ik snap dat, ik zou dat ook zo doen in dit spelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Dit wordt dus weer een slap gesprek worden waar ze allebei lopen te mutsen zonder dingen te benoemen
Jimmy snap het nu al beterquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Dit wordt dus weer een slap gesprek worden waar ze allebei lopen te mutsen zonder dingen te benoemen
Ja, en dan uit elkaar gaan met een knuffeltje en 'daaag schaaaat!' om vervolgens bij anderen weer gal te spuwenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb op Ashley gestemd bij Salarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik vul hem ook altijd bij Salar in en nu bewust verkeerd gestemd dus.
Niet als er al gestemd is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
Ik zit de streams te kijken en heb nu al 3x het nu te winnen bedrag duidelijk in beeld gezien. Zou me niks verbazen als ze alle 4 naar de gameroom geroepen worden en er 1 weg kan voor geld. Dat er dus een rode knop staat
De complete camera. Hij heeft het mechanisme, de eigenlijke camera, niet gekregen. Heeft hij zelf verteld toen op insta.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch wel waarde was dacht ik 5000 euro
Muts af rode neus opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef danilel het volgende:
ach ashley heeft haar generaal muts afgezet toen ze op jimmy stemde want ze vond het echt niet leuk om te doen
ja he.............quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
Ah, bij 3 man haar muts op en bij het noemen van Jim afgedaan..
Dat scheelt enorm!Nu snappen we het!
![]()
![]()
Ik irriteer mij nu al vreselijk aan Karen. Randy is ook een gewillig slachtoffer en Jimmy doet ook voldoende stof opwaaien. Tom maakt ook soms rare sprongen. Kom maar opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Karen het volgende object wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |