Lees net dat op fanpagen van de karen fans ook een oproep staat om op as te stemmen 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef rinardo het volgende:
dit snap ik dus niet , waarom zou je in een onofficiele poll pas morgen stemmen ?
[ link | afbeelding ]
Klanten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Staat ze op de bus te wachten of zo
Door daar te kijken kunnen ze zien waar de stemmen op gaan. Eigenlijk helemaal niet fijn die pollenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze denken invloed te kunnen maken zo.
Precies! Nog maar een keer danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een gejank bij die pollen
stem gewoon op rtl of goplay
Vergeet er voor het gemak bij te zeggen dat iedereen daar ligt te slapen buiten,als BB het gespeeld zou hebben zoals ze zeggen zouden er al 50 keer 500 uit die pot gehaald moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.
nou Alice heb je 8 weken niet gehoord en nu begint ze even overal boven uit te komen met alles en te bepalen dat is het.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh dus Alice is te bijdehand aan het worden volgens ashley. Die kan niets meer hebben van anderen. Als ze het niet leuk vind had ze gelijk tegen alice moeten zeggen en niet stiekem in de keuken tegen karen klagen
Nee en sommige mensen gaan er ook nog van niezen en krijgende tranende ogen ervanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door daar te kijken kunnen ze zien waar de stemmen op gaan. Eigenlijk helemaal niet fijn die pollen
Uitdelen kan die wel, nou nog leren incasserenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Helaas heb ik ervaring met Ashley achtige types, op mijn oude werk liep er ook z’n soort vrouw, ik had er binnen een paar weken woorden mee, en ook overal gaan zeuren en kleppen, uiteindelijk zei ze niks meer tegen me , dat was wel rustig maar ze probeerde wel iedereen tegen me op te zetten
Nee het zijn niet mijn type mensen,
Karen lijkt me alleen wel te handelen, kan best gezellig zijn, maar Ashley is echt giftigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.
Karen is nogal volgzaam, en gemakkelijk te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.
vertonen een beetje wat je beschrijft.
Inderdaad ... Ze zou haar eigen woorden beter ter harte kunnen nemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitdelen kan die wel, nou nog leren incasseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
de aantallen bedoel je ma?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je al gestemd heb op die poll van salar zie je hem niet meer veranderen wel jammer
Nee je kan beter met Tom van doen hebben dan gaan we net als een kleuter boos op bed liggen ,en zeggen we niks meer al vanaf week 2.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
vertonen een beetje wat je beschrijft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad ... Ze zou haar eigen woorden beter ter harte kunnen nemenIk heb het over die crybaby Tom. Karen is geen hij volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |