Lees net dat op fanpagen van de karen fans ook een oproep staat om op as te stemmen 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef rinardo het volgende:
dit snap ik dus niet , waarom zou je in een onofficiele poll pas morgen stemmen ?
[ link | afbeelding ]
Klanten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Staat ze op de bus te wachten of zo
Door daar te kijken kunnen ze zien waar de stemmen op gaan. Eigenlijk helemaal niet fijn die pollenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze denken invloed te kunnen maken zo.
Precies! Nog maar een keer danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een gejank bij die pollen
stem gewoon op rtl of goplay
Vergeet er voor het gemak bij te zeggen dat iedereen daar ligt te slapen buiten,als BB het gespeeld zou hebben zoals ze zeggen zouden er al 50 keer 500 uit die pot gehaald moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.
nou Alice heb je 8 weken niet gehoord en nu begint ze even overal boven uit te komen met alles en te bepalen dat is het.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh dus Alice is te bijdehand aan het worden volgens ashley. Die kan niets meer hebben van anderen. Als ze het niet leuk vind had ze gelijk tegen alice moeten zeggen en niet stiekem in de keuken tegen karen klagen
Nee en sommige mensen gaan er ook nog van niezen en krijgende tranende ogen ervanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door daar te kijken kunnen ze zien waar de stemmen op gaan. Eigenlijk helemaal niet fijn die pollen
Uitdelen kan die wel, nou nog leren incasserenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen 500 verdienen met die dominostenen. En tom maakte een geintje tegen karen van ga je meedoen om die slaap 500 terug te verdienen.
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Helaas heb ik ervaring met Ashley achtige types, op mijn oude werk liep er ook z’n soort vrouw, ik had er binnen een paar weken woorden mee, en ook overal gaan zeuren en kleppen, uiteindelijk zei ze niks meer tegen me , dat was wel rustig maar ze probeerde wel iedereen tegen me op te zetten
Nee het zijn niet mijn type mensen,
Karen lijkt me alleen wel te handelen, kan best gezellig zijn, maar Ashley is echt giftigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.
Karen is nogal volgzaam, en gemakkelijk te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
karin en ashley lijken beide zo te zijn, en versterken elkaar in het gedrag, tenminste komt zo over.
vertonen een beetje wat je beschrijft.
Inderdaad ... Ze zou haar eigen woorden beter ter harte kunnen nemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitdelen kan die wel, nou nog leren incasseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
de aantallen bedoel je ma?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je al gestemd heb op die poll van salar zie je hem niet meer veranderen wel jammer
Nee je kan beter met Tom van doen hebben dan gaan we net als een kleuter boos op bed liggen ,en zeggen we niks meer al vanaf week 2.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:33 schreef cat123 het volgende:
[..]
vertonen een beetje wat je beschrijft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad ... Ze zou haar eigen woorden beter ter harte kunnen nemenIk heb het over die crybaby Tom. Karen is geen hij volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Dat zal wat worden met tussendoor 4 valies makende deelnemersquote:Bewoners, daar zijn ze weer; de dominostenen. Ik geef jullie een nieuwe challenge. Tijdens de liveshow moeten jullie een parcours klaar hebben dat loopt van de badkamer, naar de voordeur en terug naar de badkamer
ja dat zag je soms wel, als ashley naar bed ging al bijvoorbeeld,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Karen lijkt me alleen wel te handelen, kan best gezellig zijn, maar Ashley is echt giftig
als je nou gewoon in een gesprek bent en je zit te vertellen dat dat gedaan was voor haar en glenn en ze zit het enthousiast te vertellen dan het lekker was nou zoals zij het zei dan, dat wil toch niet zeggen dat ze express Jimmy wil benadelen, zei het net al dan kan je echt niets meer vertellen en of zeggen als alles zo op een weegschaal word gelegdquote:
En jij zei natuurlijk nooit iets over die collega tegen andere collega's?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Helaas heb ik ervaring met Ashley achtige types, op mijn oude werk liep er ook z’n soort vrouw, ik had er binnen een paar weken woorden mee, en ook overal gaan zeuren en kleppen, uiteindelijk zei ze niks meer tegen me , dat was wel rustig maar ze probeerde wel iedereen tegen me op te zetten
Nee het zijn niet mijn type mensen,
Helemaal best, 'die' is onzijdig overigensquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het over die crybaby Tom. Karen is geen hij volgens mij
Dit is echt de zuurste Big Brother tot nog toe wat dat aan gaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je nou gewoon in een gesprek bent en je zit te vertellen dat dat gedaan was voor haar en glenn en ze zit het enthousiast te vertellen dan het lekker was nou zoals zij het zei dan, dat wil toch niet zeggen dat ze express Jimmy wil benadelen, zei het net al dan kan je echt niets meer vertellen en of zeggen als alles zo op een weegschaal word gelegd
Doe even chill.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef mario390 het volgende:
gisteren weer geen videolink
gekregtik gev het op
Oh dat deed iedereen daar, ik ook, maar als je weigert nog met iemand te praten moet je ook grote mond over diegene houden,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:39 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En jij zei natuurlijk nooit iets over die collega tegen andere collega's?
En jij vindt jezelf natuurlijk beter dan die ander,want dat deed ze natuurlijk zomaar zonder reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dat deed iedereen daar, ik ook, maar als je weigert nog met iemand te praten moet je ook grote mond over diegene houden,
Kreeg zelfs geen hand met verjaardag of nieuwjaar en zij stookte de rest op omdat ook niet te doen wat bij sommige nog lukte ook, vals wijf gewoon
Dat is het grootste probleem van deze tijd ook. Je moet elk woord op een goudschaaltje leggen omdat het anders misschien verdraaid kan worden en mensen weer zwaar beledigt zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dit is echt de zuurste Big Brother tot nog toe wat dat aan gaat.
In plaats van naar je eigen favoriet te kijken alleen maar afgeven op een en dezelfde persoon.
Grote kans dat dit de laatste Big Brother is op deze manier.
Ja is echt ,was eerst alleen op twitter maar is nu overal,ook hier .quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem van deze tijd ook. Je moet elk woord op een goudschaaltje leggen omdat het anders misschien verdraaid kan worden en mensen weer zwaar beledigt zijn.
Waar staat dat ik mezelf beter voel, dat vul jij nu in, ik stop nu deze discussie ook want het heeft niks meer met de streams te makenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf natuurlijk beter dan die ander,want dat deed ze natuurlijk zomaar zonder reden.
ik kan deze wel een beetje begrijpen. Ze hebben net gezongen voor zijn jarige vader, die zal hij nu even missen denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef mazaru het volgende:
Die wordt ook vermoeiend met zijn depressies
[ afbeelding ]
Dat is al een tijdje zo en het maakt het er niet leuker op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja is echt ,was eerst alleen op twitter maar is nu overal,ook hier .
Nooit echt zo geweest.
nou dat is ook onzin en ik ben zeker niet meer zo pro Ashley maar kan ook anders om gezien worden he ipv zo af te lopen geven op ashley ook eens naar de andere te kijken en niet al haar woorden zo slecht te lopen bekijken, wat als Tyron het had gezegd dan was er niet z'n punt van gemaakt trouwens hij beaamde Ashley wel ook dus dan is hij net zo erg omdat te doen tegen over Jimmy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dit is echt de zuurste Big Brother tot nog toe wat dat aan gaat.
In plaats van naar je eigen favoriet te kijken alleen maar afgeven op een en dezelfde persoon.
Grote kans dat dit de laatste Big Brother is op deze manier.
Durf ik wel eens te doen, met voorzichtigheid de tefal niet te beschadigen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het raar vind om met metalen lepels in pannen te roeren, doe ik nooit hee, gaat toch de beschermlaag van je pan kapot
Ja heb je misschien ook wel gelijk in. Wel jammer dat hij verkeerde mensen als zogenaamde vriend heeft gekozen. Je ziet nu niemand naar hem toegaan. Daar zit je dan in je eentjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan deze wel een beetje begrijpen. Ze hebben net gezongen voor zijn jarige vader, die zal hij nu even missen denk ik
Dat is zo. Misschien zelfs helend in hun geval.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is niet meer te vreten, maar dood zul je er niet aan gaan, ze maken zelfs antibiotaica van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |