Ashley natuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Roxiebb het volgende:
Zijn er hier nog die niet weten op wie stemmen? Jimmy of Ashley, wie geef ik mijn stemmen? Danny en Glenn zijn me te saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
erg ruim en morgen hebben ze niets, waarom geen 4 doen danquote:
nee gewoon ashley stemmenquote:
moet je lid zijn van hem om dat te kunnen zien? anders kan ik even kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als je al gestemd heb op die poll van salar zie je hem niet meer veranderen wel jammer
Net gekeken in topic hier gaat goedquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
moet je lid zijn van hem om dat te kunnen zien? anders kan ik even kijken
Ik wordt een beetjeboel iebelig van dat eeuwige hartje die Tom doet als hij weetquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jimmy, denk alleen al aan het gezicht van hem als hij mag blijven , en ik gun het Tom zo, oh en BTW alle tom Fans stemmen ook Jimmy heb ik uit betrouwbare bron FB tom Fans
[ link | afbeelding ]
Ze denken invloed te kunnen maken zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een gejank bij die pollen
stem gewoon op rtl of goplay
Mensen draaien door.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:13 schreef rinardo het volgende:
dit snap ik dus niet , waarom zou je in een onofficiele poll pas morgen stemmen ?
[ link | afbeelding ]
Nee hoor.Nog steeds Ashleyfan. En Jimmyfan. Hoewel ik vind dat ze beiden aan het doordraaien zijn. Maar ja, ik vind niemand anders leuk...Het lijkt me wel heel grappig als Randy zou winnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Mwah weet niet ...veel ashley fans hier zijn afgeknapt op haar
Dat is wel erg vuil danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef humpty het volgende:
Zouden ze dat bedoelen met de steken onder water van Ashley
Ze zei dat ze nog nooit zo lekker daar had gegeten als toen
Basiri had gekookt...leuk voor Jimmy die zo zijn best doet met koken
Misschien geen steken onder water maar wel gigantisch lompquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef humpty het volgende:
Over het stoofvlees net zo lomp.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien geen steken onder water maar wel gigantisch lomp
Denk dat ze meer het eten zelf bedoelde, die drie gangen menu die ze kregen omdat de fans hun daarvoor gekozen hadden. Basiri maakte toen het hoofdgerechtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:17 schreef humpty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |