Nou raar hé, als je dichter bij de finale komt dat het spel veranderd van mensenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
Mensen zijn drastisch veranderd de laatste week zegt Ash, dat kunnen dus alleen maar Tom en Alice zijn.
Nee maar het heeft ook geen zin , vanavond gaat er veel veranderen en beter normaal afsluitenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:48 schreef danilel het volgende:
ze zijn beiden niet eerlijk naar elkaar in dit gesprek
Heeft ze ook echt gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef danilel het volgende:
ach ashley heeft haar generaal muts afgezet toen ze op jimmy stemde want ze vond het echt niet leuk om te doen
Show de tapes van hoe ze van de week Jimmy heeft zwart lopen maken bij haar soldaatjes zodat die Jimmy zouden nomineren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:44 schreef mazaru het volgende:
Goed zo Ashley! Recht op de man af vragen. Niet dat je een eerlijk antwoord gaat krijgen, maar dan ligt het niet bij haar in ieder geval.
Dan heeft nixke in eerste instantie gelogen tegen mijn vriend. So wath...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet als er al gestemd is.
[..]
De complete camera. Hij heeft het mechanisme, de eigenlijke camera, niet gekregen. Heeft hij zelf verteld toen op insta.
Ja maar ze was wel oprechtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Show de tpes van hoe ze van de week Jimmy heeft zwart lopen maken bij haar soldaatjes zodat die Jimmy zouden nomineren.
'It takes one to know one' komt in me op..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:50 schreef Ireth het volgende:
Mensen willen Ash in een slecht daglicht zetten![]()
Alsof dat nodig is
Sabo was geen haar beterquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:52 schreef marky het volgende:
Deze dame is zo geslepen het is gewoon eng. Ze heeft met ieder die ze gebruiken wil een persoonlijk gesprekje gevoerd en gebruikt het uiteindelijk tegen die mensen. Sabeau had gelijk.
Whoo...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Op de dag dat rtl4 "make up your mind" programmeert tegenover de liveshow, krijgt Jim de koffer van Heisa...
Puur toeval of??
Heej, ik begon je net aardig te vinden, kom je ineens met zulke enge uitsprakenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:52 schreef marky het volgende:
Deze dame is zo geslepen het is gewoon eng. Ze heeft met ieder die ze gebruiken wil een persoonlijk gesprekje gevoerd en gebruikt het uiteindelijk tegen die mensen. Sabeau had gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan heeft nixke in eerste instantie gelogen tegen mijn vriend. So wath...
Ik kan niet alles nog onthouden als ik aan posten benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |