ze hoeven niet na buiten toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, en als ik het niet leuk vind kijk ik gewoon niet.
Vraag mij af hoe het buiten gaan als het gaat regenen of waaien
maar dit was toch niet met die hele muur door het huis of wel ook dat ze ook roze en blauwe overalls aankregenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een competitie tussen de dames en de heren.
Team geel (de vrouwen), jullie kunnen direct jullie koffers uitpakken. Je kunt blijven genieten van alle luxe in mijn prachtige huis.
Team groen (heren), jammer. Jullie hebben de strijd verloren. En daarom heb ik minder goed nieuws voor je. Al deze luxe zul je moeten missen. U betrekt een deel van de woning met veel minder luxe. De speelkamer, de bijkeuken en de slaapkamer.
[ afbeelding ]
Grappig dat je dat zegt, want zo vraag ik me al een tijdje af hoe het zit met de apparatuur waar ze op sporten elke dag. Toevallig zie ik nu geen apparatuur in beeld, maar die crosstrainer, hometrainer etc staan toch in de buitenlucht? Ik geloof niet dat die waterdicht zijn dus ik vond vanaf het begin de keuze om die in een buitenruimte te zetten al dubieus, maar misschien vergis ik me?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, en als ik het niet leuk vind kijk ik gewoon niet.
Vraag mij af hoe het buiten gaan als het gaat regenen of waaien
Dat was het seizoen van Dimi en Veraquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar dit was toch niet met die hele muur door het huis of wel ook dat ze ook roze en blauwe overalls aankregen
Zou dat fijn zijn bij orale sex?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het kinschaap van Randy wordt getrimd
Inderdaad. Een schaap onder zijn kin geen probleem, maar een spinnetje op de grond, gilt die Amsterdam bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het kinschaap van Randy wordt getrimd
Ja ik zei net al dat ze nu minder tijd hebben voor een langere baan. Maar ze denken dat ze maar 4u nodig hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hebben geen 'haast' om de domino baan te gaan bouwen, terwijl er morgen zeker 4 niet mee kunnen doen, die hebben het 'druk' met koffers inpakken en mooi maken voor de live.
Je hoorde net Alice die aan het sporten was al zeggen, nee he het regentquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want zo vraag ik me al een tijdje af hoe het zit met de apparatuur waar ze op sporten elke dag. Toevallig zie ik nu geen apparatuur in beeld, maar die crosstrainer, hometrainer etc staan toch in de buitenlucht? Ik geloof niet dat die waterdicht zijn dus ik vond vanaf het begin de keuze om die in een buitenruimte te zetten al dubieus, maar misschien vergis ik me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |