durf bijna geen goedemorgen te zeggen, maar doe het toch maar:
[ afbeelding ]Goedemorgen
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een toestanden. Ik durf bijna geen goedemorgen te zeggen, maar doe het toch maar:
Ja al die bezuinigen in de ziekenhuizen kan niet goed gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke , ik heb nog wat voor je, voor de administratie van den Danny:A geweldig hoe kom je er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldig, ik hou der vanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe last van rijke fantasie
Heb hem aan Danny gestuurdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe last van rijke fantasie
Morgen Enginequote:
Rem jij zo slecht?quote:
Nee te vaak gebruikt was ik lekker aan het rondrijden en ging er weer een roodlampje branden, ik daarheen scheuren en moet ik weer hard remmen natuurlijk. Tja dan slijten ze snellerquote:
Buurmanquote:
Hoi Dotquote:
Ja snap ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:engine Wordt niks in De Mortel hè. Ik denk dat ze geen zin meer heeft in het gekrijs van die kids
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee te vaak gebruikt was ik lekker aan het rondrijden en ging er weer een roodlampje branden, ik daarheen scheuren en moet ik weer hard remmen natuurlijk. Tja dan slijten ze sneller
Ja, ik weet, dat is jouw favoriet Bij mij de SV (niet die van Fok bedoel ik dan). Vanaf de rc De Mortel zie ik bijna mijn huisquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ikdaar nog niet zo gekeken maar kan nog wel toch. In Amsterdam hebben ze wel al drie eitjes las ik.
Maar eigenlijk kijk ik nu vooral bij de 3 jonge bosuiltjes
Het is ook gewoon teveel om allemaal te volgen. Deze zit dan ook bij jou in de omgeving.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik weet, dat is jouw favoriet Bij mij de SV (niet die van Fok bedoel ik dan). Vanaf de rc De Mortel zie ik bijna mijn huis
Ja die zorg wordt wel steeds lastiger overal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet 11 april hier in Zutphen naar de cardioloog
Is wat he opgenomen in Deventer, daar een cardioloog, dan geholpen in Zwolle door een cardioloog en nu naar Zutphen naar een Cardioloog
Kipei of chocolade ei?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna Pasen dus ik dacht aan gevulde eitjes.
Het is triest, heel triest geworden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allemaal ellende
Goedemorgenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het doorberekenen aan de veelplegersquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee te vaak gebruikt was ik lekker aan het rondrijden en ging er weer een roodlampje branden, ik daarheen scheuren en moet ik weer hard remmen natuurlijk. Tja dan slijten ze sneller
Ja, het is wel enorm het aanbodquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook gewoon teveel om allemaal te volgen. Deze zit dan ook bij jou in de omgeving.
Het zal alleen maar erger worden ben ik bangquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is triest, heel triest geworden.
En het ziet er niet naar uit dat het zal verbeteren helaas
Klopt, ik heb die vrouw van Hans wel eens gesproken toen ik bij de toren was. Hans zit met zijn natuurkanaal daar vlak bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook gewoon teveel om allemaal te volgen. Deze zit dan ook bij jou in de omgeving.
Ook streams van gele vliegtuigjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
GM. Vandaag bureautje in elkaar zetten. En streams kijken.
En niet te veel nieuws lezen..
Goedemorgenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Morguh Li0n een klus dagje dus vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Morguh Jockari, te veel gedronken?quote:
O dat is ook balen, ik was er ook al voor half 4 uit gggrrrrquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was het daar maar van. Gewoon slecht geslapen.
@JustinK heeft geluk dat FF er nu pas weer mag posten en niet aan het begin van de maandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
We gaan @:Freshfruit denk in niet meer vaak zien hier
quote:
Waar is ie naar toe dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Dat heeft hij zeker en @FreshFruit is ons gelijk al weer vergetenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:justink heeft geluk dat FF er nu pas weer mag posten en niet aan het begin van de maand
Hij zit weer in DTSquote:
Gelukkig is het zijn slaap en niet de mijnequote:
Had de uitdaging graag aangegaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:justink heeft geluk dat FF er nu pas weer mag posten en niet aan het begin van de maand
Volgende maand, nieuwe ronde nieuwe kansenquote:
Ik gun anderen ook watquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende maand, nieuwe ronde nieuwe kansen
Dat is liefquote:
Geen zin, maar vooral ook geen tijdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is liefmet andere woorden je hebt er ook niet zoveel zin meer in de hele dat zitten te olleke bolleke
![]()
Je had niet echt een strijd deze maand,
SNap ik een maand is best lang dan hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen zin, maar vooral ook geen tijd
Mis zijn ochtend-images van Jock Ewing...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, het is oersaai momenteel, maar dat is het iedere zaterdag wellquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Die tèèd goh ech snel", zegt Glenn over het pingpongen. Nou, hier gaat de tijd ech nie snel als we zitten te wachten op wat leuke actie
Ja en geen koffie en koeken meerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mis zijn ochtend-images van Jock Ewing...
DodenTopicSpel kan je kletsen en punten verdienen staat in ONZquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
DTS ? Wat is dat nu weer ? Leer elke dag bij.
ONZ ? Weer van dat ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DodenTopicSpel kan je kletsen en punten verdienen staat in ONZ
Heb je gementiond in DTSquote:
O jeequote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Begint moeilijk te worden. Zit momenteel ook op "De Mol België" en live plane spotting Madeira Communtity. Ben meer online dan op het werk bezig ;-)
Voor degene die daar wel eerst kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af waarom we nog moeite doen voor SV
Slaap slecht als ik permanentie heb tijdens de nachten. Hoe noemen jullie dat nu weer dat permanentie-gedoe ?quote:
Ik ook ! Maar soms doe ik de moeite niet en kijk ik eerst in de COS.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor degene die daar wel eerst kijken.
Ik ben daar reuze blij mee
Ik was je heus niet vergeten,moet alleen nog even wennen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef Jockari het volgende:
Kweet niet voor wie ik moet stemmen om te blijven. Ben eeuwige twijfelaar. Iemand suggestie ?
Hey Fan.quote:
Ik mag weer.quote:
Tis bar en boos weer vandaag. Hier (Brabant zuidoost) ook van alles: Zon, regen, hagel en veel te koud, 8 graden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:47 schreef mazaru het volgende:
Gewoon een enorme hagelbui op mijn hoofd gekregen net
Dat is ook een beter plan. Maar het zag er zo mooi uit toen ik naar buiten ging. Blauwe lucht, zonnetje.... en toen ineens een enorme hagelbui!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis bar en boos weer vandaag. Hier (Brabant zuidoost) ook van alles: Zon, regen, hagel en veel te koud, 8 graden. [ afbeelding ] Maar ik blijf lekker binnen, niks op mijn hoofd [ afbeelding ]
Beter. Met zo'n ding boven je hoofd valt het wel meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook een beter plan. Maar het zag er zo mooi uit toen ik naar buiten ging. Blauwe lucht, zonnetje.... en toen ineens een enorme hagelbui!
Hopelijk vanavond wel droog, gaan we uit eten maar lopend er naartoe.
Die neem ik wel mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beter. Met zo'n ding boven je hoofd valt het wel mee [ afbeelding ]
Stonesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
Vandaag, beentjes lekker omhoog in de relexstoel, laptop op schoot en tv aan, zo kijken we vandaag
[ link | afbeelding ]
IK zou voor Jimmy stemmen omdat ik Ash weg wilquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef Jockari het volgende:
Kweet niet voor wie ik moet stemmen om te blijven. Ben eeuwige twijfelaar. Iemand suggestie ?
Oh nou zie je ze beter. Echt heel gaaf!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:59 schreef rinardo het volgende:
Ze zijn 50 cm hoog echt heel mooi op de muur, en super lego set om te bouwen, zijn 3 lagen , onder die rode tong rechts, zit dus dat getal 60 ook, dus ik kocht er 2 omdat ik het jammer vond dat de 60 verborgen was , dus bij de 2e gestopt met bouwen toen het getal 60 klaar was. de set is gemaakt vanwege 60 jaar bestaan van de stones
[ link | afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
Omdat er geen koffie was dit als goedmaker.
[ afbeelding ]
En ik zou voor Ashley stemmen omdat ik niet naar een RLS kijkt om naar stiekeme amoebes te kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zou voor Jimmy stemmen omdat ik Ash weg wil
We hebben allemaal onze eigen favorietjes, met koeienkontjes, F35 -onderstelllen en nog veel meerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik zou voor Ashley stemmen omdat ik niet naar een RLS kijkt om naar stiekeme amoebes te kijken
Helemaal waar. En over een paar maanden kunnen we ons de namen niet eens meer herinneren. Dan weten we alleen nog dat er 1 dikke lippen had en 1 een dikke kontquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze eigen favorietjes, met koeienkontjes, F35 -onderstelllen en nog veel meer
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal waar. En over een paar maanden kunnen we ons de namen niet eens meer herinneren. Dan weten we alleen nog dat er 1 dikke lippen had en 1 een dikke kont
Vergeet je plu niet! Eet smakelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er van tussen, ik lees wel wie er weg is/zijn als ik thuis kom
De steentjes passen goed bij je interieurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
Vandaag, beentjes lekker omhoog in de relexstoel, laptop op schoot en tv aan, zo kijken we vandaag
[ link | afbeelding ]
Jou mening is meer dan duidelijk, ga hier niet eens met jou over in discussiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik zou voor Ashley stemmen omdat ik niet naar een RLS kijkt om naar stiekeme amoebes te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat heb ik zelf gedaan, bijbesteld bij lego want ik vond de kleurencombi van het origineel niet mooi, en tevens was dit mooier bij mn interieur inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
De steentjes passen goed bij je interieur
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:26 schreef Ireth het volgende:
De zus van (wie?) Roy Donders op insta
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dan zou Ash er wat mij betreft juist uit moetenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
in de 1e foto (origineel) zie je onderin de rode belijning ook een rare punt, die heb ik zelf met eigen lego ook weggewerktquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf gedaan, bijbesteld bij lego want ik vond de kleurencombi van het origineel niet mooi, en tevens was dit mooier bij mn interieur inderdaad
deze is origineel
[ link | afbeelding ]
en deze heb ik bedacht
[ link | afbeelding ]
Kotnondeju, Het lijkt hier de cos welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou mening is meer dan duidelijk, ga hier niet eens met jou over in discussie
Niet mee bemoeien.Deze dames kenen elkaar al jaren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kotnondeju, Het lijkt hier de cos wel
Weet ik joh, ik kom Maz ook al heel lang tegenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet mee bemoieien.Deze dames kenen elkaar al jaren.
Mooi gemaaktquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf gedaan, bijbesteld bij lego want ik vond de kleurencombi van het origineel niet mooi, en tevens was dit mooier bij mn interieur inderdaad
deze is origineel
[ link | afbeelding ]
en deze heb ik bedacht
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kotnondeju, Het lijkt hier de cos wel
Ook goed !!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
Omdat er geen koffie was dit als goedmaker.
[ afbeelding ]
Ah tof ! Een Rolling Stones fan ! Ik ook !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
En ik zie op je FOK Greysbones in het midden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeetje! Ik zou helemaal overprikkeld raken!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik ben er klaar voor. Een multitaskavondje. Op links de streams en straks de live-uitzending via mijn ouwe Samsung. Geluid via oortje in linkeroor. Op rechts/voor me op tv "make up your mind" met geluid op rechteroor
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi dat je hem ook een stem gunt .. is geen verkeerde vent.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!" van 15-01-2024 t/m 23-03-2024
nr / aantal posts / gebruiker
001 11272 greysbones
002 08469 Puzzie
003 05703 Koos1958
004 05389 Kodiak100
005 05313 Kissingbird
006 05267 zodeju
007 05238 Ireth
008 04688 Joyce-43
009 04397 Li0nHeart
010 04387 Schakeltopia
011 04217 FreshFruit
012 03847 marky
013 03740 Snoozey
014 03082 Rhosyn
015 02751 Jockari
016 02698 freaky40
017 02524 odie22
018 02428 Dotteke
019 02383 mazaru
020 02354 ledn81
021 02338 engine
022 02325 lojanda
023 02224 DGK_Tegengas
024 02219 rinardo
025 02168 Lillibet
026 02161 KinKiJan
027 02072 Pearlbitch
028 01922 spapaars
028 01922 LonesomeFairy
030 01871 kiki2024
031 01758 mario390
032 01598 Mickytjuh
033 01529 Aardbeienmoes
034 01428 Ebinas
035 01424 Xilia
036 01364 Frummelie
037 01346 ruudpuntenel
038 01334 ben34567
039 01236 GayGuy
040 01187 BB-King
041 01178 Dutchgirl23
042 01134 BigBreg83
043 01054 Hunter
044 01021 Cupfighter
045 01015 MacDeMarco
046 01011 ChildoftheStars
047 00992 Fritsie1960
048 00971 humpty
049 00946 DGK-Eric
050 00932 -river-Ik blijf staus quo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is voor de ranking een aparte topic voorzien ?
Ik wil @greysbones wel eens inhalen :-)
dan post maar eens door!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Oeh @:kissingbird komt wel heel dichtbij.
Even doorposten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag in weer en wind en hagel geoefend, morgen een wedstrijd rijden
Mijn mini Max
Pak die car van @ruudpuntenel toch eens, dat gaat pas vooruit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mag hij de wedstrijd niet mee rijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pak die car van @:Ruudpuntenel toch eens, dat gaat pas vooruit !
Mijn mini Max
Wie is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Mijn kleinzoon, die toevallig ook Max heetquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon, die toevallig ook Max heet
Hij rijdt wedstrijden in NXP Dutch open in de klasse2 takt
Ja die kon alleen meer, met een pa met geld. Dit is bijna niet te betalen deze sportquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NiceDie andere Max is zo ook begonnen
Als ie gaat uitblinken komen de sponsoren. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kon alleen meer, met een pa met geld. Dit is bijna niet te betalen deze sport
How leuk ! Nice om te lezen hier want ik ben autorace freak !!! Binnen en buitenland !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon, die toevallig ook Max heet
Hij rijdt wedstrijden in NXP Dutch open in de klasse2 takt
Idd.!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NiceDie andere Max is zo ook begonnen
Mijn mini Max
Wordt nog ne grote !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig om een sponsor te vinden. Heeft zich wel iemand aangemeld die hem wil trainen. Maar opofff dat was een heel kosten plaatjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ie gaat uitblinken komen de sponsoren. Je weet maar nooit
Moet er van tussen want morgen vroeg opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig om een sponsor te vinden. Heeft zich wel iemand aangemeld die hem wil trainen. Maar opofff dat was een heel kosten plaatje
Wie nu nog mee naar Portugal of Madeira wil verhuizen, moet zich nu melden, dan kan ik een container huren om mee te gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:26 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel zegt tegen je; schuif een bil op, dan kan ik er naast""
Doe ik. Thnx. Ik lig all-in bed nog eventjes kijken en dan ook naar dromenland.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet er van tussen want morgen vroeg op. Wens hem veel succes morgen
![]()
Welke F1 morgen ? Volg het langs de zijlijn. Meer met rally bezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. het is inderdaad mooi geweest .. morgenvroeg eerst F1 kijken en dan met zoon op pad voor z'n hiphop wedstrijd ... gruwelijk vroeg ook
GP van Australië, start 5:00quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke F1 morgen ? Volg het langs de zijlijn. Meer met rally bezig.
Morguh Frummiequote:Op zondag 24 maart 2024 07:36 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven...
Hejj Dotje...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie![]()
Ja er is heel wat gepost, ik moet er zo nog door een paar zag ik dus dat valt mee
@:Freshfruit verzaakt hier mooi de boel nu hij weer in DTS mag posten
Ja gistereren ook al verzaakt, hij maakt wel minpunten zoquote:Op zondag 24 maart 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje...![]()
Nou gelukkig... ja was aardig wat leesvoer..
Ja waar is de koffie waar is de thee waar zijn de koekjes en de broodjes enz...
Morguh Enginequote:
Je vergeet ons gewoon nu he, ik zal eens even met de fa gaan babbelen of ze je niet beter na 13 april hadden kunnen vrijlatenquote:
Nou das niet best... die krijg even op z'n billetjes...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gistereren ook al verzaakt, hij maakt wel minpunten zo
quote:Op zondag 24 maart 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet ons gewoon nu he, ik zal eens even met de fa gaan babbelen of ze je niet beter na 13 april hadden kunnen vrijlaten
Zit nu in mijn bolidie ik heb wel van die keyboard klemmen dan kan hij niet meer typenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou das niet best... die krijg even op z'n billetjes...
Goed bezig Dotje..quote:Op zondag 24 maart 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu in mijn bolidie ik heb wel van die keyboard klemmen dan kan hier niet meer tikken
Ja van de week van ice gekregen met eenn lading handboeienquote:
Danny wordt echt helemaal happy van jou... d'r is geen ontkomen aan Dotje het Modje...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van de week van ice gekregen met eenn lading handboeien
Mijn uitrusting wordt meer en meer en meer
Heb ook al Fop(lees Fok!)Speentjes kunnen ze daar op zuigen ipv van in d e COS
quote:Op zondag 24 maart 2024 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Danny wordt echt helemaal happy van jou... d'r is geen ontkomen aan Dotje het Modje...
Ooh dat is dan weer een beetje jammer...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mods denk dat Danny dotje het modje niet eens kent
Ik vul het zelf in hequote:Op zondag 24 maart 2024 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is dan weer een beetje jammer...
Jij moet bijna berucht zijn Dotje het Modje...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vul het zelf in he
Misschien weet hij het wel, misschien niet.
Je maakt het spannendquote:Op zondag 24 maart 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij moet bijna berucht zijn Dotje het Modje...
Je hebt wel best veel in beheer.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt het spannend![]()
Dotje het Modje is niet meer of minder dan een van de tientallen mods hiero
Valt wel mee toch, zijn er ook meer die meerdere topics hebbenquote:
Weet ik toch.... jullie zijn allemaal de bovenste beste..quote:Op zondag 24 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt het spannend![]()
Dotje het Modje is niet meer of minder dan een van detientallen mods hiero
thnxquote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet ik toch.... jullie zijn allemaal de bovenste beste..
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier is dat zeer zeker te merken...
Hopelijk gaat mijn Max het beter doen vandaag. Ook voor het eerst live te volgens dus kan mee kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed bezig @:FreshFruit![]()
[ afbeelding ] Goedemorgen
Voor Max Verstappen was het minder goed, in de derde ronde ontplofte zijn rechter achterwiel.Ach ja, volgende keer beter
Waar kun je dat volgen?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat mijn Max het beter doen vandaag. Ook voor het eerst live te volgens dus kan mee kijken
Goedemorgen.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed bezig @:FreshFruit![]()
[ afbeelding ] Goedemorgen
Voor Max Verstappen was het minder goed, in de derde ronde ontplofte zijn rechter achterwiel.Ach ja, volgende keer beter
Dikke kart trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat mijn Max het beter doen vandaag. Ook voor het eerst live te volgens dus kan mee kijken
Gooi de link wel even in je DM hij is nr 22 bij de 2 taktquote:
Ja het mag wat kostenquote:
Morguhquote:
Dat is beter dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, hier nog droog, zolang het duurt
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is beter dan.
Hier zit ik te kijken of sinterklaas over de daken loopt.
Dit weer verwacht ik in december
Ja echt welquote:Op zondag 24 maart 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]wat zou je raar opkijken als er nu hard op je deur geklopt wordt en er aan zak met cadeautjes staat
Dank Mevr. Paulusma.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:55 schreef Lovely het volgende:
Wisselvallig weer, gisteren ook zon daarna weer regen en zelfs een hagelbui
Ja er is flink getikt en veel getikt gisteren de cossen vlogen er doorquote:Op zondag 24 maart 2024 09:55 schreef Ebinas het volgende:
Heb net alles weer bijgelezen, best veel getikt in cos gister.
Nu maar eens even de streams aanslingeren
Goede morgen (voormiddag) ! Wil de link ook wel. Kan ik ook kijken als ik straks thuis ben (welk uur trouwens ?).quote:Op zondag 24 maart 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gooi de link wel even in je DM hij is nr 22 bij de 2 takt
Morguh Jockariquote:Op zondag 24 maart 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede morgen (voormiddag) ! Wil de link ook wel. Kan ik ook kijken als ik straks thuis ben (welk uur trouwens ?).
Goedemorgen,leuke blouse.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede morgen (voormiddag) ! Wil de link ook wel. Kan ik ook kijken als ik straks thuis ben (welk uur trouwens ?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |