Da t suggereerde ik niet hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan niet stemmen zoals je suggereerde
Waarom nou? Iemand mag toch een mening hebben zonder persoonlijk aangevallen te worden?quote:
Ja is gewoon 13 april was idd officiële bekendmakingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
maar de finale was toch 13 april ofzo? Nu hebben ze net te horen gekregen dat het nog 2 weken duurt lijkt het?
Was die 13 april geen officiële aankondiging?
Bedoel je die saaie Belgen ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt nog meer keuze dan alleen deze 2 hoor
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.......ik bedoel dat Saboo het zelfde is als Ashley.....heb het echt niet over een streamer hier. Lees maar even terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom nou? Iemand mag toch een mening hebben zonder persoonlijk aangevallen te worden?
Dat was ook niet tegen jou. Jouw post ging over BB'ersquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.......ik bedoel dat Saboo het zelfde is als Ashley.....heb het echt niet over een streamer hier. Lees maar even terug.
Omdat er verder geen keus was misschien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook echt gedaan![]()
BB vroeg haar waarom ze haar muts had opgezet. Ze antwoorden dat ze het goed wilde doen omdat het misschien haar laatste keer was. Bij Jimmy heeft ze hem inderdaad afgezet toen ze naam noemde omdat ze het niet leuk viind een stem op hem te zetten. Dan vraag ik mij af waarom stem je dan op hem
Hoezo persoonlijk? Sabeau herkende het bij Ashley omdat ze zelf ook zo was. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom nou? Iemand mag toch een mening hebben zonder persoonlijk aangevallen te worden?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo persoonlijk? Sabeau herkende het bij Ashley omdat ze zelf ook zo was. Dat is wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |