Nee, is blijkbaar grappig. Uit het huis verwijderen is wel heel drastisch, maar wat mij het meest verbaasde was hoe er hier op gereageerd werd en laconiek over werd gedaan. Alles wordt altijd breed uitgemeten en besproken en hier lees je helemaal niets over.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dit opgehelderd??
Het lijkt een legitieme reden om iemand uit het Huis te verwijderen.
Het was ook op de streams. Heel kort, maar het kwam voorbij en er werd gelijk overgeschakeld naar het domino bouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als er een filmpje van is was het ook op stream of op tv.
Ik weet niet wanneer het was maar ik heb er hier niks over gelezen.
Het zou zomaar het stiefzusje van onze koning kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:43 schreef rinardo het volgende:
dit gaat niet lukken
[ link | afbeelding ]
Voor straf exit vanavond! Oh wacht, dat gaat ook gebeuren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wauw! dat vind ik ook nogal een beschuldiging van Danny![]()
Slaat ook nergens op
Jij leest de cos niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, is blijkbaar grappig. Uit het huis verwijderen is wel heel drastisch, maar wat mij het meest verbaasde was hoe er hier op gereageerd werd en laconiek over werd gedaan. Alles wordt altijd breed uitgemeten en besproken en hier lees je helemaal niets over.
[..]
Het was ook op de streams. Heel kort, maar het kwam voorbij en er werd gelijk overgeschakeld naar het domino bouwen.
Was gisterenavond toen Ty en Randy aan het wandelen waren. Ty had die witte jas van Randy aan.
Ik heb er twee keer een link naar geplaatst en ze verdwijnen.
?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zijn de geleerden het nog niet over eens...
Te laat = te laatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:47 schreef rinardo het volgende:
hmmm ik was 2 seconde te laat met openen
Luistert niemand meer tegenwoordig? Ze hadden het erover dat ze precies op tijd de switch hebben kunnen maken. Dat het er lang op leek dat ze 1 voor 1 loesoe zouden gaan. En dat ze dus ZELF al weken in de houdgreep zaten, geen adem meer kregen, maar klap na klap....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is het filmpje, wel FB dus weet niet of je het kan zien, ik vind het meer een dolletje maar dat is mijn mening, misschien kan @:ledn81 het terugvinden https://www.facebook.com/522620825/videos/1234837687315847/
Ohw, ik twijfelde al 2x..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:47 schreef rinardo het volgende:
Nah ik vertrouw op andere cossers die er wel mee komenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deels. Ik lees mijn meldingen. Vertel
Misschien dat Glenn het nog naloopt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:43 schreef rinardo het volgende:
dit gaat niet lukken
[ link | afbeelding ]
Bij sommige aanwezigen ben je al met 1 seconde te laat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:47 schreef rinardo het volgende:
Dat bedoel ik, het moet lastig zijn voor haarzelf, vaak in felle discussies met andere komen maar nee. Het is lastig voor andere....egotripper. Zo kan je alles wel van je afschuiven ....Alle ruzietjes daar met de bewoners....is dus eigen schuld , dan moet je maar je mond houden .....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:24 schreef Luna68 het volgende:
Nomineren hoort erbij, is het spel en als Jimmy wil weten moet hij haar vragen waarom ze hem heeft genomineerd vorige keer. Want deze keer was ze niet de enige die hem heeft genomineerd.
Gisteravond heb ik haar wel dingen horen zeggen waarbij ik haar op zelfreflectie betrapte, die worden hier alleen niet vermeld. Ze zei oa zelf dat ze vaak fel en direct is en dat ze begrijpt dat dit voor anderen lastig kan zijn.
Ahhhh oke. Ik kon zweren dat ze het over Ashley hadden. En het is gisteren door meerderen beluisterd en verstaan dat het over Asley ging. Was maar een grapje werd er gezegd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Luistert niemand meer tegenwoordig? Ze hadden het erover dat ze precies op tijd de switch hebben kunnen maken. Dat het er lang op leek dat ze 1 voor 1 loesoe zouden gaan. En dan ze dus ZELF al weken in de houdgreep zaten, geen adem meer kregen, maar klap na klap....
Man3
Het filmpje staat in de link van Rinardo... Luister zelf zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhhh oke. Ik kon zweren dat ze het over Ashley hadden. En het is gisteren door meerderen beluisterd en verstaan dat het over Asley ging. Was maar een grapje werd er gezegd.
Je maakt een grapje toch.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Ashley het ter oren is gekomen dat er een vliegtuig voor haar over vliegt maar dat ze dat verboden heeft. Ze is eigenlijk best een milieu gekkie dus ze heeft verboden het vliegtuigje over te laten vliegen....
hoe kan je dan ook ruimte overhouden en dan beginnen, sluit gewoon aan dan... dit gaat niet goedkomenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Randy maakt zijn naam maar zo te zien heeft hij te weing ruimte voor de D en Y...oeps..zit de generaal hem weer dwars..
Misschien heb ik het verkeerd verwoord, maar ze bedoelde dat het lastig kan zijn voor anderen als ze fel en direct is. Daar loopt ze thuis ook weleens tegenaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het moet lastig zijn voor haarzelf, vaak in felle discussies met andere komen maar nee. Het is lastig voor andere....egotripper. Zo kan je alles wel van je afschuiven ....Alle ruzietjes daar met de bewoners....is dus eigen schuld , dan moet je maar je mond houden .....
Heb ik gedaan en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het filmpje staat in de link van Rinardo... Luister zelf zou ik zeggen..
Ik krijg het idee dat ze daar erg trots op is..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd verwoord, maar ze bedoelde dat het lastig kan zijn voor anderen als ze fel en direct is. Daar loopt ze thuis ook weleens tegenaan
ja maar ze moesten toch ook 2x heen en weer naar de badkamer?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Zo bezig zijn met de domino stenen is een mooie afleiding van vervelende gedachten.
Ze maken namen en zinnen ..
Is het een opdrachtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze moesten toch ook 2x heen en weer naar de badkamer?
en waarom doet de rest niet mee dan
Hadden ze nee gezegd, een sl, en het was dan ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft niet maar er is 500euro mee te verdienen.
Ieder wel denkend mens snapt dat dit figuurlijk was over hun eigen situatie. En ja, dat vinden veel mensen grappig of op zijn minst begrijpelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, is blijkbaar grappig. Uit het huis verwijderen is wel heel drastisch, maar wat mij het meest verbaasde was hoe er hier op gereageerd werd en laconiek over werd gedaan. Alles wordt altijd breed uitgemeten en besproken en hier lees je helemaal niets over.
ja kunnen 500 euro in de pot krijgenquote:
Ok....dat wist ik niet.....wel dat ze niet zo enthousiast waren en dacht een maaltijd hadden ze beter kunnen doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden ze nee gezegd, een sl, en het was dan ja.
soms vraag ik me echt af waarom we nog moeite doen voor SVquote:
Bij wijze van spreken, ze hebben geen nee gezegd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok....dat wist ik niet.....wel dat ze niet zo enthousiast waren en dacht een maaltijd hadden ze beter kunnen doen.
dus ze doen het niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden ze nee gezegd, een sl, en het was dan ja.
Gebeurt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af waarom we nog moeite doen voor SV
Het is niet zo gezegd zelfs... Dus fake news.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ieder wel denkend mens snapt dat dit figuurlijk was over hun eigen situatie. En ja, dat vinden veel mensen grappig of op zijn minst begrijpelijk
Verkeerd verstaan. En ik was niet de enige.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet zo gezegd zelfs... Dus fake news.
Dat doen ze op het laatste moment.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Al die namen sluiten toch niet aan dus denk geen 500 euro
Ze zullen ze wel later wel aan elkaar zetten met steentjes, en het moet door het hele huis een heen en weer maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat die als laatste aan elkaar worden gemaakt met een enkel baan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is dit nog gefixt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:43 schreef rinardo het volgende: dit gaat niet lukken [ link | afbeelding ]
Ze gaan gewoon een rechte lijn heen en terug leggen. Dit is gewoon voor de sier.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik heb er gisteravond met plezier naar gekeken. Weer even iets andersquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi voorbeeld van confirmation bias.
BB melkt die dominosteentjes wel uit voor 10 seconden in de uitzending...
Glenn Tom Randy en Tyron hebben daar echt goed verstand van, die regelen dat welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen ze wel later wel aan elkaar zetten met steentjes, en het moet door het hele huis een heen en weer maken.
Deze opmerkingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
Ty: karen, wil je nog verliezen vandaag??
Karen: met wat?
Ty: met wat niet, kies maar iets!
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
Ty: karen, wil je nog verliezen vandaag??
Karen: met wat?
Ty: met wat niet, kies maar iets!
En ze snapt deze dus echt niet...quote:
geloof het wel hoor, en anders doen ze het misschien nogquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
ja, dat is jammer want qua lol en opmerkingen en het op elkaar ingespeeld zijn is niet verandert. Het lijkt wel twee zielen één gedachte....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik Ty en Randy meer ben gaan appreciëren de laatste weken.
neeeeequote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
Tussenstand grootste Poll van BB, door salarrr_ :
Glenn 40%
Ashley 23%
Jimmy 30%
Danny 7%
Salar had alle 9 Polls tot nu toe goed!
EXIT Danny en Ashley
Ik hoop het zo, maar kan helaas vanavond niet kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
Glenn 40%
Ashley 23%
Jimmy 30%
Danny 7%
EXIT Danny en Ashley
Zou fijn zijn maar vertrouw er niet zo op.....niet dat de pol niet goed is maar het is nog geen tijd.....en deze stemming kan je pas aan het eind van de dag vertrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
Glenn 40%
Ashley 23%
Jimmy 30%
Danny 7%
EXIT Danny en Ashley
SS vond ik echt een leuke RLS, mag van mij best terug op de buis komenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Vind het wel leuk dat ze eens iets live in de uitzending gaan doen. Dat deden zij bij de liveshows van Secret Story ook, geeft wat meer sjeu.
Ja maar de polls kloppen nu niet.. Ashley fans hebben in diverse groepen opgeroepen om niet te gaan stemmen in de polls......quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
Glenn 40%
Ashley 23%
Jimmy 30%
Danny 7%
EXIT Danny en Ashley
Maar er zijn nog nooit zoveel stemmen uitgebracht als deze week 😃quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar de polls kloppen nu niet.. Ashley fans hebben in diverse groepen opgeroepen om niet te gaan stemmen in de polls......
Randy hoort er voor mij ook nog wel bij....die droge humor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:38 schreef happyme28 het volgende:
Arme Jimmy, die wil echt nog niet naar huis. Dat inpakken lijkt een lijdensweg voor hem. Geloof ook niet dat hij gaat.
Verder hoop ik nog een paar weken te genieten van Ty, Tom en Alice.
Bijna zelfdequote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
Glenn 40%
Ashley 23%
Jimmy 30%
Danny 7%
EXIT Danny en Ashley
Ja klopt maar je kan niet met iedereen naar de finale. Van mij mag hij 4e worden. Jimmy 5e en Glenn 6equote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy hoort er voor mij ook nog wel bij....die droge humor.
Hou er rekening mee dat veel Ashley fans niet de verschillende polls hebben ingevuld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
Glenn 40%
Ashley 23%
Jimmy 30%
Danny 7%
EXIT Danny en Ashley
Denk omdat de meeste Tom fans op Jimmy gaan en dus niet een Belg veel meer krijgt dan bij Salarquote:
Voor het programma, en het kijkplezier, is het zeer te hopen dat Ashley gaat blijven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar de polls kloppen nu niet.. Ashley fans hebben in diverse groepen opgeroepen om niet te gaan stemmen in de polls......
ik hoop dat Ashley gaat zodat er andere bewoners kunnen opbloeien en niet overstemd worden door haar en karin's gekakelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor het programma, en de kijkplezier, is het zeer te hopen dat Ashley gaat blijven.
De productie van BB kan manipuleren (na de draaideur worden de twee kandidaten al gescheiden, vertelde Danny vorige week. En tóch roept het programma na een tussenstand op om nog te stemmen. Terwijl de verliezer op dat moment dus al bekend is. Er is geen notaris).
Dus BB, wil je manipuleren, doe het nu!!
Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor het programma, en de kijkplezier, is het zeer te hopen dat Ashley gaat blijven.
De productie van BB kan manipuleren (na de draaideur worden de twee kandidaten al gescheiden, vertelde Danny vorige week. En tóch roept het programma na een tussenstand op om nog te stemmen. Terwijl de verliezer op dat moment dus al bekend is. Er is geen notaris).
las het gister bij Salar op insta maar al eerder gelezen deze week dat er oproepen zijn om niet te stemmen. snap de logica er ook niet van.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar er zijn nog nooit zoveel stemmen uitgebracht als deze week 😃
dit dus..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:41 schreef danilel het volgende:
ik vertrouw deze week niet zo op de polls, zeker niet omdat bepaalde fangroepen hun leden hebben opgeroepen nu nog niet te stemmen maar pas later om zo een bommetje te droppen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor het programma, en het kijkplezier, is het zeer te hopen dat Ashley gaat blijven.
Plezier voor jou, wil niet zeggen dat iedereen er zo overdenkt. Voor mij had ze de boel al moeten verlaten met dat undercover gebeuren en B,B,had uitgedaagd waarom zijn geen undercover was en dat ze het spel wel weer naar eigenhand had willen zetten....half uur later werd er door B.B. gezegd dat het spel stopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor het programma, en het kijkplezier, is het zeer te hopen dat Ashley gaat blijven.
Vanaf morgen dan niet klagen als het zo verschrikkelijk saai is geworden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plezier voor jou, wil niet zeggen dat iedereen er zo overdenkt.
Zal hier ook stil worden, over wie moeten we dan klagen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Vanaf morgen dan niet klagen als het zo verschrikkelijk saai is geworden.
Nou dat is simpel je stemt gewoon op een ander dus niet op je favoriet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er nu zelf meer stemmen zijn dan eerdere weken?
Slim 😎quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:52 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou dat is simpel je stemt gewoon op een ander dus niet op je favoriet.
Dan lopen de polls dus scheef.
Iedereen op Danny stemmenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:52 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Gaat over Jimmyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley vindt iets niet weer netjes, zal wel over Tom gaan, heb t niet gehoord.
Iets van iemand genaaid hebben.
Iemand heeft gezegd tegen Karen dat zij de volgende is die ze eruit gaan gooien.
Ash gaat lachen als alle belgen blijven.
Karen zegt dan is hun plannetje mislukt.
Glenn, Karen, Ty, Randy, Alice, Tom, Jimmy.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal hier ook stil worden, over wie moeten we dan klagen?
Nou nee. Als alle Belgen blijven dan is Ashley weg en dan is het plannetje gelukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley vindt iets niet weer netjes, zal wel over Tom gaan, heb t niet gehoord.
Iets van iemand genaaid hebben.
Iemand heeft gezegd tegen Karen dat zij de volgende is die ze eruit gaan gooien.
Ash gaat lachen als alle belgen blijven.
Karen zegt dan is hun plannetje mislukt.
De pingpongtafel, de stofzuiger, de föhnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Glenn, Karen, Ty, Randy, Alice, Tom, Jimmy.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja al een paar keer vandaag zit vast wat achter.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:56 schreef rinardo het volgende:
camera zoemde overdreven in op de jackpott
Mijn gok is dat Karen het volgende object wordtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Misschien iemand geld bieden vanavondquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:56 schreef rinardo het volgende:
camera zoemde overdreven in op de jackpott
Vind dit wel een mooi rijtje...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die het zijn vergeten. 3 keer hebben er 4 op gestaan en 1 naar huis. Niets is officieel, het is allemaal speculeren over vanavond. Het is gewoon ouderwets afwachten.
[ link | afbeelding ]
Dat is ook nog niet gedaan. Mogen er dan meer dan 1 dat geld aannemen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien iemand geld bieden vanavond
andere jaren welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet gedaan. Mogen er dan meer dan 1 dat geld aannemen?
Dan zou het slimmer zijn om dat eerst te doen voordat ze er twee uitgooienquote:
Geen idee hoe dat ook weer gingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet gedaan. Mogen er dan meer dan 1 dat geld aannemen?
Toen waren er nog duo's.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die het zijn vergeten. 3 keer hebben er 4 op gestaan en 1 naar huis. Niets is officieel, het is allemaal speculeren over vanavond. Het is gewoon ouderwets afwachten.
[ link | afbeelding ]
Dat waren toen duo's. Die werden samen genomineerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja lijkt mij ook. Het zijn nu al dooie beelden en ze weten nu al niet hoe ze ze bezig moeten houden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:03 schreef Polleke1234 het volgende:
Lijkt me dat er maar een uitgaat anders wordt het nu al veel te stil in het huis.
Omdat er bij drie wel een heel voorspelbare bank zou zijn,nu kwam Glenn er als verrassing bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toen waren er nog duo's.
Nu moesten ze er ineens 4 nomineren. Dat is afwijkend.
Vorige week hebben Ty gesafed. Waarom dan ook geen 4?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Danny: "Is er nog iets vuil?"
Karen: "Nee"
Ashley: "Ja Karen"
Karen: "Ja das waar!"
Zoveel tijd is er in de liveshow eigenlijk niet om daar nog een heel spektakel van te maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien iemand geld bieden vanavond
wat is deze voor een vaag gesprekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11: 50 - Stream 1 - Aan de afwas met Karen, Danny en Ashley
Danny: "Heeft <?> dat verteld aan u? Nooit verwacht"
Karen: "Ik ook niet, nee"
Ashley: "Maar ik moet wel zeggen ik vind dat wel een beetje gek. Aan de ene kant steunt ie hem door dik en dun en aan de andere kant naait ie hem gewoon indirect, en dat vind ik wel een beetje..."
Danny: "een beetje gevaarlijk"
Karen: "Nee ik denk eigenlijk gewoon dat dat gekomen is omdat 'em ook ziet dat ie alles met haar doet en niet meer met hem"
Ashley: "Ja nee, maar dat doe je niet, als je loyaal bent aan elkaar"
Karen: "Nee, maar hij is ook niet loyaal meer aan Jimmy dan he?"
Ashley: Nee, maar ondertussen loopt ie daar nog wel achteraan snap je, en dan moet je ook gewoon je mond houden, ik vind dat gewoon niet netjes."
Ashley: "Dan zou ik namelijk eerder denken zeg je dat uit onzekerheid of, snap je?"
Karen: "Kun je er eigenlijk mee babbelen of niet?"
Ashley: "Ja, hij komt niet af, dus eh.. dan ja wat moet ik dan. Ik ga niet vragen wat er is, daar moet iemand zelf mee komen"
Danny: "En wat zei 'em dan, dat je moest oppassen voor Tom?"
Karen: "Ja nee dat het nu duidelijk is waar dat Tom mee bezig is en dat ik de volgende ben <onverstaanbaar>"
Danny: "Ey, allez"
Karen: "Omdat ik een Belg ben he, dat hij dan de enige Belg is dat over blijft"
Danny: "Ik hoop voor hem dat dat niet tegen hem gaat werken allemaal"
Karen: "Ah de kijkers zien dat thuis toch ook"
Danny: "Ja tuurlijk dat die dat zien"
Ashley: "Het zou lachen zijn als nu alle Belgen blijven"
Danny: "Ja dat zou pas lachen zijn"
Karen: "Dan gier ik het uit, dan is z'n plannetje weer mislukt"
Dan moet ik de streams niet aanzettenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:12 schreef Luna68 het volgende:
Twee streams pingpong
Er zijn toch meer bewoners in huis?
Ik zie door het raampje een paar benen en een stofzuiger. Zelfs dat is interessanter dan dat pingpongenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:12 schreef Luna68 het volgende:
Twee streams pingpong
Er zijn toch meer bewoners in huis?
Gluurder😉quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie door het raampje een paar benen en een stofzuiger. Zelfs dat is interessanter dan dat pingpongen
vaag verhaal over wie moet dit gaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Maar ik moet wel zeggen ik vind dat wel een beetje gek. Aan de ene kant steunt ie hem door dik en dun en aan de andere kant naait ie hem gewoon indirect, en dat vind ik wel een beetje..."
Karen: "Nee ik denk eigenlijk gewoon dat dat gekomen is omdat 'em ook ziet dat ie alles met haar doet en niet meer met hem"
Ashley: Nee, maar ondertussen loopt ie daar nog wel achteraan snap je, en dan moet je ook gewoon je mond houden, ik vind dat gewoon niet netjes."
Ashley: "Dan zou ik namelijk eerder denken zeg je dat uit onzekerheid of, snap je?"
Ashley: "Ja, hij komt niet af, dus eh.. dan ja wat moet ik dan. Ik ga niet vragen wat er is, daar moet iemand zelf mee komen"
Karen: "Ja nee dat het nu duidelijk is waar dat Tom mee bezig is en dat ik de volgende ben <onverstaanbaar>"
oh jij ook al, ik vraag ook netquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is deze voor een vaag gesprek
zal over Tom gaan
volgens mij over een gesprek wat Ka met Jimmy heeft gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
vaag verhaal over wie moet dit gaan?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
vaag verhaal over wie moet dit gaan?
Ja, dat Jimmy Karen zou hebben gewaarschuwd voor Tom. Zij zou het volgende doelwit zijn van Tom en ze vinden het raar dat Jimmy dat dan aan Karen zou hebben verteld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij over een gesprek wat Ka met Jimmy heeft gehad
waar Ka dan weer haar eigen sausje overgooit
als ik het goede gesprek in gedachten heb is dat ook niet zo gezegdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat Jimmy Karen zou hebben gewaarschuwd voor Tom. Zij zou het volgende doelwit zijn van Tom en ze vinden het raar dat Jimmy dat dan aan Karen zou hebben verteld.
Zie je dus toch over Tom.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee verder, heb dat gesprek van Jimmy en Karen niet gezien, zet de stream aan, en ze wisselde het beeld kort daarna van pingpong naar dat afwas-gesprek in de keukenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het goede gesprek in gedachten heb is dat ook niet zo gezegd
maar voila
tis Ka
Tja .. Toen ie wel de hele dag met Karen op trok was dát het probleem weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zie je dus toch over Tom.
En dat hij niet de hele dag met Jimmy is vind Karen dus raar , maar zal wel komen omdat Karen aan een elastiekje vastzit aan Ash.
En Karen denkt dus dat het Tom z'n plan is om de belgen eruit te krijgen , maar dat is niet waar, hij wil ash eruit, net zoals de anderen die op haar gestemd hebben.
Als..... in dat geval Danny zou drukken, staat Ashley onderaan!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
Ik zit de streams te kijken en heb nu al 3x het nu te winnen bedrag duidelijk in beeld gezien. Zou me niks verbazen als ze alle 4 naar de gameroom geroepen worden en er 1 weg kan voor geld. Dat er dus een rode knop staat
Toch wel waarde was dacht ik 5000 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen een huls. Niet de camera.
Polls zeggen niets. Gaat om de stemmers die echt stemmen op de website van RTL en GoPlayquote:
Hij gebaarde iets naar Karenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
Wat zei Tom? In ieder geval iets wat niet mocht, hij kreeg een zendercheck
Dat het over 2 weken gedaan is. Althans dat begreep ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
En stream wissel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
En dan nu oortjes in en boodschappen doen Jimmy en ascly kletsen
Hand op microfoon "Binnen 14 dagen...."quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas we gaan naar buiten waar Glen en Danny gaan wandelenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
En dan nu oortjes in en boodschappen doen Jimmy en ascly kletsen
Hoogverraad!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:37 schreef Tascha071 het volgende:
Neeeeee ze draaien het gesprek gewoon weg!!!!
waarom de laatste 2x ja en dan tom hoogverraad noemt terwijl ze hetzelfde doetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:39 schreef mazaru het volgende:
Moet ze uitleggen waarom ze op hem heeft gestemd??
tom zat tot aan vorige week ook bij dat groepjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft met Tom al weken hetzelfde groepje![]()
Grappig dat Tom dat heel anders ziet![]()
Je hád samen fans Ash... hád...
Dat is wat anders dan niet stemmen zoals je suggereerdequote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:52 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het zit daar vol met gluiperds.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij is niet eerlijk nu vind ik! hij zou het wel even zeggen dat ze net zo hypocriet was als tom maar dat zegt hij niet
Tom heeft nooit "bij een groepje" gezeten naar mijn gevoel. Die kon van links naar rechts. Dan in de toonzaal, dan alleen met karen, dan met Alice. Tom was ook een soort Zwitserland maar dan met open grenzen..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tom zat tot aan vorige week ook bij dat groepje
ik snap dat, ik zou dat ook zo doen in dit spelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Dit wordt dus weer een slap gesprek worden waar ze allebei lopen te mutsen zonder dingen te benoemen
Jimmy snap het nu al beterquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Dit wordt dus weer een slap gesprek worden waar ze allebei lopen te mutsen zonder dingen te benoemen
Ja, en dan uit elkaar gaan met een knuffeltje en 'daaag schaaaat!' om vervolgens bij anderen weer gal te spuwenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb op Ashley gestemd bij Salarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik vul hem ook altijd bij Salar in en nu bewust verkeerd gestemd dus.
Niet als er al gestemd is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
Ik zit de streams te kijken en heb nu al 3x het nu te winnen bedrag duidelijk in beeld gezien. Zou me niks verbazen als ze alle 4 naar de gameroom geroepen worden en er 1 weg kan voor geld. Dat er dus een rode knop staat
De complete camera. Hij heeft het mechanisme, de eigenlijke camera, niet gekregen. Heeft hij zelf verteld toen op insta.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch wel waarde was dacht ik 5000 euro
Muts af rode neus opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef danilel het volgende:
ach ashley heeft haar generaal muts afgezet toen ze op jimmy stemde want ze vond het echt niet leuk om te doen
ja he.............quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
Ah, bij 3 man haar muts op en bij het noemen van Jim afgedaan..
Dat scheelt enorm!Nu snappen we het!
![]()
![]()
Ik irriteer mij nu al vreselijk aan Karen. Randy is ook een gewillig slachtoffer en Jimmy doet ook voldoende stof opwaaien. Tom maakt ook soms rare sprongen. Kom maar opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Karen het volgende object wordt
Nou raar hé, als je dichter bij de finale komt dat het spel veranderd van mensenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
Mensen zijn drastisch veranderd de laatste week zegt Ash, dat kunnen dus alleen maar Tom en Alice zijn.
Nee maar het heeft ook geen zin , vanavond gaat er veel veranderen en beter normaal afsluitenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:48 schreef danilel het volgende:
ze zijn beiden niet eerlijk naar elkaar in dit gesprek
Heeft ze ook echt gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef danilel het volgende:
ach ashley heeft haar generaal muts afgezet toen ze op jimmy stemde want ze vond het echt niet leuk om te doen
Show de tapes van hoe ze van de week Jimmy heeft zwart lopen maken bij haar soldaatjes zodat die Jimmy zouden nomineren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:44 schreef mazaru het volgende:
Goed zo Ashley! Recht op de man af vragen. Niet dat je een eerlijk antwoord gaat krijgen, maar dan ligt het niet bij haar in ieder geval.
Dan heeft nixke in eerste instantie gelogen tegen mijn vriend. So wath...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet als er al gestemd is.
[..]
De complete camera. Hij heeft het mechanisme, de eigenlijke camera, niet gekregen. Heeft hij zelf verteld toen op insta.
Ja maar ze was wel oprechtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Show de tpes van hoe ze van de week Jimmy heeft zwart lopen maken bij haar soldaatjes zodat die Jimmy zouden nomineren.
'It takes one to know one' komt in me op..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:50 schreef Ireth het volgende:
Mensen willen Ash in een slecht daglicht zetten![]()
Alsof dat nodig is
Sabo was geen haar beterquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:52 schreef marky het volgende:
Deze dame is zo geslepen het is gewoon eng. Ze heeft met ieder die ze gebruiken wil een persoonlijk gesprekje gevoerd en gebruikt het uiteindelijk tegen die mensen. Sabeau had gelijk.
Whoo...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Op de dag dat rtl4 "make up your mind" programmeert tegenover de liveshow, krijgt Jim de koffer van Heisa...
Puur toeval of??
Heej, ik begon je net aardig te vinden, kom je ineens met zulke enge uitsprakenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:52 schreef marky het volgende:
Deze dame is zo geslepen het is gewoon eng. Ze heeft met ieder die ze gebruiken wil een persoonlijk gesprekje gevoerd en gebruikt het uiteindelijk tegen die mensen. Sabeau had gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan heeft nixke in eerste instantie gelogen tegen mijn vriend. So wath...
Ik kan niet alles nog onthouden als ik aan posten benquote:
Verbaasd me totaal niet...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:58 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een galbak die Jimmy zeg ,Tom heeft nog nooit iets negatiefs over Jimmy gezegd en Jimmy doet dat nu weer en heeft dat ook al gedaan. Je zal maar zo'n vriend hebben.
Ash die heel goed kan manipuleren krijgt de negatieve woorden wel weer uit hem.
Ipv dat Jimmy Tom verdedigt zoals Tom bij hem zou doen, spuit hij z'n gal over Tom weer uit naar Ash. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILER: cap uit de uitzendingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Echt hoor nog steeds het queen gedrag......quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Ik had je er graag bij gehad he al die weken, maar je wilde niet"![]()
Walgelijk wijf, wie denkt ze dat ze is. pardon voor mijn taalgebruik
de generaal he. iedereen moet luisteren naar haarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Ik had je er graag bij gehad he al die weken, maar je wilde niet"![]()
Walgelijk wijf, wie denkt ze dat ze is. pardon voor mijn taalgebruik
ze denkt nog steeds dat ze het hele spel kan regisserenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt hoor nog steeds het queen gedrag......
Je hebt nog meer keuze dan alleen deze 2 hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:00 schreef Roxiebb het volgende:
Wat ben ik blij dat nu ik dit gesprek tussen A en J heb gehoord dat mijn stemmen naar Ashley gaan en niet naar Jimmy.
En toch ga ik voor jimmy stemmen want zo graag wil ik de plofkip eruit hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:58 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een galbak die Jimmy zeg ,Tom heeft nog nooit iets negatiefs over Jimmy gezegd en Jimmy doet dat nu weer en heeft dat ook al gedaan. Je zal maar zo'n vriend hebben.
Ash die heel goed kan manipuleren krijgt de negatieve woorden wel weer uit hem.
Ipv dat Jimmy Tom verdedigt zoals Tom bij hem zou doen, spuit hij z'n gal over Tom weer uit naar Ash. Bah.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kwats, toen ze van de week met Glenn, Karen en Danny in die kamer zat zei ze dat ze voor 'die 2 en Jimmy' zou gaan. Alice zou haar eventuele 4e keus zijn
Deel van dat gesprek was gisteren in de uitzending..Ja maar als je naar vaak genoeg wat roept dan ga je het wss ook zelf nog geloven..ash iig welSPOILER: cap uit de uitzendingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het gaat tussen deze twee als er meer dan 1 uitgaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt nog meer keuze dan alleen deze 2 hoor
Fantastisch héquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:02 schreef danilel het volgende:
de generaal; "ik heb het allemaal uitgerekend" het meesterbrein
Boeit het, zolang Ashley er maar uit gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
maar de finale was toch 13 april ofzo? Nu hebben ze net te horen gekregen dat het nog 2 weken duurt lijkt het?
Was die 13 april geen officiële aankondiging?
Da t suggereerde ik niet hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan niet stemmen zoals je suggereerde
Waarom nou? Iemand mag toch een mening hebben zonder persoonlijk aangevallen te worden?quote:
Ja is gewoon 13 april was idd officiële bekendmakingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
maar de finale was toch 13 april ofzo? Nu hebben ze net te horen gekregen dat het nog 2 weken duurt lijkt het?
Was die 13 april geen officiële aankondiging?
Bedoel je die saaie Belgen ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt nog meer keuze dan alleen deze 2 hoor
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.......ik bedoel dat Saboo het zelfde is als Ashley.....heb het echt niet over een streamer hier. Lees maar even terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom nou? Iemand mag toch een mening hebben zonder persoonlijk aangevallen te worden?
Dat was ook niet tegen jou. Jouw post ging over BB'ersquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.......ik bedoel dat Saboo het zelfde is als Ashley.....heb het echt niet over een streamer hier. Lees maar even terug.
Omdat er verder geen keus was misschien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook echt gedaan![]()
BB vroeg haar waarom ze haar muts had opgezet. Ze antwoorden dat ze het goed wilde doen omdat het misschien haar laatste keer was. Bij Jimmy heeft ze hem inderdaad afgezet toen ze naam noemde omdat ze het niet leuk viind een stem op hem te zetten. Dan vraag ik mij af waarom stem je dan op hem
Hoezo persoonlijk? Sabeau herkende het bij Ashley omdat ze zelf ook zo was. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom nou? Iemand mag toch een mening hebben zonder persoonlijk aangevallen te worden?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo persoonlijk? Sabeau herkende het bij Ashley omdat ze zelf ook zo was. Dat is wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |