ze hoeven niet na buiten toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, en als ik het niet leuk vind kijk ik gewoon niet.
Vraag mij af hoe het buiten gaan als het gaat regenen of waaien
maar dit was toch niet met die hele muur door het huis of wel ook dat ze ook roze en blauwe overalls aankregenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een competitie tussen de dames en de heren.
Team geel (de vrouwen), jullie kunnen direct jullie koffers uitpakken. Je kunt blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis.
Team groen (heren), jammer. Jullie hebben de strijd verloren. En daarom heb ik minder goed nieuws voor je. Al deze luxe zul je moeten missen. U betrekt een deel van de woning met veel minder luxe. De speelkamer, de bijkeuken en de slaapkamer.
[ afbeelding ]
Grappig dat je dat zegt, want zo vraag ik me al een tijdje af hoe het zit met de apparatuur waar ze op sporten elke dag. Toevallig zie ik nu geen apparatuur in beeld, maar die crosstrainer, hometrainer etc staan toch in de buitenlucht? Ik geloof niet dat die waterdicht zijn dus ik vond vanaf het begin de keuze om die in een buitenruimte te zetten al dubieus, maar misschien vergis ik me?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, en als ik het niet leuk vind kijk ik gewoon niet.
Vraag mij af hoe het buiten gaan als het gaat regenen of waaien
Dat was het seizoen van Dimi en Veraquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar dit was toch niet met die hele muur door het huis of wel ook dat ze ook roze en blauwe overalls aankregen
Zou dat fijn zijn bij orale sex?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het kinschaap van Randy wordt getrimd
Inderdaad. Een schaap onder zijn kin geen probleem, maar een spinnetje op de grond, gilt die Amsterdam bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het kinschaap van Randy wordt getrimd
Ja ik zei net al dat ze nu minder tijd hebben voor een langere baan. Maar ze denken dat ze maar 4u nodig hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben geen 'haast' om de domino baan te gaan bouwen, terwijl er morgen zeker 4 niet mee kunnen doen, die hebben het 'druk' met koffers inpakken en mooi maken voor de live.
Je hoorde net Alice die aan het sporten was al zeggen, nee he het regentquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want zo vraag ik me al een tijdje af hoe het zit met de apparatuur waar ze op sporten elke dag. Toevallig zie ik nu geen apparatuur in beeld, maar die crosstrainer, hometrainer etc staan toch in de buitenlucht? Ik geloof niet dat die waterdicht zijn dus ik vond vanaf het begin de keuze om die in een buitenruimte te zetten al dubieus, maar misschien vergis ik me?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks komen ze in colonne![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af van Tom zijn tongpiercing
Mooi zo eerste de Queen uiteraard. Moet dat vliegtuigje eerst terug naar de basis om de sleep voor die Alice er aan te hangen. Lekker duur ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vliegtuigje Alice morgen om 14u nieuwe poging
Morgen droog en zonniger.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Ireth het volgende:
Morgen hetzelfde kutweer als vandaag, dus die van Ash moeten ze zondag ofzo maar naar Schagen sturen
Dat is dan leuk voor Bart, maar Ash zal daar nog niet zitten...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Ireth het volgende:
Morgen hetzelfde kutweer als vandaag, dus die van Ash moeten ze zondag ofzo maar naar Schagen sturen
[..]
[ afbeelding ]
Ieder jaar hoor je dat weer. Ik snap dat niet echt niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt wie weet wat er op mijn pad komt hierna. Ze weten toch dat er niemand ooit beroemd is geworden na bb
zijn ook maar 93 stemmenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie er heel anders uit dan die van Volder of Salar
Ja dat zullen ze wel op het laatste moment gaan doenquote:
Paar uurtjes werk volgens d'n Danny.quote:
Die is alleen maar daar mee bezig. Ze krijgen helemaal geen interviews. Dat kan hij weten is bij niemand geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jimmy zeggen dat hij erin is gegaan om de finale week te halen, omdat ze dan kleding krijgen en pers en interviews en zo.
Voor iemand die het niets boeit is hij toch behoorlijk pissigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy weer klagen niets zelf aan kunnen doen en als wij hadden mogen stemmen had het anders geweest
Volgens mij wel in het eerste jaar. Kan me herinneren dat ze toen via het scherm in de woonkamer vragen kregen van de pers. (Niet dat ik daar iets van heb terug gezien maar a la..)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is alleen maar daar mee bezig. Ze krijgen helemaal geen interviews. Dat kan hij weten is bij niemand geweest.
Maar ook totaal niet representatief....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of niet, voor "maar" 500 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zullen ze wel op het laatste moment gaan doen
Was eigenlijk niet echt de moeite waar volgens Tom en Alicequote:
Wat ik ook niet snap is dat ze van zichzelf vinden dat ze een topprestatie daar neerzetten… En dat het zo’n fantastische ervaring is. Bijna altijd zitten, liggen, zich vervelen en heel veel lullen. En dan die Tom met zijn leerschool en ik zit daar voor mezelf blablablablaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder jaar hoor je dat weer. Ik snap dat niet echt niet.
Ze kunnen toch zelf ook zien dat het geeen windeieren legt om daar in te zitten
Ty zei volgens mij ook zoiets..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet echt de moeite waar volgens Tom en Alice
Ik ook hoor...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
Ik wil best een lading dominosteentjes door mijn huis heen zetten voor 500 euro.
Alleen seizoen 1 en 2.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is alleen maar daar mee bezig. Ze krijgen helemaal geen interviews. Dat kan hij weten is bij niemand geweest.
Is wel een keer geweest kwamen die journalisten via scherm vragen stellenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat hoor je ook heel veel, dat ze zitten om te groeienquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:12 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is dat ze van zichzelf vinden dat ze een topprestatie daar neerzetten… En dat het zo’n fantastische ervaring is. Bijna altijd zitten, liggen, zich vervelen en heel veel lullen. En dan die Tom met zijn leerschool en ik zit daar voor mezelf blablablabla
Jammer dat ze hun energie (min Randy natuurlijk) niet voor een goed doel hebben gebruikt.
Van de hele dag hangen en niets doen ben je vaak vermoeder dan als je gewoon lekker bezig bentquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ze liggen echt plat vanaf het moment dat ze uit bed komen en nu zeggen ze dat ze vroeg naar bed gaan omdat ze zo moe zijn. Hoe zijn die mensen nog zo oud geworden??
Ik snap niet hoe ze dat kunnen. Dan verzin je toch wat?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de hele dag hangen en niets doen ben je vaak vermoeder dan als je gewoon lekker bezig bent
Klopt, Tyron zei meer verwacht te hebben, Alice beaamd dat.Tom hoor je er niet over..quote:
Domino.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dat kunnen. Dan verzin je toch wat?
Dat doen ze door spelletjes te doen de hele dag denk ik. Maar zelfs dat gaat vervelenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ook rustig op zijn rug blijven liggen hoor met armen onder zijn hoofd. Als kleine randy dan maar paraat staatquote:
En dat kaartspel wat niemand kent.quote:
kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook rustig op zijn rug blijven liggen hoor met armen onder zijn hoofd. Als kleine randy dan maar paraat staat
Voor mijn part zakdoekje leggen, of verstoppertjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze door spelletjes te doen de hele dag denk ik. Maar zelfs dat gaat vervelen
Zo heel veel kunnen ze daar ook niet he
Dasn moet little Randy in beweging komen, kan ook vermoeiend zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook rustig op zijn rug blijven liggen hoor met armen onder zijn hoofd. Als kleine randy dan maar paraat staat
Andere optie is via nachtelijke zaadlo…. Kan tijdens de slaap.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dasn moet little Randy in beweging komen, kan ook vermoeiend zijn
[..]
[ afbeelding ]
Zie er heel anders uit dan die vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedrijf of Salar
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:59 schreef mazaru het volgende:
Randy had vroeger een hanenkam
[ afbeelding ]
Een blauwe overall is al goed voor Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jimmy zeggen dat hij erin is gegaan om de finale week te halen, omdat ze dan kleding krijgen en pers en interviews en zo.
Weer een kieken in zijn kont danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Paar uurtjes werk volgens d'n Danny.
Mañana mañana
Wat dan weer afgepakt wordt door B.B. pingpongen mogen ze ook niet meer....ze hebben zelf spellen bedacht maar is niet door gegaan omdat de groep in tweeén gesplits werd. Balletjes moesten weer ingeleverd worden. En B.B. kan ook niks meer bedenken denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
Ik wil best een lading dominosteentjes door mijn huis heen zetten voor 500 euro.
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ze liggen echt plat vanaf het moment dat ze uit bed komen en nu zeggen ze dat ze vroeg naar bed gaan omdat ze zo moe zijn. Hoe zijn die mensen nog zo oud geworden??
watvoor?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:21 schreef Paul het volgende:
ja waarom hebben ze dit jaar geen bordspellen? was vorig jaar wel toch
Niet perse.. waarschijnlijk ligt hij gewoon op zijn rug zoals altijd en laat zijn vrouwtje het werk doenquote:
Het komt ook door BB. Als die er een paar opdrachten in zou gooien dan wordt het veel leuker om naar te kijken. Al zou het maar voor een maaltijd zijn of voor extra coins.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dan weer afgepakt wordt door B.B. pingpongen mogen ze ook niet meer....ze hebben zelf spellen bedacht maar is niet door gegaan omdat de groep in tweeén gesplits werd. Balletjes moesten weer ingeleverd worden. En B.B. kan ook niks meer bedenken denk ik.
quote:
Denk het ook niet, trouwens is het niks voor Ashley en Karen want die hebben het grootste gedeelte van de pot getrokken....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zullen geen 500 euries extra worden.
ik ook welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad, zo zouden die weekly basics ook nog ergens op slaan. 'Dat is je basis voer, wil je beter, doe je je best bij een opdracht' zoiets.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt ook door BB. Als die er een paar opdrachten in zou gooien dan wordt het veel leuker om naar te kijken. Al zou het maar voor een maaltijd zijn of voor extra coins.
BB is en blijft een tv programma, streamers is volgens mij maar een bijzaak voor zequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt ook door BB. Als die er een paar opdrachten in zou gooien dan wordt het veel leuker om naar te kijken. Al zou het maar voor een maaltijd zijn of voor extra coins.
Moet je niet onderschatten, ook dat maakt het programma tot een succes. Het gaat om de hele community er om heen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB is en blijft een tv programma, streamers is volgens mij maar een bijzaak voor ze
Dat komt omdat iemand hier tig keer hetzelfde heeft gestemd, dat is altijd al de zwakte van het FOK-pollsysteem geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Skyjo? Waarbij je zo min mogelijk punten moeten overhouden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat kaartspel wat niemand kent.
De Ashley fans hebben opgeroepen de poll te saboteren. Weet of het daadwerkelijk veel effect heeft.quote:
waar zitten die ashleyfans? Linkje naar facebook of insta?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De Ashley fans hebben opgeroepen de poll te saboteren. Weet of het daadwerkelijk veel effect heeft.
Geen idee, denk dat de Ashley fans hier ondertussen weg blijvenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
waar zitten die ashleyfans? Linkje naar facebook of insta?
Tom gelijk klaar met kaartenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:14 schreef Jockari het volgende:
Generaal komt de manschappen schouwen. Nog 1 zwart schaap te gaan om de troepen volledig te krijgen
[ afbeelding ]
Maar de uitzending wordt er ook interessanter door lijkt mijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB is en blijft een tv programma, streamers is volgens mij maar een bijzaak voor ze
Voorlopig staan ash en dan onderaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
die hebben toch wel een probleem als Jimmy weg moet haha
ja op de ashley FB fan page zeggen ze dat ze morgen om 18.00 allemaal gaan stemmenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De Ashley fans hebben opgeroepen de poll te saboteren. Weet of het daadwerkelijk veel effect heeft.
https://www.facebook.com/groups/399485749399794?locale=nl_NLquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/399485749399794?locale=nl_NL
Doe ik dat ook maar op Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja op de ashley FB fan page zeggen ze dat ze morgen om 18.00 allemaal gaan stemmen
Hier ook 2 op Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Doe ik dat ook maar op Jimmyzal ze hebben.
Hij roert er ook niet echt mee toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het raar vind om met metalen lepels in pannen te roeren, doe ik nooit hee, gaat toch de beschermlaag van je pan kapot
Schuimpjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/399485749399794?locale=nl_NL
goed van jou, jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het raar vind om met metalen lepels in pannen te roeren, doe ik nooit hee, gaat toch de beschermlaag van je pan kapot
ik zie vaker de bewoners met metalen lepels door pannen gaan, zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij roert er ook niet echt mee toch?
Pak ze!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Doe ik dat ook maar op Jimmyzal ze hebben.
Zelfs de fans zijn tactischquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja op de ashley FB fan page zeggen ze dat ze morgen om 18.00 allemaal gaan stemmen
Ik dacht dat ze het fucked up noemden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:05 schreef lojanda het volgende:
Wat voor kaartspel spelen ze eigenlijk? In het begin deden ze pesten maar dat is dit toch niet?
Mwah weet niet ...veel ashley fans hier zijn afgeknapt op haarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat de Ashley fans hier ondertussen weg blijven
Tja, ~12:00 en ~18:00 is het meestal twinstreams.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:28 schreef Paul het volgende:
WAAROM beiden streams jimmy die kookt, kijk ik ook es live mee krijg je dit
geloof dat hij die laatst gekocht heeft uit de wallquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:32 schreef KangaP het volgende:
Waar haalt Jimmy die looktenen en ajuin vandaan ?
Gespaard, overschotjes
Bravo danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat hij die laatst gekocht heeft uit de wall
Weinig animo voor den domino.quote:
wat gaat er gebeuren dan hee, gaan ze allemaal vanavond domino-en heequote:
uien heeft hij gekocht in de wall van zn laatste 2 coins de knoflook was over van dat ze een keer eten hadden gehad met van alles erbijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:32 schreef KangaP het volgende:
Waar haalt Jimmy die looktenen en ajuin vandaan ?
Gespaard, overschotjes?
Een opdracht voor morgen tijdens de live.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan hee, gaan ze allemaal vanavond domino-en hee
KinKiJan in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Geen vreetschuur vanavond? Ik hoorde sommige er al op hopen dat BB weer ging uitdelen.
En dat doen ze in een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een opdracht voor morgen tijdens de live.
Dat was dus ook mijn eerste reactie .quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Ze lopen niet echt warm voor nog 500 in de pot.
Karen en Ash hebben nog wat goed te maken, dus mouwen opstropen en gaan
Gekeken. Die groep heeft 3.8 leden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wat een top ideequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
zou Jimmy nou zo populair zijn of doen veel mensen tactisch stemmen (zoals ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gekeken. Die groep heeft 3.8 leden.
Die van Tom 5.8. Denk dus niet dat ze zoveel kunnen uitrichten.
Verschil is nu al 7% ten opzichte van Jimmy.
Ik zou er dan ook geen 1 meer hoeven.quote:
Denk dat ze eerder voor een lekkere maaltijd warmer zouden lopen.....maar zo makkelijk denken ze ook over het verspelen van het geld. Niemand maakte daar een drama van...dus ook is 500 erbij niet zo van belang....dat is maar voor één iemand. En lekker eten voor iedereen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
In ieder geval dat er nog weinig gebeuren zal, die gaan spelletjes spelend de laatste weken in.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik hoop dat er 2 gaan deze zaterdag dan is zeker dat dan Danny vertrekt en Ashley samen hoe mooi is dat.
En zelfs als je het niet ziet. Hoef ergens maar een minuscuul klein stipje te zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:49 schreef Lrod01 het volgende:
Beschimmelde plekjes wegsnijden heeft trouwens ook geen zin. Als je eenmaal schimmel ziet zit het al door het hele broodje heen.
Had het nog mooier gevonden als BB het specifiek hun taak had gemaakt, als goedmakertje voor hun dutjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Het is niet meer te vreten, maar dood zul je er niet aan gaan, ze maken zelfs antibiotaica vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zelfs als je het niet ziet. Hoef ergens maar een minuscuul klein stipje te zitten
ja ik hoop echt dat Ash niet weg hoeftquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voorlopig staan ash en dan onderaan
Louis Pasteur.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is niet meer te vreten, maar dood zul je er niet aan gaan, ze maken zelfs antibiotaica van
nah nog niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Mwah weet niet ...veel ashley fans hier zijn afgeknapt op haar
ja geloof dat ze vanaaf zouden beginnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan hee, gaan ze allemaal vanavond domino-en hee
Ja. Veel Tom fans stemmen Jimmy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
zou Jimmy nou zo populair zijn of doen veel mensen tactisch stemmen (zoals ik)
serieus bah en ziet hij dit niet?quote:
quote:
Ik ben hier nogquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ik in ieder geval wel gedaan en op Jimmy gestemd om te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik hoop echt dat Ash niet weg hoeft
is Tom weer boos ofzo?
Om Ashley weg te krijgen Jimmy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Roxiebb het volgende:
Zijn er hier nog die niet weten op wie stemmen? Jimmy of Ashley, wie geef ik mijn stemmen? Danny en Glenn zijn me te saai.
Heb ik in ieder geval wel gedaan en op Jimmy gestemd om te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat heb jij daar te zoeken dan als je toch geen fan bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Jimmy, denk alleen al aan het gezicht van hem als hij mag blijven , en ik gun het Tom zo, oh en BTW alle tom Fans stemmen ook Jimmy heb ik uit betrouwbare bron FB tom Fansquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Roxiebb het volgende:
Zijn er hier nog die niet weten op wie stemmen? Jimmy of Ashley, wie geef ik mijn stemmen? Danny en Glenn zijn me te saai.
Ashley natuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Roxiebb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
erg ruim en morgen hebben ze niets, waarom geen 4 doen danquote:
nee gewoon ashley stemmenquote:
moet je lid zijn van hem om dat te kunnen zien? anders kan ik even kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je al gestemd heb op die poll van salar zie je hem niet meer veranderen wel jammer
Net gekeken in topic hier gaat goedquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
moet je lid zijn van hem om dat te kunnen zien? anders kan ik even kijken
Ik wordt een beetjeboel iebelig van dat eeuwige hartje die Tom doet als hij weetquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jimmy, denk alleen al aan het gezicht van hem als hij mag blijven , en ik gun het Tom zo, oh en BTW alle tom Fans stemmen ook Jimmy heb ik uit betrouwbare bron FB tom Fans
[ link | afbeelding ]
Ze denken invloed te kunnen maken zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een gejank bij die pollen
stem gewoon op rtl of goplay
Mensen draaien door.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef rinardo het volgende:
dit snap ik dus niet , waarom zou je in een onofficiele poll pas morgen stemmen ?
[ link | afbeelding ]
Nee hoor.Nog steeds Ashleyfan. En Jimmyfan. Hoewel ik vind dat ze beiden aan het doordraaien zijn. Maar ja, ik vind niemand anders leuk...Het lijkt me wel heel grappig als Randy zou winnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Mwah weet niet ...veel ashley fans hier zijn afgeknapt op haar
Dat is wel erg vuil danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef humpty het volgende:
Zouden ze dat bedoelen met de steken onder water van Ashley
Ze zei dat ze nog nooit zo lekker daar had gegeten als toen
Basiri had gekookt...leuk voor Jimmy die zo zijn best doet met koken
Misschien geen steken onder water maar wel gigantisch lompquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef humpty het volgende:
Over het stoofvlees net zo lomp.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien geen steken onder water maar wel gigantisch lomp
Denk dat ze meer het eten zelf bedoelde, die drie gangen menu die ze kregen omdat de fans hun daarvoor gekozen hadden. Basiri maakte toen het hoofdgerechtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef humpty het volgende:
O dat was het viel er half in ...niet te geloven hoe vals die twee zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die kan ook echt nergens tegen die ashley. Ze had gezegd morgen ook niet mooi weer en iemand had gezegd heb je het weerbericht gekeken. Ashley pissig want die persoon heeft een partij bijdehantjes gegeten. En karen ook zeuren over tom dat die begon over die 500 euro. Die twee mutsen kunnen ook echt helemaal niets meer hebben niet normaal. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren bah.
Ja dat van het weer was Alicequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die kan ook echt nergens tegen die ashley. Ze had gezegd morgen ook niet mooi weer en iemand had gezegd heb je het weerbericht gekeken. Ashley pissig want die persoon heeft een partij bijdehantjes gegeten. En karen ook zeuren over tom dat die begon over die 500 euro. Die twee mutsen kunnen ook echt helemaal niets meer hebben niet normaal. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren bah.
dus dan zou je nooit wat kunnen zeggen pff ze kregen een presentje biefstuk met nog iets en was door basiri lekker bereid wat is daar mis aan om dat te benoemen, begrijp het niet je kan wel overal over vallen maar dan kan je echt niets meer zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien geen steken onder water maar wel gigantisch lomp
En andersom durft bijna niemand iets te zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, ze denkt gewoon niet na voordat ze wat zegt
Voor een baantje dominosteentjes leggen binnen het huis.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat van het weer was Alice
Maar waar ging het dan over met die 500 euro
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat van het weer was Alice
Maar waar ging het dan over met die 500 euro
Nee want dan krijg je die aso bek tegen je en lig je er uitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En andersom durft bijna niemand iets te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.
Aha ok had het effe gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor een baantje dominosteentjes leggen binnen het huis.
Ja maar Ashley is toch altijd rechtstreeksquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh dus Alice is te bijdehand aan het worden volgens ashley. Die kan niets meer hebben van anderen. Als ze het niet leuk vind had ze gelijk tegen alice moeten zeggen en niet stiekem in de keuken tegen karen klagen
Ik denk dat ze er een probleem mee heeft dat ze geen grip kan krijgen op Alice, die haar eigen weg gaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh dus Alice is te bijdehand aan het worden volgens ashley. Die kan niets meer hebben van anderen. Als ze het niet leuk vind had ze gelijk tegen alice moeten zeggen en niet stiekem in de keuken tegen karen klagen
Lees net dat op fanpagen van de karen fans ook een oproep staat om op as te stemmen 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef rinardo het volgende:
dit snap ik dus niet , waarom zou je in een onofficiele poll pas morgen stemmen ?
[ link | afbeelding ]
Klanten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Staat ze op de bus te wachten of zo
Door daar te kijken kunnen ze zien waar de stemmen op gaan. Eigenlijk helemaal niet fijn die pollenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze denken invloed te kunnen maken zo.
Precies! Nog maar een keer danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een gejank bij die pollen
stem gewoon op rtl of goplay
Vergeet er voor het gemak bij te zeggen dat iedereen daar ligt te slapen buiten,als BB het gespeeld zou hebben zoals ze zeggen zouden er al 50 keer 500 uit die pot gehaald moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.
nou Alice heb je 8 weken niet gehoord en nu begint ze even overal boven uit te komen met alles en te bepalen dat is het.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Nee en sommige mensen gaan er ook nog van niezen en krijgende tranende ogen ervanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door daar te kijken kunnen ze zien waar de stemmen op gaan. Eigenlijk helemaal niet fijn die pollen
Uitdelen kan die wel, nou nog leren incasserenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Helaas heb ik ervaring met Ashley achtige types, op mijn oude werk liep er ook z’n soort vrouw, ik had er binnen een paar weken woorden mee, en ook overal gaan zeuren en kleppen, uiteindelijk zei ze niks meer tegen me , dat was wel rustig maar ze probeerde wel iedereen tegen me op te zetten
Nee het zijn niet mijn type mensen,
Karen lijkt me alleen wel te handelen, kan best gezellig zijn, maar Ashley is echt giftigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.
Karen is nogal volgzaam, en gemakkelijk te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.
vertonen een beetje wat je beschrijft.
Inderdaad ... Ze zou haar eigen woorden beter ter harte kunnen nemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitdelen kan die wel, nou nog leren incasseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
de aantallen bedoel je ma?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je al gestemd heb op die poll van salar zie je hem niet meer veranderen wel jammer
Nee je kan beter met Tom van doen hebben dan gaan we net als een kleuter boos op bed liggen ,en zeggen we niks meer al vanaf week 2.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
vertonen een beetje wat je beschrijft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad ... Ze zou haar eigen woorden beter ter harte kunnen nemenIk heb het over die crybaby Tom. Karen is geen hij volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Dat zal wat worden met tussendoor 4 valies makende deelnemersquote:Bewoners, daar zijn ze weer; de dominostenen. Ik geef jullie een nieuwe challenge. Tijdens de liveshow moeten jullie een parcours klaar hebben dat loopt van de badkamer, naar de voordeur en terug naar de badkamer
ja dat zag je soms wel, als ashley naar bed ging al bijvoorbeeld,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Karen lijkt me alleen wel te handelen, kan best gezellig zijn, maar Ashley is echt giftig
als je nou gewoon in een gesprek bent en je zit te vertellen dat dat gedaan was voor haar en glenn en ze zit het enthousiast te vertellen dan het lekker was nou zoals zij het zei dan, dat wil toch niet zeggen dat ze express Jimmy wil benadelen, zei het net al dan kan je echt niets meer vertellen en of zeggen als alles zo op een weegschaal word gelegdquote:
En jij zei natuurlijk nooit iets over die collega tegen andere collega's?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Helaas heb ik ervaring met Ashley achtige types, op mijn oude werk liep er ook z’n soort vrouw, ik had er binnen een paar weken woorden mee, en ook overal gaan zeuren en kleppen, uiteindelijk zei ze niks meer tegen me , dat was wel rustig maar ze probeerde wel iedereen tegen me op te zetten
Nee het zijn niet mijn type mensen,
Helemaal best, 'die' is onzijdig overigensquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het over die crybaby Tom. Karen is geen hij volgens mij
Dit is echt de zuurste Big Brother tot nog toe wat dat aan gaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je nou gewoon in een gesprek bent en je zit te vertellen dat dat gedaan was voor haar en glenn en ze zit het enthousiast te vertellen dan het lekker was nou zoals zij het zei dan, dat wil toch niet zeggen dat ze express Jimmy wil benadelen, zei het net al dan kan je echt niets meer vertellen en of zeggen als alles zo op een weegschaal word gelegd
Doe even chill.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef mario390 het volgende:
gisteren weer geen videolink
gekregtik gev het op
Oh dat deed iedereen daar, ik ook, maar als je weigert nog met iemand te praten moet je ook grote mond over diegene houden,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:39 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En jij zei natuurlijk nooit iets over die collega tegen andere collega's?
En jij vindt jezelf natuurlijk beter dan die ander,want dat deed ze natuurlijk zomaar zonder reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dat deed iedereen daar, ik ook, maar als je weigert nog met iemand te praten moet je ook grote mond over diegene houden,
Kreeg zelfs geen hand met verjaardag of nieuwjaar en zij stookte de rest op omdat ook niet te doen wat bij sommige nog lukte ook, vals wijf gewoon
Dat is het grootste probleem van deze tijd ook. Je moet elk woord op een goudschaaltje leggen omdat het anders misschien verdraaid kan worden en mensen weer zwaar beledigt zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dit is echt de zuurste Big Brother tot nog toe wat dat aan gaat.
In plaats van naar je eigen favoriet te kijken alleen maar afgeven op een en dezelfde persoon.
Grote kans dat dit de laatste Big Brother is op deze manier.
Ja is echt ,was eerst alleen op twitter maar is nu overal,ook hier .quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem van deze tijd ook. Je moet elk woord op een goudschaaltje leggen omdat het anders misschien verdraaid kan worden en mensen weer zwaar beledigt zijn.
Waar staat dat ik mezelf beter voel, dat vul jij nu in, ik stop nu deze discussie ook want het heeft niks meer met de streams te makenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf natuurlijk beter dan die ander,want dat deed ze natuurlijk zomaar zonder reden.
ik kan deze wel een beetje begrijpen. Ze hebben net gezongen voor zijn jarige vader, die zal hij nu even missen denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef mazaru het volgende:
Die wordt ook vermoeiend met zijn depressies
[ afbeelding ]
Dat is al een tijdje zo en het maakt het er niet leuker op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja is echt ,was eerst alleen op twitter maar is nu overal,ook hier .
Nooit echt zo geweest.
nou dat is ook onzin en ik ben zeker niet meer zo pro Ashley maar kan ook anders om gezien worden he ipv zo af te lopen geven op ashley ook eens naar de andere te kijken en niet al haar woorden zo slecht te lopen bekijken, wat als Tyron het had gezegd dan was er niet z'n punt van gemaakt trouwens hij beaamde Ashley wel ook dus dan is hij net zo erg omdat te doen tegen over Jimmy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dit is echt de zuurste Big Brother tot nog toe wat dat aan gaat.
In plaats van naar je eigen favoriet te kijken alleen maar afgeven op een en dezelfde persoon.
Grote kans dat dit de laatste Big Brother is op deze manier.
Durf ik wel eens te doen, met voorzichtigheid de tefal niet te beschadigen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heb je misschien ook wel gelijk in. Wel jammer dat hij verkeerde mensen als zogenaamde vriend heeft gekozen. Je ziet nu niemand naar hem toegaan. Daar zit je dan in je eentjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan deze wel een beetje begrijpen. Ze hebben net gezongen voor zijn jarige vader, die zal hij nu even missen denk ik
Dat is zo. Misschien zelfs helend in hun geval.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is niet meer te vreten, maar dood zul je er niet aan gaan, ze maken zelfs antibiotaica van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |