Dan moet ik de streams niet aanzettenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:12 schreef Luna68 het volgende:
Twee streams pingpong
Er zijn toch meer bewoners in huis?
Ik zie door het raampje een paar benen en een stofzuiger. Zelfs dat is interessanter dan dat pingpongenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:12 schreef Luna68 het volgende:
Twee streams pingpong
Er zijn toch meer bewoners in huis?
Gluurder😉quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie door het raampje een paar benen en een stofzuiger. Zelfs dat is interessanter dan dat pingpongen
vaag verhaal over wie moet dit gaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11: 50 - Stream 1 - Aan de afwas met Karen, Danny en Ashley
Danny: "Heeft <?> dat verteld aan u? Nooit verwacht"
Karen: "Ik ook niet, nee"
Ashley: "Maar ik moet wel zeggen ik vind dat wel een beetje gek. Aan de ene kant steunt ie hem door dik en dun en aan de andere kant naait ie hem gewoon indirect, en dat vind ik wel een beetje..."
Danny: "een beetje gevaarlijk"
Karen: "Nee ik denk eigenlijk gewoon dat dat gekomen is omdat 'em ook ziet dat ie alles met haar doet en niet meer met hem"
Ashley: "Ja nee, maar dat doe je niet, als je loyaal bent aan elkaar"
Karen: "Nee, maar hij is ook niet loyaal meer aan Jimmy dan he?"
Ashley: Nee, maar ondertussen loopt ie daar nog wel achteraan snap je, en dan moet je ook gewoon je mond houden, ik vind dat gewoon niet netjes."
Ashley: "Dan zou ik namelijk eerder denken zeg je dat uit onzekerheid of, snap je?"
Karen: "Kun je er eigenlijk mee babbelen of niet?"
Ashley: "Ja, hij komt niet af, dus eh.. dan ja wat moet ik dan. Ik ga niet vragen wat er is, daar moet iemand zelf mee komen"
Danny: "En wat zei 'em dan, dat je moest oppassen voor Tom?"
Karen: "Ja nee dat het nu duidelijk is waar dat Tom mee bezig is en dat ik de volgende ben <onverstaanbaar>"
Danny: "Ey, allez"
Karen: "Omdat ik een Belg ben he, dat hij dan de enige Belg is dat over blijft"
Danny: "Ik hoop voor hem dat dat niet tegen hem gaat werken allemaal"
Karen: "Ah de kijkers zien dat thuis toch ook"
Danny: "Ja tuurlijk dat die dat zien"
Ashley: "Het zou lachen zijn als nu alle Belgen blijven"
Danny: "Ja dat zou pas lachen zijn"
Karen: "Dan gier ik het uit, dan is z'n plannetje weer mislukt"
oh jij ook al, ik vraag ook netquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is deze voor een vaag gesprek
zal over Tom gaan
volgens mij over een gesprek wat Ka met Jimmy heeft gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
vaag verhaal over wie moet dit gaan?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
vaag verhaal over wie moet dit gaan?
Ja, dat Jimmy Karen zou hebben gewaarschuwd voor Tom. Zij zou het volgende doelwit zijn van Tom en ze vinden het raar dat Jimmy dat dan aan Karen zou hebben verteld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij over een gesprek wat Ka met Jimmy heeft gehad
waar Ka dan weer haar eigen sausje overgooit
als ik het goede gesprek in gedachten heb is dat ook niet zo gezegdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat Jimmy Karen zou hebben gewaarschuwd voor Tom. Zij zou het volgende doelwit zijn van Tom en ze vinden het raar dat Jimmy dat dan aan Karen zou hebben verteld.
Zie je dus toch over Tom.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11: 50 - Stream 1 - Aan de afwas met Karen, Danny en Ashley
Danny: "Heeft <?> dat verteld aan u? Nooit verwacht"
Karen: "Ik ook niet, nee"
Ashley: "Maar ik moet wel zeggen ik vind dat wel een beetje gek. Aan de ene kant steunt ie hem door dik en dun en aan de andere kant naait ie hem gewoon indirect, en dat vind ik wel een beetje..."
Danny: "een beetje gevaarlijk"
Karen: "Nee ik denk eigenlijk gewoon dat dat gekomen is omdat 'em ook ziet dat ie alles met haar doet en niet meer met hem"
Ashley: "Ja nee, maar dat doe je niet, als je loyaal bent aan elkaar"
Karen: "Nee, maar hij is ook niet loyaal meer aan Jimmy dan he?"
Ashley: Nee, maar ondertussen loopt ie daar nog wel achteraan snap je, en dan moet je ook gewoon je mond houden, ik vind dat gewoon niet netjes."
Ashley: "Dan zou ik namelijk eerder denken zeg je dat uit onzekerheid of, snap je?"
Karen: "Kun je er eigenlijk mee babbelen of niet?"
Ashley: "Ja, hij komt niet af, dus eh.. dan ja wat moet ik dan. Ik ga niet vragen wat er is, daar moet iemand zelf mee komen"
Danny: "En wat zei 'em dan, dat je moest oppassen voor Tom?"
Karen: "Ja nee dat het nu duidelijk is waar dat Tom mee bezig is en dat ik de volgende ben <onverstaanbaar>"
Danny: "Ey, allez"
Karen: "Omdat ik een Belg ben he, dat hij dan de enige Belg is dat over blijft"
Danny: "Ik hoop voor hem dat dat niet tegen hem gaat werken allemaal"
Karen: "Ah de kijkers zien dat thuis toch ook"
Danny: "Ja tuurlijk dat die dat zien"
Ashley: "Het zou lachen zijn als nu alle Belgen blijven"
Danny: "Ja dat zou pas lachen zijn"
Karen: "Dan gier ik het uit, dan is z'n plannetje weer mislukt"
Geen idee verder, heb dat gesprek van Jimmy en Karen niet gezien, zet de stream aan, en ze wisselde het beeld kort daarna van pingpong naar dat afwas-gesprek in de keukenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het goede gesprek in gedachten heb is dat ook niet zo gezegd
maar voila
tis Ka
Tja .. Toen ie wel de hele dag met Karen op trok was dát het probleem weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zie je dus toch over Tom.
En dat hij niet de hele dag met Jimmy is vind Karen dus raar , maar zal wel komen omdat Karen aan een elastiekje vastzit aan Ash.
En Karen denkt dus dat het Tom z'n plan is om de belgen eruit te krijgen , maar dat is niet waar, hij wil ash eruit, net zoals de anderen die op haar gestemd hebben.
Als..... in dat geval Danny zou drukken, staat Ashley onderaan!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
Ik zit de streams te kijken en heb nu al 3x het nu te winnen bedrag duidelijk in beeld gezien. Zou me niks verbazen als ze alle 4 naar de gameroom geroepen worden en er 1 weg kan voor geld. Dat er dus een rode knop staat
Toch wel waarde was dacht ik 5000 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen een huls. Niet de camera.
Polls zeggen niets. Gaat om de stemmers die echt stemmen op de website van RTL en GoPlayquote:
Hij gebaarde iets naar Karenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
Wat zei Tom? In ieder geval iets wat niet mocht, hij kreeg een zendercheck
Dat het over 2 weken gedaan is. Althans dat begreep ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
En stream wissel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
En dan nu oortjes in en boodschappen doen Jimmy en ascly kletsen
Hand op microfoon "Binnen 14 dagen...."quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas we gaan naar buiten waar Glen en Danny gaan wandelenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
En dan nu oortjes in en boodschappen doen Jimmy en ascly kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |