Je uhm keek het zelf ook veel?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel grappig
[..]
Het was en is misschien nog wel steeds de meest bekeken video op youtube.
Tik Tak Tammo komt bij mij uit Groningen weg he, dit is zn laatste hit, ik ging stukquote:
Ga ik even checken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tik Tak Tammo komt bij mij uit Groningen weg he, dit is zn laatste hit, ik ging stuk
Ik kom zojuist tot de ontdekking dat het fucking videoland logo in het scherm van mijn telefoon is ingebrand!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ouwe Samsung telefoon naast me op de leuning van de bank...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom zojuist tot de ontdekking dat het fucking videoland logo in het scherm van mijn telefoon is ingebrand!![]()
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..Kan inderdaad gebeuren.. hoe lang heb je de streams aan op de telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
[..]
Ik kom zojuist tot de ontdekking dat het fucking videoland logo in het scherm van mijn telefoon is ingebrand!![]()
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..ohhhhh jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Paar uur per dagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan inderdaad gebeuren.. hoe lang heb je de streams aan op de telefoon?
24/7 Ireth kennende.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan inderdaad gebeuren.. hoe lang heb je de streams aan op de telefoon?
[..]
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf maar eens te beweren dat je geen videoland kijkt, haha!
'Vroegah' was zoiets in sommige gevallen te verhelpen door een tijdlang een screensaver (of iets waardoor verschillende kleuren over het ingebrande stuk gaan) te laten lopen, kon wel echt lang duren. Geen idee of dat voor telefoonschermen ook werkt eigenlijk.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja je gaat er niet snel vanuit dat het kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paar uur per dag![]()
Nou is dit gelukkig een oude reserve back-up toestelletje. Maar schrok wel ff
[..]
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..O dat is raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Ff iets wits opgezocht waardoor het het duidelijkste te zien is..Wist niet dat dit kan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps ! Klinkt niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
Henk is vanmiddag gebeld door de arts. Hij heeft toch een stil hartinfarct gehad. Dat verklaard ook dat hij nu zo moe is.
Is al de tweede keer. Vind het wel eng worden.quote:
Wauw. Dat is veel. Hoe komt dat?quote:
Had snel even in de krant gelezen. Erg hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |