Verbaasd me totaal niet...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:58 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een galbak die Jimmy zeg ,Tom heeft nog nooit iets negatiefs over Jimmy gezegd en Jimmy doet dat nu weer en heeft dat ook al gedaan. Je zal maar zo'n vriend hebben.
Ash die heel goed kan manipuleren krijgt de negatieve woorden wel weer uit hem.
Ipv dat Jimmy Tom verdedigt zoals Tom bij hem zou doen, spuit hij z'n gal over Tom weer uit naar Ash. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILER: cap uit de uitzendingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Echt hoor nog steeds het queen gedrag......quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Ik had je er graag bij gehad he al die weken, maar je wilde niet"![]()
Walgelijk wijf, wie denkt ze dat ze is. pardon voor mijn taalgebruik
de generaal he. iedereen moet luisteren naar haarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Ik had je er graag bij gehad he al die weken, maar je wilde niet"![]()
Walgelijk wijf, wie denkt ze dat ze is. pardon voor mijn taalgebruik
ze denkt nog steeds dat ze het hele spel kan regisserenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt hoor nog steeds het queen gedrag......
Je hebt nog meer keuze dan alleen deze 2 hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:00 schreef Roxiebb het volgende:
Wat ben ik blij dat nu ik dit gesprek tussen A en J heb gehoord dat mijn stemmen naar Ashley gaan en niet naar Jimmy.
En toch ga ik voor jimmy stemmen want zo graag wil ik de plofkip eruit hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:58 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een galbak die Jimmy zeg ,Tom heeft nog nooit iets negatiefs over Jimmy gezegd en Jimmy doet dat nu weer en heeft dat ook al gedaan. Je zal maar zo'n vriend hebben.
Ash die heel goed kan manipuleren krijgt de negatieve woorden wel weer uit hem.
Ipv dat Jimmy Tom verdedigt zoals Tom bij hem zou doen, spuit hij z'n gal over Tom weer uit naar Ash. Bah.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kwats, toen ze van de week met Glenn, Karen en Danny in die kamer zat zei ze dat ze voor 'die 2 en Jimmy' zou gaan. Alice zou haar eventuele 4e keus zijn
Deel van dat gesprek was gisteren in de uitzending..Ja maar als je naar vaak genoeg wat roept dan ga je het wss ook zelf nog geloven..ash iig welSPOILER: cap uit de uitzendingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het gaat tussen deze twee als er meer dan 1 uitgaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt nog meer keuze dan alleen deze 2 hoor
Fantastisch héquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:02 schreef danilel het volgende:
de generaal; "ik heb het allemaal uitgerekend" het meesterbrein
Boeit het, zolang Ashley er maar uit gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
maar de finale was toch 13 april ofzo? Nu hebben ze net te horen gekregen dat het nog 2 weken duurt lijkt het?
Was die 13 april geen officiële aankondiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |