dan post maar eens door!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Oeh @:kissingbird komt wel heel dichtbij.
Even doorposten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag in weer en wind en hagel geoefend, morgen een wedstrijd rijden
Mijn mini Max
Pak die car van @ruudpuntenel toch eens, dat gaat pas vooruit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mag hij de wedstrijd niet mee rijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pak die car van @:Ruudpuntenel toch eens, dat gaat pas vooruit !
Mijn mini Max
Wie is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Mijn kleinzoon, die toevallig ook Max heetquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon, die toevallig ook Max heet
Hij rijdt wedstrijden in NXP Dutch open in de klasse2 takt
Ja die kon alleen meer, met een pa met geld. Dit is bijna niet te betalen deze sportquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NiceDie andere Max is zo ook begonnen
Als ie gaat uitblinken komen de sponsoren. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kon alleen meer, met een pa met geld. Dit is bijna niet te betalen deze sport
How leuk ! Nice om te lezen hier want ik ben autorace freak !!! Binnen en buitenland !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon, die toevallig ook Max heet
Hij rijdt wedstrijden in NXP Dutch open in de klasse2 takt
Idd.!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NiceDie andere Max is zo ook begonnen
Mijn mini Max
Wordt nog ne grote !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig om een sponsor te vinden. Heeft zich wel iemand aangemeld die hem wil trainen. Maar opofff dat was een heel kosten plaatjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ie gaat uitblinken komen de sponsoren. Je weet maar nooit
Moet er van tussen want morgen vroeg opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig om een sponsor te vinden. Heeft zich wel iemand aangemeld die hem wil trainen. Maar opofff dat was een heel kosten plaatje
Wie nu nog mee naar Portugal of Madeira wil verhuizen, moet zich nu melden, dan kan ik een container huren om mee te gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:26 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel zegt tegen je; schuif een bil op, dan kan ik er naast""
Doe ik. Thnx. Ik lig all-in bed nog eventjes kijken en dan ook naar dromenland.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet er van tussen want morgen vroeg op. Wens hem veel succes morgen
![]()
Welke F1 morgen ? Volg het langs de zijlijn. Meer met rally bezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. het is inderdaad mooi geweest .. morgenvroeg eerst F1 kijken en dan met zoon op pad voor z'n hiphop wedstrijd ... gruwelijk vroeg ook
GP van Australië, start 5:00quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke F1 morgen ? Volg het langs de zijlijn. Meer met rally bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |